Good Luck!
dinsdag 16 oktober 2007 om 19:08
He Juud, wat jammer. Moest je een traantje laten?
Lieve Suze, ik denk aan je.
Enka, drukte in huize Thijmen dus! Leuk die verkoop. Ga je zelf ook je slag slaan? Oh, een puppie, dat is gaaaaaf!
Ik was net bij de dierenarts want poezen moesten ingeent worden. Wat ik wel vaag vond, ik was de enige op het hele spreekuur....
Lieve Suze, ik denk aan je.
Enka, drukte in huize Thijmen dus! Leuk die verkoop. Ga je zelf ook je slag slaan? Oh, een puppie, dat is gaaaaaf!
Ik was net bij de dierenarts want poezen moesten ingeent worden. Wat ik wel vaag vond, ik was de enige op het hele spreekuur....
dinsdag 16 oktober 2007 om 19:12
Bambino, wat een gekke droom. Hoe gaat het nu met oma? Brussel is leuk he? Vond ik ook! Wij zijn vandaag naar Potsdam geweest. Dat was ook erg leuk. Oppas wil binnenkort kennismaken, dat is al een begin!!!! Heeft Julian twee nachtjes gelogeerd? Bij oma? Schoonfamilie komt inderdaad binnenkort niet alleen een weekend maar vier dagen. Dat wordt schrap zetten.
Helenita, wel fijn dat je wat opgelucht bent met je werk, maar wat een gehakketak. Gaan er veel mensen weg?
Bridges, gezellig het weekend! Jammer dat het niet geheel ongedwongen was.
Helenita, wel fijn dat je wat opgelucht bent met je werk, maar wat een gehakketak. Gaan er veel mensen weg?
Bridges, gezellig het weekend! Jammer dat het niet geheel ongedwongen was.
dinsdag 16 oktober 2007 om 19:13
Hè jammer Juud!
Enka: staan er ergens foto's van de pups dan? Heb ik wat gemist? Zo maar even op de groep kijken...
Jinny: Jinnyland is dus een gezond land voor dieren!
Mal: ik kan er ook niet tegen hoor, moet in ieder geval dezelfde kleur hebben!
Suze: hoe gaat het daar meis...
Hel: fijn dat ze met een beter bod kwamen, nu nog even een financiele strijd aangaan en dan heb je die strijd tenminste gehad...
Enka: staan er ergens foto's van de pups dan? Heb ik wat gemist? Zo maar even op de groep kijken...
Jinny: Jinnyland is dus een gezond land voor dieren!
Mal: ik kan er ook niet tegen hoor, moet in ieder geval dezelfde kleur hebben!
Suze: hoe gaat het daar meis...
Hel: fijn dat ze met een beter bod kwamen, nu nog even een financiele strijd aangaan en dan heb je die strijd tenminste gehad...
dinsdag 16 oktober 2007 om 19:15
dinsdag 16 oktober 2007 om 19:19

dinsdag 16 oktober 2007 om 19:28
dinsdag 16 oktober 2007 om 19:37
hey kletskousen
Heb begrepen dat het met oma wel goed ging, ze had praatjes voor 10. Ik heb het wel vaker, dat ik dingen zie en die dan uitkomen, het gebeurd me gelukkig niet heel vaak.
Jin: Hopelijk is het een leuk meisje, en als ze dan ook nog op wil passen is dat mooi meegenomen.
Hel: Fijn van het gesprek, dat het redelijk is verlopen, nu het salaris nog en dan kan je weer even door.
Kleurplaat staat er nog niet hoor, en actie ook niet, het is de bedoeling dat het van het weekend allemaal online gaat, maar of het gaat lukken.
Bridge: Leuk pretecho, veel plezier alvast.
Juud: Balen zeg. Erg he dat je jezelf zo voor de gek kan houden.
Heb begrepen dat het met oma wel goed ging, ze had praatjes voor 10. Ik heb het wel vaker, dat ik dingen zie en die dan uitkomen, het gebeurd me gelukkig niet heel vaak.
Jin: Hopelijk is het een leuk meisje, en als ze dan ook nog op wil passen is dat mooi meegenomen.
Hel: Fijn van het gesprek, dat het redelijk is verlopen, nu het salaris nog en dan kan je weer even door.
Kleurplaat staat er nog niet hoor, en actie ook niet, het is de bedoeling dat het van het weekend allemaal online gaat, maar of het gaat lukken.
Bridge: Leuk pretecho, veel plezier alvast.
Juud: Balen zeg. Erg he dat je jezelf zo voor de gek kan houden.