Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

Goedemorgen.

Zo, dat was gezellig. Leuk feestje wel. Lekkere sate, prima prosecco en rose en leuke mensen. Wat wil een mens nog meer? Niks toch?

Zo, hoest hier? Iedereen genoten van het weer? En wat gaan we vandaag doen, behalve in het zonnetje zitten? Hier rustig aan. Het oudste kind heeft te kort geslapen want vroeg weer wakker dus die zal vanmiddag wel niet echt gezellig zijn

Morgen trouwens open boerderijdagen van Campina. Lijkt mij wel leuk.
Tent in de tuin?!? Ok, kan... Lekker geslapen Amaal?

Jin, sollie heur. Ik zal nooit meer roepen waar ik de taart haal ok?

Rot dat jongste nou weer PK heeft zeg. En ballerina's zijn goed. Ik ga ze voor de zomer ook nog kopen. Jij geslaagd? Was het koopavond bij jullie dan?

En Bam? Heb je de nachtelijke rommelmarkt overleefd? Goede zaken gedaan? Geinig wel zo'n hele nacht, zal wel beregezellig zijn onder de mensen.

Ik kan de stem van T.O. niet horen, zoooooooo irritant.
quote:Suze2 schreef op 23 mei 2010 @ 08:21:

Morgen trouwens open boerderijdagen van Campina. Lijkt mij wel leuk.Ah, bedankt, ik was nog aan het zoeken naar iets te doen
Kwart voor acht waren ze wakker in de tent, dus man denkt al dat ie vanavond weer gaat ha ha. Lachen hoor. B wilde nu daar slapen dus wie weet. Goed ik ga even douchen. We gaan een (klein . ) stukje fietsen, hijg puf.

Wij gaan morgen ook naar de boerderijdagen Suze. Was vorig jaar heel leuk.
Hmmmmz, post opgevreten.
O nee, staat er toch wel

Amaal, gaan jullie dan naar boerderie in de buurt bij jullie?

Wow, hele nacht geslapen dus in tent!

En jij wat geslapen?
O en ik vind die hemelse witte chocolade cheesecake dus NIET lekker.
Goed voor de lijn Star.

Ik vind witte chocolade ok, soms. Maar niet meer dan dat. En er een taart van maken: neuh...
Da's waar, ik schuif 'm zo in Starmans mond dus die taart

Ik ben juist wel van de witte chocolade, maar jammerlijk niet lekker.

Ga me vanmiddag maar op een hartige taart storten met groene asperges, gerookte zalm en brie. Om de lijn goed te houden *ahum*
Ghe ghe ghe. Ik denk dat wij aanschuiven vanmiddag: klinkt zalig!
Kan vast want man en kind weigeren toch denk ik
Ben er wel, maar ben weer weg
Hallo!!!! Wat een stom weer. Niet echt houd, maar ook zeker niet warm. Oudste in de bokkenstand, echt vreselijk en jongste een pseudo pieperd. Dusssssssssss. Gezellig hier . En man weer heerlijk aan het werk, wil wel ruilen .

Amalia, leuk in de tent slapen!

Dag Kokos! Waar gaat u hene?

Suze, klinkt helemaal leuk die dag gisteren!

Oh alarm beneden.
Ha terug van 16km fietsen. Ik hoef voorlopig niets meer tussen mijn benen . L heeft ook alles zelf gefietst

En we kwamen ome Willem tegen voor een fietsprogramma en die ging met L een stuk fietsen voor tv. Erg leuk. Hij wilde met ons op de foto grappig, wij durfden het niet te vragen hoor. Keek ie naar m'n buik , zegt ie: wel leukzo drie rakkers op een rij. Joepie de ...

Dus ik: poepie.

Nouja, ik moest er erg om lachen
Ooooooo ik ben jaloers, ome Willem rules Drie rakkers
Ja ik vond het zo leuk. Man ook. We gingen het nog aan L uitleggen maar die snapte de ophef niet. Maar eens wat you tube filmpjes opzoeken. Man is er vroeger nog geweest, ben ik zo jjaloers op!

Naat hoe warende Toppers? Ik

las een goeie recensie
Ik ben er vroeger ook geweest, maar niet op de TV-versie, theatertour. Spannend vond ik dat. Net als bij meneer Kaktus, ben ik ook geweest. Enge vent
Hai hai,

Vanmorgen naar het strand geweest, was super daar zeg!

Nu even pas op de plaats, oftewel thuis..
Haha Amalia!! Die fietstocht (stoer!) en ome Willem!

Leuke vent vind ik het.

Hij was vroeger een keer in ons durp en toen stond ik vreselijk verlegen bij mijn moeder te staan in een hoekje. Maar hij zag ons en zei 'dag moeder, dag rakker'.

Dat hij dus nog steeds die uitdrukkingen gebruikt, geweldig!

HIj doet tegenwoordig iets met jazzmuziek toch?
Jinny, verrot dagje voor jou. Of is het nog goedgekomen? Heb je nog medicatie of gebruik je er niks meer voor?

Wij gaan morgen ook naar de boerderij.

Jij ook, Bridges?

Oja, Amalia, ik vergeet steeds te zeggen dat CV het jurkje helemaal super vindt. Ben ik dan toch nog aantrekkelijk haha.

Hij is trouwens nu asbest aan het verwijderen..
Bridges, ik was niet bij die markt. Leuk dat het geslaagd was. Wij waren naar een andere, ook in de buurt, ook met een paard. Een uur gewacht op haar beurt en...ze wilde niet. Grrr....
Zo maar eens lijsttrekkersdebat met Geert Wilders erbij kijken; eens zien wat voor vertoning dat zal worden.
Zo. Ik zit ook klaar voor debat. Ben benieuwd!

Hier geslaagde dag. Vent vierde verjaardag en was erg gezellig en neorm fijn dat we lekker buiten konden zitten!

Compu: we hebben morgen nog verjaardag dus weet niet zeker of we gaan. Welke boerderij ga je?

Amalia: wow, gaaf zeg! En weer zo knap van L!

Jin: was het weer zo'n dag? Blgh... Maar nu bedtijd. En man thuis? Even lekker uitzitten?

Star: jij lust de taart niet? Heb je vast kookfoutje gemaakt, kan niet anders! Hier was hij vandaag een enorm succes!
Compu wat leuk dat Cv het leuk vindt! Gelukkig dat je het draagt, vond het zo zonde dat ik hem niet meer aandeed.

Star, Bridges,ben ook benieuwd naar het debat. Ik vind het alleen altijd zo irritant hoe ze praten. Dus de intonatie enzo.

Jin, wat balen zeg dat Pseudo weer toeslaat

Oh, B ligt nu in de tent maar die snapt er niets van want ik zie hem net een rondje over het gras rennen en weer de tent in gaan. Hij zit ook alleen maar te kletsen ha ha. Ik denk dat hij zo lekker zijn eigen bed in gaat....
Nee hoor Bridge, taart was best ok, maar het was gewoon geen cheesecake in de cheesecake zin van het woord

B rondjes over het gras nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven