bootcut jeans
zondag 23 mei 2010 om 13:06
er zijn al veel topics geweest over spijkerbroeken, maar ik waag het toch nog een keer.
Ik heb altijd de Smart of Boy fit van Esprit. Die bevallen prima, niet te laag etc. in maat 33/32.
Maar ik zoek nu eigenlijk een mooie boot-cut jeans. Dus niet met rechte pijpen, maar iets uitlopend. Nu heb ik op diverse sites mooie jeans gezien, maar weet niet goed hoe het bij andere merken zit qua maat. De meesten merken gaan tot 33. Esprit valt volgens mij gewoon (tot ruim)
Iemand een goede suggestie voor een mooie, moderne bootcutmodel jeans ?
Ik heb altijd de Smart of Boy fit van Esprit. Die bevallen prima, niet te laag etc. in maat 33/32.
Maar ik zoek nu eigenlijk een mooie boot-cut jeans. Dus niet met rechte pijpen, maar iets uitlopend. Nu heb ik op diverse sites mooie jeans gezien, maar weet niet goed hoe het bij andere merken zit qua maat. De meesten merken gaan tot 33. Esprit valt volgens mij gewoon (tot ruim)
zondag 23 mei 2010 om 13:18
quote:luca schreef op 23 mei 2010 @ 13:06:
er zijn al veel topics geweest over spijkerbroeken, maar ik waag het toch nog een keer.
Ik heb er onlangs een gekocht bij H&M, met zakken met klepjes/knopen.
Maat 34/32. ¤39,90
Ik heb er onlangs een gekocht bij H&M, met zakken met klepjes/knopen.
Maat 34/32. ¤39,90
zondag 23 mei 2010 om 13:23
zondag 23 mei 2010 om 13:34
quote:luca schreef op 23 mei 2010 @ 13:28:
ik heb gekeken bij hm maar helaas maat 34/32 is uitverkocht.
Zal de site blijven checken.
Misschien nog andere suggesties ? Esprit heeft namelijk momenteel vrijwel geen bootcutmodellen. Allemaal wijd of strak of rechte pijpen.Op de site was ie er idd niet meer, maar in de winkel nog wel.
ik heb gekeken bij hm maar helaas maat 34/32 is uitverkocht.
Zal de site blijven checken.
Misschien nog andere suggesties ? Esprit heeft namelijk momenteel vrijwel geen bootcutmodellen. Allemaal wijd of strak of rechte pijpen.Op de site was ie er idd niet meer, maar in de winkel nog wel.
zondag 23 mei 2010 om 13:47
quote:Teigetje29 schreef op 23 mei 2010 @ 13:23:
Ik zweer bij die van H&M, ik heb geen taille en dunne benen maar de bootcut (idd die van 39,90) staan mij het beste. Ik heb maat 32/36 en deze zitten mij het beste.Lengtemaat 36? Pff daar is vast even moeilijk aan te komen als mijn 30 . Wist niet eens dat het bestond..
Ik zweer bij die van H&M, ik heb geen taille en dunne benen maar de bootcut (idd die van 39,90) staan mij het beste. Ik heb maat 32/36 en deze zitten mij het beste.Lengtemaat 36? Pff daar is vast even moeilijk aan te komen als mijn 30 . Wist niet eens dat het bestond..
zondag 23 mei 2010 om 14:06
@Fleecevest, ik heb nu eenmaal lange benen maar die 30 lijkt me ook lastig hoor. Ik heb een aantal jaar terug een Levi's gehad uit USA met idd lengte 36 maar hier in NL nergens te krijgen en je kunt je voorstellen dat ik erg blij was met die 36 bij H&M. Nadeel is dat de kwaliteit niet zo goed is en ik dus na een jaar weer op zoek moet naar nieuwe broeken bij de H&M. Ik koop tegenwoordig 2 of drie tegelijk en dan wissle ik ze af zodat ze gelijk slijten.