Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Hier dus ons nieuwe topic met schema!

Er is ook ruimte voor de lengte en het gewicht, dus als jullie dat willen doorgeven zet ik het erin!
Lenna ook ik loop heel wat af, hoop ook de laatste kilootjes snel kwijt te zijn, moet er nog 2.5 vanaf.

Hoe gaat het met de rest met afvallen?

Nikki krijgen jullie wel hulp met klussen? Snap wel dat je geen verfkwast meer kan zien...mijn schoonvader is schilder en die heeft alles voor ons gedaan, gelukkig maar want ik kan echt niet netjes schilderen!

Fijne avond nog verder!!!!
Nini alles nog ok met jou??
Hoi,

Eerst even Niek zijn bewijs van goed gedrag haha. 54 cm en 4030 gr.

Ik ben al mijn kilo's alweer kwijt maar mijn figuur helaas ook.

Ik wilde alleen nog heel veel afvallen voor mijn zwangerschap, dus daar ga ik nu mooi mee verder
Hey mooi schema! Hoe heb je dat gedaan dan? Heb echt uren lopen #$#%$#$$% maar het is niet gelukt haha.

Voor het schema (twee weken geleden dan..) 59 cm en 5010 gram.

Tammy, je kan het in de supermarkt kopen maar ook bij de kruitvat, etos of da...enz. Ze kunnen er wel iets dunnere ontlasting door krijgen..moet je maar even kijken. Fijn dat jullie eindelijk het kamertje af kunnen maken. Ik vond dat echt heel leuk.

Lenna leuk zijn die geluidjes he? Brian maakt sinds een week ook van die geluidjes echt heel grappig.

Nikki, ik heb ook vaak zoiets van, geef je nou maar gewoon over aan je slaap!!..haha.

Moet nog twee kilo afvallen..maar heb het idee dat ik overal dunner ben dan voor mijn zwangerschap en dat mijn buk gewoon dik blijft! Wordt dus veel buikspieren trainen. Ga nu even eten schrijf zo wel verder!

Daniëlle.
Hier ook nog wat zwangerschapskilootjes kwijt, nog 4. Ik wil steeds aan de Sonja Bakker maar door het verhuizen heb ik niet echt zin om aan die lijstjes te houden, als we verhuisd zijn komt dat wel.

We hebben wel hulp met verhuizen, maar toch valt het je soms met sommige vrienden wat tegen, maar ja dat houd je denk ik toch altijd

Ik durf Redmer zijn gewicht niet eens door te geven hihi, hij is echt een dikkerd vergeleken met jullie kindjes hihi

maar goed hier komt het

4850 gram en 54 cm
Wel een mooi schema debje!
Nikki, inderdaad een klein lief dikkertje haha. Lekker toch dat babyvet!

Gister naar de verjaardag van mijn oom geweest hij werd 50 (van mijn vaders kant die ik nooit zie). het was een beetje een familie reunie (mijn vader was met zijn tienen thuis). Ik herkende één oom niet en sommige neefjes en nichtjes al helemaal niet! Maar was wel erg leuk. Ze hadden een kroeg afgehuurd en een life bandje.

Die schommelstoel vind brian echt helemaal super. Hij maakt jammer genoeg alleen wel lawaai. Weet nou niet of hij dat lawaai zoiezo maakt..had het niet gehoord toen ik hem af ging halen..heb ik weer hoor. Maar we kijken wel eventjes...

Daniëlle.
Danielle ik zou zeggen wen maar aan het lawaai, Myrthe heeft op haar 1e verjaardag een soort van piano achtig ding gekregen en een herrie dat dat ding maakte, ik vond hem echt verschrikkelijk, maar zij vond hem daar in tegen helemaal geweldig. Gelukkig vroeg mijn moeder of ik nog wat speelgoed had voor bij haar thuis en ik heb als eerste dat ding gegeven, ze vindt hem nu nog leuk. (mijn moeder was heel blij dat ik die had gegeven *not*)
Haha "leuk"he al dat lawaaispeelgoed!!Nikki ik geef ook altijd het minder leuke speelgoed mee naar de oma`s hihi.

Nikki daar heb je gelijk in, sommige vrienden helpen juist heel veel en andere komen pas als er een house warming is, maar ja dan hoef je hun iig ook niet te helpen als zij iets hebben toch.

Gister weer kraamvisite gehad, ze zijn lekker mee wezen andelen buiten, het waqs echt zonde geweest om binnen te gaan zitten vind ik. ~s avonds met Danielle en vriend scotland yard gespeeld, kennen jullie dat spel? Het is best wel spannend.

Gaan jullie eiegenlijk naar de jonge gezinnenbeurs toe? Danielle en ik waren er vorig jaar en het is best wel leuk, veel leuker dan de 9 maanden beurs vond ik.

Nou ik ga even met Britt spelen, Norah ligt lekker te slapen.
ps het schema ga ik nog aanpassen hoor!
Nikki, ja zal wel moeten wennen..maar dit aparaat maakt een geluid wat het volgens mij niet moet maken als hij schommelt..

Scotland yard (mister X zoals wij het noemen hihi) was erg leuk! Superspannend spel. Brian heeft weer lekker de hele avond in Norah's bedje geslapen. Norah is echt verkouden...zo zielig!

Vandaag komt er iemand van felicitas langs voor de gratis babydoos...gaan ze je ook allemaal dingen aan proberen te smeren...zeg gewoon dat we op dit moment niet zoveel geld hebben en dat ik zoiezo alles met mijn vriend wil overlegen voordat ik iets koop. Die werkt natuurlijk dus ga nu in ieder geval niets kopen! ben benieuwd...

Daniëlle.
o hoe verander je nou de foto bij je naam? Wil zo graag een foto van brian toevoegen!
Haha Danielle succes straks, je moet sterk zijn hoor! We hadden eigenlijk een duo afspraak moeten maken, was wel grappig geweest.

Je moet even kijken bij mijn viva en dan profiel wijzigen en dan portret toevoegen.
Hee nieuw topic met schema, mooooi!

Gewichtjes van mijn minimeiskes laat ik binnenkort nog weten.

Vandaag een dramadag, I & L zijn na het weekend (dat vaak druk is ivm kraamvisite) altijd een beetje van slag. Isabel slaapt eindelijk, maar nu wil Lotte niet. Zul je zien dat als zij slaapt Isabel net wakker wordt, grrr ik wil ook wel eens rust. sowieso zijn ze van de hapsnapslaapjes overdag. gelukkig gaat het 's nachts wel goed!

Typen met 1 hand (want heb Lotte op de andere arm) gaat niet zo handig, dus hou het kort.

Danielle, hoe ging het met de felicitasmevrouw?

Wat voor apart geluid maakt de schommelstoel, ik ga nu wel rare dingen denken haha.

Deb, ik ga niet naar de jg-beurs, heb wel nog bonnentjes voor 2e kaartje gratis (uit de felicitasdoos), dus als iemand ze wil hebben?

Nikki, door al dat verhuisklussen verlies je misschien vanzelf die 4 kilo!

Lotte slaapt, snel haar in bed leggen...
Hey Aventura, zou het boekje van ria blom lezen.Rust regelmaat en inbakeren, helpt ook echt tegen hazenslaapjes voor overdag!

Haha nou zo'n raar geluid maakt hij nou ook weer niet hoor! Je hoord alleen het mechanisme.

Nou die felicitasvrouw is langsgeweest hoor. Viel allemaal wel mee. Ze had allemaal aanbiedingen van boekjes..nou daar heb k nu toch echt nog niets aan dus dat was niet zo moeilijk om te weigeren. Heb wel een boekje gekocht kind en gezondheid. Als verpleegkundige moet je dat natuurlijk wel in huis hebben..haha.

Daniëlle.
Wat is het stil hier!!!
Heb vanochtend lekker kunnen uitslapen! Hij werd om kwart voor 7 wakker en daarna pas weer om kwart voor 11!!

O aventura, worden lotte en isabel na ongeveer 50 minuten slapen wakker? Worden ze dan ook echt wakker of geven ze even een huiltje. Baby's hebben namelijk een slaapcyclus van ongeveer 50 minuten. Brian wordt dan (overdag dan) even wakker en geeft een paar kreten. In het begin haalde ik hem dan uit bed maar als ik het tien minuten afwacht (behalve als hij echt begind te huilen want dan is hij gewoon wakker) dan valt hij meestal gewoon weer voor een volgende cyclus in slaap!

Daniëlle.
Hallo,

Ik ben er ook hoor maar heb niet zoveel te vertellen....

Niek heeft vandaag een beetje een mopperdagje, niks is goed en als het goed is hooguit voor 10 minuten haha.

Vanmorgen voor het eerst alleen met hem boodschappen gedaan bij meerdere winkels. Wat een gedoe zeg, de kinderwagen past namelijk niet goed in mijn auto en de wielen moeten eraf. Daar stond ik met een maxi cosi, 2 tassen boodschappen, 3 pakken luiers (die zijn trouwens in de reclame bij de C1000....voor de liefhebber) en een kinderwagen zonder wielen haha. De andere mensen zullen wel gedacht hebben haha.

Debje, jij vroeg me laatst geloof ik of ik Oei ik groei lees....ja ik vind het heel leuk en interessant. Kon me ineens zoveel beter inleven in Niek en voelde me gewoon schuldig dat ik me geergert had toen hij zoveel huilde.
Hoi!!

Nou, vandaag een beetje vreemd dagje gehad. Laura heeft alleen maar geslapen en gedronken, ik was bijna bang dat ze ziek was ofzo. Normaal is ze namelijk best veel wakker overdag. Eingelijk heeft ze het heel goed gedaan vandaag, maar ik moest er zo aan wennen , ha ha.

Danielle, ik heb vandaag ook de mevrouw van Felicitas gehad, en ik heb niets gekocht!! En wat lekker dat je hebt kunnen uitslapen.

Tammy, klinkt wel grappig je boodschappen verhaal, ik zie het al helemaal voor me!

Nou, mijn meisje is toch nog weer wakker geworden, dus ga zo weer voeden (en nu maar hopen, dat ze na zo'n slaapdag vannacht ook nog wil slapen)

Groetjes Lenna
Tammy, wat een gedoe he boodschappen doen, je krijgt er vanzelf handigheid in, vind het nu met 2 kids helemaal een gedoe, maar ja wat moet dat moet.

Mevrouw van Felicitas heeft al wel gebeld, maar heb gezegd dat het niet uit komt dat we midden in een verhuizing zitten, ze zou over 7 weken weer bellen. Ik ga ook niks kopen, heb me toen bij Myrthe laten verleiden tot een of andere koffertjes set met allerlei boekjes was 200 euro armer en in die 2,5 jaar heb ik er nog nooit naar omgekeken. Heb er zelfs al over nagedacht om het op MP te koop te zetten, maar ga nu eerst maar eens kijken wat het ook al weer precies is, misschien heeft ze voor sommige dingen nu wel de goeie leeftijd.

Lenna hoop dat je vannacht ook lekker kunt slapen, heerlijk is dat he zo'n dagje dat ze het helemaal "goed" doen.

Danielle, hoe gaat het nu met Brian, gaat dat allemaal weer een beetje beter?

Debje, leuk idee om met je kraamvisite te gaan wandelen, nu kunnen we nog lekker wandelen met dit lekkere weer, heb je Britt dan lopend of heb je een duowagen?

Aventura heb je nog rust gehad vandaag?
Tammy, wat een gedoe lijkt me dat inderdaad! Heb je zo'grote kinderwagen? Of een kleine auto? Volgensmij went het inderdaad vanzelf. Hoop dat Niek morgen een minder mopperdagje heeft...niet echt gezellig.

Lenna, wennen is dat he? Als ze ineens heel veel slapen..maar wel lekker toch? Heb je een keer een dagje lekker veel tijd voor jezelf! Hoop dat ze vannacht goed slaapt..vast wel! Slaapt ze normaal gesproken goed 's nachts?

Goed dat je niets hebt gekocht! Op zich wel lastig om telkens nee te zeggen..helemaal als je zo'n over ijverig iemand op je bank hebt zitten! Haha.

Nikki, ja die koffertjesset hebben ze nu ook. Leek me erg leuk hoor maar is inderdaad eigenlijk gewoon super duur en je zi er ook nog eens aan vast. Als ik een boekje wil kopen dan koop ik dat wel gewoon los in de winkel.

Het gaat echt heel goed hier. Ben nog steeds ontzettend voorzichtig om dat te veel te zeggen omdat ik nog elke dag bang ben dat het ineens niet meer goed gaat. Maar moet dat nu maar los gaan laten hoor!

Brian huilt eigenlijk helemaal niet meer behalve om de normale dingen waar alle baby's om huilen. Hij huilt als hij pijn heeft, honger heeft of moe is. Voor de rest is hij gewoon tevreden! Het jammere is alleen wel dat hij zich nog steeds verzet tegen het inbakeren en dat hij minimaal 20 minuten (soms wel langer) nodig heeft om te huilen voordat hij zich kan overgeven aan zijn slaap. Maar hij slaapt vaak dan wel twee uur achter elkaar, soms iets korter en soms iets langer. Vanaf zeven uur 's avonds slaapt hij tot ongeveer zes uur 's ochtends. Geef natuurlijk wel 's avonds om een uur of elf nog een fles maar na die fles gaat hij zonder te huilen weer verder slapen!! Heb dus absoluut geen klagen!! Ook is het zo dat hij niet heel makkelijk in de wagen slaap, ja voor ongeveer 20 minuutjes maar daarna niet meer. Kan dus niet een paar uur gaan winkelen ofzo..maar ja als dat alles is! Het is zo veel beter als een paar weken geleden! Herken Brian bijna niet meer terug. Hij lacht, brabbelt en is veel rustiger met zijn armpjes en beenjes (behalve als hij honger heeft of moe is). Hij heeft vandaag en gister zelfs bijna een half uur in de box tevreden gelegen!! dat heeft hij echt nog nooit gedaan (ja de eerste twee weken).

Zie wel op tegen maandag. Dan krijgt hij zijn eerste prikjes en die dag mag ik hem dan niet inbakeren..ben benieuwd.

Ga morgen trouwens nog één keer naar de osteopaat. Had vandaag eigenlijk een afspraak om één uur maar dat is gewoon echt geen handige tijd qua voedingen en slapen. Heb nu morgen om half 5 een afspraak en rond dat tijdstip is hij altijd zoiezo wakker dus dat is veel beter.

Ik ga veranderen van voeding. Ik geef nu de hypo allergene voeding van nutricia (15 euro per bus) maar ga langzaam over op de care voeding van de kruidvat (ook voor het voorkomen van allergiën maar dan maar 7,80 per bus!). Ik ga dit wel heel langzaam doen. Ik meng gewoon de voeding en elke dag vervang ik een schepje meer met de nieuwe voeding.

Zo dat is een lap tekst....

Weltrusten voor straks!

Daniëlle.
Kunnen baby's van 2 maanden al bang zijn in het donker? Elke keer als ik de trap oploop dat verstijft hij helemaal, doet zijn armpjes omhoog en houd zijn adem in! Echt heel erg zielig...en schrik er ook telkens behoorlijk van. Hij ontspant zich pas en ademt pas weer als ik zijn kamertje binnen kom! Ook als ik de gordijnen dicht doe dan maakt hij van die hele grote ogen....
wat is het stil hier!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven