Waar is de zon??

22-05-2010 16:04 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even zeiken: nou heb ik me de hele week verheugd op vandaag. De hele werkweek dacht ik: maar zaterdag: dan schijnt de zon en dan ga ik heerlijk in de tuin van mn ouders zitten op zo'n relaxte ligstoel, tijdschriften, lekkere dingen te eten en genieten. Nou, ik zit er, laptop op schoot, ik heb mn smoothie, ik heb mn cheetos maar something is wrong with this picture.. Waar is de zon??? En omdat ik het gewoon koud heb, heb ik maar het lange wollen vest van mn moeder aangetrokken.

Ik woon redelijk dicht bij de kust. Daar ligt het aan, want er komt laaghangende bewolking uit zee.. Heb ik weer...

Hopelijk is het morgen beter.
quote:Dotje84 schreef op 22 mei 2010 @ 16:30:

@ Phoebe, voor morgen is hetzefde weer voorspeld, dus misschien dan wat eerder met je bakkie koffie naar buiten??

Althans, bij je ouders naar buiten...

Ik heb voor morgen nog niks gepland, heerlijk. Vandaag maar wat ijsklontjes maken. Vrijwel overal zon.. stond er haha... er is hoop... Meestal is het juist zo dat eerst die bewolking moet oplossen en dan wordt het pas helder. Vandaag dus omgekeerd..
quote:Visje28 schreef op 22 mei 2010 @ 16:30:

Woon ook in een kustprovincie ( redelijk dichtbij de kust) en hier is het toch nog steeds superlekker weer.Ja dan heb ik dus gewoon echt vette pech
Gaat het hem lukken denk je?

Ik duim voor je hoor!
quote:Phoebexx schreef op 22 mei 2010 @ 16:31:

jajaja, daar istie! oeoeoeoeoeh... nee toch weer weg.... hij probeert het..

Hier is echt geen wolkje te bekennen.
@ hannaviva, ik zet mn zonnebril vast weer op.. je weet het maar nooit Glas is halfvol
Maar het is wel superdeluxe om zo in de tuin op een ligstoel met je laptopje een beetje te forummen hoor.. Zon of (vrijwel) geen zon, this is the life... Even een smoothie/cheetos refill maken..
quote:Phoebexx schreef op 22 mei 2010 @ 16:10:

Niet eerlijk!!

@ gnoompje ik zit waarschijnlijk net op de rand van de bewolking en de zon.. Ben ook in de omgeving van Den Haag

Sjonge! Dat betekent dat het zonnetje bijna komt bij jou, of.... bij mij bijna weggaat.

Nou ja, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen toch?
Jeetje hier in Zuid-Limburg is echt wel warm en zonnig, geen wolkje te zien...ga lekker zo in Maastricht me door de mensenmassa wurmen en hopen dat ik een plaatsje heb op een terrasje om buiten te eten
Morgen wordt het nog beter.
Hier (Breda) heel de dag zon gehad Dus ook lekker in bikini in de tuin gelegen. Morgen weer!
Ja, de terrasen zullen wel bomvol zitten. Ik blijf lekker in mijn tuintje genieten van het kabbelende watertje en de vogeltjes. Voor mij geen drukte met zo'n heerlijk weer.

De buitenkeuken aan en lekker bbq'en!

Nu ik het bedenk, gisteren was het ook al zo lekker! En donderdag ook! Niet zo heet als vandaag, maar ben wel beide dagen bijgebruind en lekker buiten geweest. Gisteren ook de bbq aan gehad!
Dan wens ik je veel succes Arima, kom net terug van de winkel maar werkelijk alles zat bommetje vol (Vrijthof/pletielstraat/markt en Amorsplein). Ik zou zeggen probeer eens bij de Kesselkade of het OLV-plein.
Hier in Den Haag is het al de hele dag bewolkt en KOUD;-(
quote:cappi schreef op 22 mei 2010 @ 16:49:

Hier in Den Haag is het al de hele dag bewolkt en KOUD;-(
Hier op de Veluwe schijnt de zon wél, alleen niet meer in mijn tuin, omdat er een hele grote boom van de gemeente achter mijn tuin staat! Helaas....

Straks als de zon hoger staat, komt hij er wel bovenuit...
maar ik heb wel het idee dat er steeds meer blauw tussen de wolken door komt cappi! er is hoop!
In Twente!!
ok ik wil het niet jinxen, maar.. volgens mij kan mn wollen vest uit...
Hier in Limburg is zelfs erg warm! De zon scheen gisteren en vandaag de hele dag. Kids zeuren al twee dagen om het zwembadje.
Was inderdaad toch echt wel toppie hier vandaag!

Vanavond lekker op het terras in Maastricht
Hier net buiten Den Haag (nog geen 3 km) en heerlijk weer.
Hier is ie. De hele dag hangt ie hier al rond.
In delft is het tot nu toe heerlijjk,strak blauwe lucht,zo de tuin maar weer op zoeken.
Nu is ie hier ook about bloody time... bijna 6 uur.
De zon heeft zich de hele dag op Rotterdam geconcentreerd, het is heerlijk hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven