ophanghaakje sticker

23-05-2010 12:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

er bestaan van die ophanghaakjes voor tegels met een stickertje die je op de tegel kan plakken. Weet iemand waar dit te koop is? Een bouwmarkt? Ik weet de precieze naam niet van de haakjes dus kan niet echt makkelijk zoeken op internet!

bedankt
Gewoon, bij de bouwmarkt inderdaad.
Nieuwe Haakjes!

http://www.youtube.com/watch?v=3WuduFx8JEU
Nou die dingen kun je werkelijk overal vinden. Van bouwmarkt tot Kruidvat, zeeman, Hema, wibra, noem maar op. Dat hoef je toch niet op te zoeken op internet? Morgen is alles gelukkig weer open, kun je ze meteen halen
Van Tesa bedoel je denk ik....
quote:gazelle schreef op 23 mei 2010 @ 12:05:

Nou die dingen kun je werkelijk overal vinden. Van bouwmarkt tot Kruidvat, zeeman, Hema, wibra, noem maar op. Dat hoef je toch niet op te zoeken op internet? Morgen is alles gelukkig weer open, kun je ze meteen halen Het is toch pinksteren?
MILF in the making ;-)
Ik heb ze wel eens bij Ikea en de Hema gezien, maar dat kan daar nogal eens wisselen.

Bij Ikea was het eentje voor een hondenriem, waar het haakje de achterkant van een hondje was en de staart het haakje. Maar die zoek je niet .
Weet wel dat de kwaliteit nogal verschilt...Superirritant van die naar benedendonderende haakjes...Doe mij maar "gewoon" iets wat je me een plug+schroef ophangt...en anders voor kwaliteit gaan..
Drp, o ja pinksteren.. Nou ja dinsdag dan. Ik hoop dat TO het nog zo lang kan stellen zonder nieuwe haakjes

Trouwens, Ikea is morgen toch wel open zeker? Wat moet de gemiddelde Nederlander anders in godsnaam doen op 2e pinksterdag?
quote:Juiaatje schreef op 23 mei 2010 @ 12:11:

Weet wel dat de kwaliteit nogal verschilt...Superirritant van die naar benedendonderende haakjes...Doe mij maar "gewoon" iets wat je me een plug+schroef ophangt...en anders voor kwaliteit gaan..

..of zuignappen. Als je ze niet te zwaar "behangt" dan zijn die gemakkelijk weer tegen de tegel te bevestigen.

Die zijn echt overal te krijgen. Xenos, Hema, Blokker en alle zaken waar huishoudelijke artikelen te krijgen zijn.
nog een trucje of 3 (volgens mijn klus-expert dan)

- goed tegels ontvetten voordat je t haakje opplakt

- als je het plak-haakje eerst 24 h zonder iets eraan te hangen laat zitten dan heeft de lijn tijd on zich goed te hechten

- moet ie eraf ? haal er dan een visdraadje achterlangs

suc6
Die van de Hema zijn echt prima. Ze hangen hier al een tijd en zien er ook nog eens mooi uit.
Blokker.
quote:ch4rlie schreef op 23 mei 2010 @ 12:29:

nog een trucje of 3 (volgens mijn klus-expert dan)

- goed tegels ontvetten voordat je t haakje opplakt

- als je het plak-haakje eerst 24 h zonder iets eraan te hangen laat zitten dan heeft de lijn tijd on zich goed te hechten

- moet ie eraf ? haal er dan een visdraadje achterlangs

suc6En deze ervaringsdeskundige zegt dat ontvetten met nagellakremover hééééél goed werkt
Veel bouwmarkten zijn 2e pinsterdag open, even googelen of die van jou er ook bij hoort. Zelf heb ik er twee van tesa (volgens mij met powerstrip) en er hangen zelfs natte handdoeken aan.
Xenos, 4 voor nog geen euro, ben je ook nog goedkoop uit (en ze zien er nog leuk uit ook, niet van die witte plastic dingen maar rvs look)
Volgens mij bedoelt TO van die plakkertjes met een metalen driehoekje eraan/in die je op de achterkant van een tegeltje plakt zodat je een tegeltje aan een spijkerje aan de muur kan hangen. Dus geen haakje die je op een tegel in je badkamer plakt, das heel wat anders.

Bruna en de gemiddelde kantoorboekhandel hebben ze wel. (even goed insmeren met secondenlijm en het tegeltje zal er nooit afvallen!)
Even gegoogled:

Deze dus: http://www.funprints.nl/w ... -tegelhanger-textiel.html
1x is genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven