Waar is de zon??

22-05-2010 16:04 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even zeiken: nou heb ik me de hele week verheugd op vandaag. De hele werkweek dacht ik: maar zaterdag: dan schijnt de zon en dan ga ik heerlijk in de tuin van mn ouders zitten op zo'n relaxte ligstoel, tijdschriften, lekkere dingen te eten en genieten. Nou, ik zit er, laptop op schoot, ik heb mn smoothie, ik heb mn cheetos maar something is wrong with this picture.. Waar is de zon??? En omdat ik het gewoon koud heb, heb ik maar het lange wollen vest van mn moeder aangetrokken.

Ik woon redelijk dicht bij de kust. Daar ligt het aan, want er komt laaghangende bewolking uit zee.. Heb ik weer...

Hopelijk is het morgen beter.
Vandaag zou er ook zon zijn maar hier in Noord-limburg is niets te zien hoor.
In Soesterberg schijnt de zon volop
Hier is de lucht ook weer strakblauw met stralend zonnetje. Vlakbij Soesterberg.
Op deze link kun je het actuel weer zien. Dan zie je dat langs de oostgrens het bewolkt is, tenminste het zicht is niet zover.

http://www.knmi.nl/actueel/index.html

Op de volgende link zie je inderdaad dat het gisteren langs de kust niet zo zonnig was, met name in Zuid-Holland.

http://www.knmi.nl/klimat ... che_overzichten/index.cgi
Hier ook.
In de buurt van Rotterdam schijnt de zon volop. Strak blauwe lucht! En morgen wordt het nog mooier!
*zwaait naar Suus*
Strakzonnig hier. Strakblauw.

Enschede dus.
Zit al in mijn jurkje buiten aan de studieontwijkend gedrag

(ergens vlakbij Bakkum in de buurt)
Zwaait terug naar kip
Gisteren kwam de zon pas tegen de middag door, maar nu schijnt ze al volop in ons wonderschone Achterhoekske! Strakblauw!
...
Hier is het ook strak blauw!!

Moet eigenlijk hele saaie dingen in huis doen maar ik dénk dat ik dat maar voor vanavond bewaar...
hihi, die had je beter net als ik gewoon gelijk kunnen gaan doen, want het moet nog wel effies lekker weer blijven hoor, anders kunnen we niet bbq'en vanavond!
Ik denk dat ik ze maar voor morgenochtend bewaar

Heb je nog lekker kunnen BBQen Tinks?
de BBQ was helemaal top! Lekker weertje, 't was gister avond gelukkig ook nog lekker warm! Alleen een beetje jammer dat ik moest leren vandaag in plaats van lekker in 't zonnetje liggen>.<

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven