Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Negatief gestest! Dinsdag ongeveer ligt ook pas mijn NOD en ik verwacht dan gewoon het rode kruis. Ik had al zo het vermoeden dat het deze keer weer niet raak zou zijn, helaas op naar de 3e ronde! En jij Marill?

Fijne dagen!
Ook hier negatief getest.

Nu wachten tot mijn menstruatie, hopelijk duurt dat niet lang meer. Zit nu op dag 33.

Fijn pinksterweekend allemaal!
@Nelleke + Marill; Jammer joh! op naar de volgende ronde.

Gister is er van het klussen niets gekomen. Hoge druk, niet zoveel zin.........je kent het wel. Nou ja, na een lichte teleurstelling ben ik er wel overheen. Ik zal vanavond mijn mooie lingerie uit de kast trekken
Nou, er komt weer een eisprongweekend aan hiero. Geen idee hoeveel/ hoevaak we het moeten of gaan doen. Doe maar wat :-s
@marill en nelleke: dan gaan we samen naar de volgende ronde, want bij mij is het ook echt begonnen vandaag! Jammer de bammer........baalde er toch wel flink van! Maar misschien is 3 maal scheepsrecht???? Dus op naar de derde ronde! Mijn NOD kan ik pas doorgeven als ik een positieve ovulatietest heb gehad....zal ergens tussen 19 juni en 3 juli zijn.....(uitgaande van kotste en langste cyclus..)
@Nelleke, Marill & Lily: balen zeg, negatief getest en of ongesteld... ik weet wat een teleurstelling dat steeds is! Er zit dit weekeinde maar 1 ding op: jezelf heel erg verwennen met fijne dingen: in bad gaan, bonbons, filmpje op, enzovoort! Sterkte en op naar de volgende ronde!

@joda: het is wel heel herkenbaar wat je schrijft over de druk. Sterker nog, de keer dat ons kindje waarschijnlijk verwekt is, was waarschijnlijk de minst romantische vrijpartij ooit. Daarna zij ik nog tegen mijn man: ik hoop eigenlijk niet eens dat hieruit een kindje komt, want dit is wel zo on-romantisch! En ja hoor....

ik heb heerlijk geslapen vannacht, voor het eerst in een week, dus ik was er wel aan toe! Misschien dat ik langzaam aan het idee van zwanger zijn begin te wennen? Ik hoop dat ik vanaf nu beter slaap, want anders is het echt slopend!
Balen meiden dat jullie negatief getest hebben / ongesteld zijn geworden!
@Troela, wat ben jij sterk zeg! Fijn dat jullie het nu af kunnen gaan sluiten, neem daar de tijd voor.

@iedereen die ongesteld is geworden: balen! Op naar een nieuwe ronde.

@iedereen die negatief getest heeft: hopelijk over een paar dagen alsnog een positieve test!

Sorry, verder is het een ego-post. Ik heb donderdag avond wat oud bruin bloedverlies gehad en daar maak ik me natuurlijk erg veel zorgen over. Gelukkig gister wel op het werk een echo kunnen maken en daar werd een vruchtzak met dooierzak gezien (ik was gister 5 weken en 5 dagen), dus dat is normaal voor dit termijn. Ik krijg nu donderdag weer een echo en dan moet er dus wel een vruchtje te zien zijn.

Maar ondertussen heb ik af en toe bij het afvegen weer een klein beetje oud bruin bloedverlies, maar geen krampen.

Ik probeer het positief te houden door te zeggen dat zolang het geen helder bloed is en ik geen krampen heb, het nog goed kan zitten. Maar wat is dit onzeker, zeg.

Ik kom donderdag vertellen hoe het was, maar tot die tijd houd ik me even niet teveel bezig met het forum.
hi girls, ik zie dat er weer wat meiden ongesteld zijn geworden, jammer! Maar we hebben op zeker een actieve mei maand gehad met alle meiden die wel zwanger zijn geworden.

Hier is het rustig, ik ben nu richting de sprong van het (hopelijk goed bevruchte) ei aan het werken, ondertussen oefenen ik en mijn lieve vriendje hoe dat precies moet zo'n ei vangen, haha...want ik krijg onderhand het idee dat mijn ei precies doet wat íe zelf wil en ik daar echt niks over te willen heb, hij springt wanneer die wil, hij komt wanneer die wil. Het is een soort losgeslagen projectiel die lekker zijn eigen gang gaat in mijn lichaam. Gek ei.
eisprong:

Lenthe: ik heb ook zo'n eigenzinnige

haha
@Nolleke: ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, kop op, en houd moed en vertrouwen! Ik ben benieuwd hoe het donderdag gaat, maar ik kan me voorstellen dat je je even rustig houdt op het forum. Tot snel!
Zo, ik ben weer terug van een heerlijke vakantie in Ijsland, nu lekker geniet van het zonnetje hier.

Wat is er een hoop gebeurd hier op het topic, heb net 14 pagina's bijgelezen.

Troela wat een ontzettend rot nieuws , heb er geen woorden voor...

Alle nieuwe zwangeren

Hier over een dag of 6 mn

Als er nog wijzigingen zijn voor de tabel, ik hoor het graag!!
Ha Meike, welkom terug! Goed dat je vakantie leuk was! Je mag bij mij nog mijn voorlopig uitgerekende datum in de tabel opnemen: uitgerekende datum: 19 januari 2011
@ Nolleke; Kan me voorstellen dat je je even afzijdig houd. Kom vooral terug met goed nieuws!

@ Meike; Welkom terug van vakantie Mijn NOD is 5 juni

=
@ Meike, welkom terug! Blij dat het fijn was, je komt precies op het goede moment, wat een goeie dag was het vandaag...

@ Nolleke, ik snap je zorgen. Probeer niet te veel te tobben. Makkelijk gezegd hè?! Succes meis, laat het ons weten.

@iedereen, willen jullie ophouden met nieuwe informatie over jullie zelf 'egopost' te noemen? Klinkt zo negatief en ik vind het juist zo interessant om te lezen... :-) Bovendien, als we allemaal alleen maar tegen andere zeggen dat we aan ze denken, hebben we uiteindelijk niets meer om op te reageren Da's een diepe hè? haha

Om zelf maar het goeie voorbeeld te geven: ik zit weer helemaal in de eisprong-gekte. Vandaag heerlijk gevreeën, maar daarna ga ik al weer een kwartiertje met de beentjes omhoog, want je weet maar nooit hè. Misschien ben ik nu al wel vruchtbaar. Yeah right! Ik hoop dat ik woensdag positief ovu-test. Succes meiden!
Zo ff weer een hoop bijgelezen....

Wij gaan morgenavond/nacht op vakantie.. Mijn vruchtbaarste dag valt midden in de vakantie dus we zullen goed ons best doen

Tis pas de eerste ronde dus ik ga nergens van uit maar je weet het maar nooit.

Iedereen veel succes en ik hoop als ik terug ben weer een aantal cheerleaders erbij te zien!

Doeidoeiiiii
hey meiden!!

Wauw, echt wel leuk al die nieuwe cheerleaders

@ Juultje Gewoon doen die beentjes omhoog!! Mijn vriend zei toen we het net probeerden; je gaat echt niet omhoog liggen met die benen hoor, belachelijk! Straks ga je ook nog een handstand doen!! Whihi!

Maar goed.. ik heb het toen 1x voor gein wel gedaan na heerlijke sex op de bank..ahum... En zeeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk als ik het een beetje terug reken is het toen gelukt! Dus sja..het zegt natuurlijk niets maar toch...

Hier gaat het verder ok... Gister voor het eerste niet lopen overgeven/kokhalzen.. Ik zit er wel steeds tegenaan hoor en eet gewoon echt slecht. Ik wacht nog even dit weekend af en daarna ga ik de arts bellen voor een middeltje tegen misselijkheid. Ik word er echt niet goed van!

Gister ff een emo bui gehad bij mn vriendje.. Die was weer helemaal blij en happy en toen zei ik; schat..ik voel me best ongelukkig! Voel me ook zo beroerd en slapjes.. En iedereen vind het maar zo leuk dat ik zwanger ben..straks word ik ook zo'n doos die alleen maar over kinderen kan praten en poepluiers analyseer.. En straks draait alles om het kind en niet meer om mij en ons.. wheeeeeeeeehhhhh!!!

Maar goed, dat was dus ff mn emo bui.. Mn kerel heeft natuurlijk gepraat als brugman en is er van overtuigd dat ik de beste mama word die hij kent etc etc.. Ik zal jullie alles bespraren haha!!

Daarna ging het wel weer ok... het luchte wel ff op om gewoon te zeggen wat ik voelde ipv alles binnen te houden.

Fijn he, die hormonen haha!

Zit nu heerlijk in de tuin en ga straks lekker even richting de tennisbanen. Daar is een toernooi waar ik nomraal natuurlijk aan mee doe maar helaas, zit er dit jaar niet in. Heb het giste rook al een paar mensen verteld en iedereen was dolenthousiast. Heel leuk! Tis wel vroeg met 10 weekjes..maar goed.. ik heb geen zin om te liegen en dan over 2 weken het ineens wel te mogen vertellen.. Allemaal keuzes die je moet maken!!

Fijne dag iedereen en ik blijf jullie volgen!
goedenavond dames! heb gisteren en vandaag een test gedaan.. vandaag zou ik ongesteld moeten worden, want nog niet is gebeurd. De test gaf twee streepjes aan, maar zo ontzettend licht dat ik niet zeker ben van de uitslag.. morgenvroeg test ik nog een keer en dan laat ik het jullie weten!

Als het raak mocht zijn, dan is dit in ronde 2 en dat is supersnel!

Sorry voor egobericht ik moest het even kwijt

@nelleke/marill: jammer van de neg test. zijn jullie nu ongesteld geworden?
@Janine dat betekend zwanger hoor meid! Ow ben benieuwd wat je test morgen zegt! Ik ben nog niet ongesteld, mijn NOD is tussen nu en dinsdag misschien heb ik te vroeg getest ik ben nu dus nog aant wachten, er zijn in ieder geval nog geen voortekenen!
@nelleke en anderen: ehmmm ja, maar het dringt nog niet echt door en ook niet bij mijn vriend (die loopt nog niet over van enthousiasme).. ik heb vanmorgen weer getest en de streep is nog steeds licht maar iets donkerder dan de 1e twee.. maar zo minimaal nog.. ik hou jullie op de hoogte!
@Janine: dat betekent gewoon zwanger hoor! het is even wennen, maar wel super dat het zo snel is gelukt! Gelukkig heb je nog 8 maanden om aan het idee te wennen! Je vriend is vast ook geschrokken, het is ook zo onwerkelijk! Gefeliciteerd!
@teepje: ja, belachelijk snel. Ik heb ooit van de gynaecoloog gehoord dat ik moeilijker zwanger zou worden (ivm pcos, ooit vastgesteld en dubbele baarmoeder). En hij zei letterlijk: zwanger worden is al ietsje moeilijker en zwanger blijven ook. En dat laatste hou ik ook in mijn achterhoofd, door de afwijkende vorm van mijn baarmoeder houd ik er rekening mee dat de kans op een miskraam groter is (volgens statistieken 40% meer dan bij normale baarmoeder).. dus vandaar dat ik nog wat voorzichtig ben... maar ik blijf positief! en nu maar genieten van 2e pinksterdag
Wauw Janine! GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd Janine! Voorzichtig voorbereiden op het leukste nu :-)

Ik heb ineens al m'n eisprong. Verwachtte 'm niet eerder dan woensdag, maar bleek gisteren al als een dolle te ovuleren. Hoezo onregelmatig... Gelukkig hebben we ons zaterdag uitgeleefd.

Fijne pinksterdag iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven