Waar is de zon??
zaterdag 22 mei 2010 om 16:04
Even zeiken: nou heb ik me de hele week verheugd op vandaag. De hele werkweek dacht ik: maar zaterdag: dan schijnt de zon en dan ga ik heerlijk in de tuin van mn ouders zitten op zo'n relaxte ligstoel, tijdschriften, lekkere dingen te eten en genieten. Nou, ik zit er, laptop op schoot, ik heb mn smoothie, ik heb mn cheetos maar something is wrong with this picture.. Waar is de zon??? En omdat ik het gewoon koud heb, heb ik maar het lange wollen vest van mn moeder aangetrokken.
Ik woon redelijk dicht bij de kust. Daar ligt het aan, want er komt laaghangende bewolking uit zee.. Heb ik weer...
Hopelijk is het morgen beter.
Ik woon redelijk dicht bij de kust. Daar ligt het aan, want er komt laaghangende bewolking uit zee.. Heb ik weer...
Hopelijk is het morgen beter.
zaterdag 22 mei 2010 om 16:32
quote:Dotje84 schreef op 22 mei 2010 @ 16:30:
@ Phoebe, voor morgen is hetzefde weer voorspeld, dus misschien dan wat eerder met je bakkie koffie naar buiten??
Althans, bij je ouders naar buiten...
Ik heb voor morgen nog niks gepland, heerlijk. Vandaag maar wat ijsklontjes maken. Vrijwel overal zon.. stond er haha... er is hoop... Meestal is het juist zo dat eerst die bewolking moet oplossen en dan wordt het pas helder. Vandaag dus omgekeerd..
@ Phoebe, voor morgen is hetzefde weer voorspeld, dus misschien dan wat eerder met je bakkie koffie naar buiten??
Althans, bij je ouders naar buiten...
Ik heb voor morgen nog niks gepland, heerlijk. Vandaag maar wat ijsklontjes maken. Vrijwel overal zon.. stond er haha... er is hoop... Meestal is het juist zo dat eerst die bewolking moet oplossen en dan wordt het pas helder. Vandaag dus omgekeerd..
zaterdag 22 mei 2010 om 16:41
quote:Phoebexx schreef op 22 mei 2010 @ 16:10:
Niet eerlijk!!
@ gnoompje ik zit waarschijnlijk net op de rand van de bewolking en de zon.. Ben ook in de omgeving van Den Haag
Sjonge! Dat betekent dat het zonnetje bijna komt bij jou, of.... bij mij bijna weggaat.
Nou ja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen toch?
Niet eerlijk!!
@ gnoompje ik zit waarschijnlijk net op de rand van de bewolking en de zon.. Ben ook in de omgeving van Den Haag
Sjonge! Dat betekent dat het zonnetje bijna komt bij jou, of.... bij mij bijna weggaat.
Nou ja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen toch?
zaterdag 22 mei 2010 om 16:47
Ja, de terrasen zullen wel bomvol zitten. Ik blijf lekker in mijn tuintje genieten van het kabbelende watertje en de vogeltjes. Voor mij geen drukte met zo'n heerlijk weer.
De buitenkeuken aan en lekker bbq'en!
Nu ik het bedenk, gisteren was het ook al zo lekker! En donderdag ook! Niet zo heet als vandaag, maar ben wel beide dagen bijgebruind en lekker buiten geweest. Gisteren ook de bbq aan gehad!
De buitenkeuken aan en lekker bbq'en!
Nu ik het bedenk, gisteren was het ook al zo lekker! En donderdag ook! Niet zo heet als vandaag, maar ben wel beide dagen bijgebruind en lekker buiten geweest. Gisteren ook de bbq aan gehad!