Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
'/quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 19:05:

Van de week trouwens een heel fijn informatie boekje gekregen omdat ik eerdaags oproep krijg voor uitstrijkje.Oh, joepie, altijd lekker
Ja heerlijk, maar daar heb ik geen boekje met foto's van eendenbekken voor nodig. Inlevingsvermogen doet het best
O Meetjes hoofd is dus goed gehard al
Tsja Star, is voor de minder visueel ingestelde onder ons dat boekje

Flikkert die van jou nooit om dan? Hiero de hele dag door want zitten en kruipen en nu dan ook staan: lastig heur...
BOEKJE? Zijn ze gek geworden? Och, wees maar blij dat je hier niet woont. Twee keer per jaar. Je leest het goed ja TWEE keer per jaar.
quote:Star schreef op 24 mei 2010 @ 19:04:

[...]

Ja ja, wrijf het er maar in.Ach joh, het komt ook bij die van jou wel in orde
Jawel hoor, heeft al een paar keer een mooi ei op haar voorhoofd gehad. Ze heeft een voorkeur voor naar voren namelijk

Eens proberen of ik Ceetje naar bed kan krijgen. Morgen Pinkster 3 dus geen school
quote:Jinny schreef op 24 mei 2010 @ 19:11:

BOEKJE? Zijn ze gek geworden? Och, wees maar blij dat je hier niet woont. Twee keer per jaar. Je leest het goed ja TWEE keer per jaar.Maar dan ga je toch gewoon niet Jin? Echt never de nooit niet dat ik dat 2x er jaar liet doen....
Oeps, naar voren. Ha ha ha, ook lullig. Hier opzij.
Fijn, nog een vrije dag . Ga je nog wat leuks doen dan?
Moest wel lachen, Starman had een kleed bij de Ikea gekocht 'dan kan Eetje op de grond, dat zit zachter'. Ja schat, maar het valt nog net zo hard
quote:Suze2 schreef op 24 mei 2010 @ 19:14:

Fijn, nog een vrije dag . Ga je nog wat leuks doen dan?

Mensch, ik werk pas volgende week maandag weer

Weet nog niet. Wil naar de Bijenkorf eigenlijk, maar weet niet of ik zin heb de stad in te gaan.
Leuk al die plannen! Ik zou voor de hema gaan Star.

Ik ga ongeveer eens per jaar Suze, maar omdat ik ooit pap nog wat had, wil ik er wel graag ehm bovenop zitten .
Waarom moet ik ook altijd beelddenken.
.
Potverdorie, weer een post opgegeten.
Zoo knappe Meetje, gaat al staan!!

En een boventand voor Eetje, nogmaals

En wat achterlijk voor De giraf. Lekker discreet ook 'om administratieve redenen' alsof je niet betaald hebt

Jin, nee handen zijn nog steeds een drama, ondanks de brandnetelthee. Kan wel janken... Maarja, daar ga ik nog slechter van slapen want dan heb ik een verstopte neus.

Compu, idd man, door die Ipod type ik niet altijd netjes . Bij B heeft dat geholpen ja, bij L durfde ik het niet meer

Mijn jongste, 2 jaar 9 maanden net: 'mama ik wil jas uit.' Ik 'Nee B, aan of we gaan naar binnen.' 'Niet zo zeuren jij mama!'

Ja, dan moet ik dus heel hard lachen, lekker pedagogisch...
Amaal, wat erg!
Zo dan, wat een rakker
Stond mooi voor lul met alle buren erbij haha.
Amaal is los, pies in mijn broek
Jij ook al? Nou, de T is van Teena lees ik net elders
Ja die Mal is goed aan het rijmen en dichten.
sja idd lekker discreet... dat is het niet hoor. maar ze hadden er beter technische storing kunnen noemen.

Er is dus wel wat mis, maar wij kunnen hier niks vinden, dus waarschijnlijk zit er iemand van buitenaf te klooien op de site!

ze hebben dus wel teruggebeld..

Ik blijf hier even vaag hoor meiden.
Amalia: Hahahahaha, ik rol van mijn stoel. humor!

En ligt b nu in het tentje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven