jurk voor bruiloft

24-05-2010 19:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik ben uitgenodigd voor een bruiloft in juni, dus nu heb ik een jurk nodig. Punt is alleen dat ik dan 16 weken zwanger ben en nu al een aardig buikje aan het krijgen ben. Weten jullie leuke, betaalbare het liefst wat langere jurk (heb oa dikke knieen) waar mijn buikje in past?
ik had laatst ook een bruiloft was toen 18 weken zwanger, heb een gewone jurk gekocht bij miss etam en dat ging prima, heb ook al een aardige buik dus misschien is dat een idee?

anders bij h&m? of esprit?
ik zeg king louie, erg leuke jurkjes waar je buik van 0 tot 42 weken zwanger prima in past.
Ik zeg wat Arwen zegt. En als je bevallen bent kun je ze ook nog dragen want ze rekken na keer wassen gewoon weer terug

Er is ook een King Louie topic
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nou en ik kwam zeggen wat Arwen en Inad zeggen
toverwoord is plooien volgens mij. Dan kun je hem idd ook nog na de bevalling aan. Liefst met de taille net onder de borsten, dan ziet je buikje er heel leuk uit.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Misschien king louie
Ik vind queen mum ook erg leuk, kan je de hele zwangerschap nog aan. Kan je niet een legging aan voor/tegen je knieën? Je hebt ook nettere met een glansje ofzo. Een langere jurk tot over je knieën vind ik niet zo mooi met buik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven