Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee het tentje is weer netjes opgeruimd en iedereen slaapt vannacht weer in zijn eigen bed.

Star, is het topic dicht? Jammer....

Bam,ben je weer een beetje bijgeslapen? Wat heb je opgehaald?

Ha, voel lichte steekjes. Zou het wat zijn? Zal ik het ook even tegen mijn man zeggen .
ik ben nog steeds wel moe, maar goed het is ook weer bijna bedtijd.

Ja heel goed verkocht, voor bijna 750 euro. Dus jullie snappen, dat wordt shoppen
Zo, mooie opbrengst Bam! Sjee, wat balen zeg, van de site. Mag hopen dat ze er heeeeel hard aan werken.

Amalia, jeuj, met ome willem op de fillem (foto), gaaaaf zeg (ik heb nog eens auditie bij hem gedaan - niet voor in de fillem maar op het conservatorium waar hij les geeft/gaf*)! Ha ha, en lekker bijdehand die kleine van je.

Suus, voor Meetje! Ja ja, het grote handenbinden is begonnen. Gefeliciteerd nog met je meneer en het fijne feestje - klinkt helemaal geslaagd! Wat had je nou voor hem gekocht trouwens?

Bridges jij ook nog gefeliciteerd met je man ()! Waar heb jij hem mee verwend?

Naat, arme T aan de laxeer (en arme jij). Nog wat leuks gedaan vandaag?

Hier twee dagen van het mooie weer genoten in & om huis. Vriend in mineur vanwege moeder (eindelijk in zorghuis maar gaat niet goed). Dus wel goed om er een paar dagen uit te gaan - poopscoopen. Ik groet u tot vrijdag/zaterdag, zal wel geen inet zijn daar (ik wil un aaifoon...). Doeidoei meisjes, veel plezier!

*) aangenomen maar voor andere stad gekozen
Hel: Wat sneu dat het niet goed gaat met de moeder van vriend.

Geniet van het poopscoopen, jullie hebben het verdiend!
morguh..
Bib

hel wat kan jij zo bespelen dat je naar het conservatorium ging?

Fijne dagen!
750 dat is lekker verdiend! Had je zeker leuke dingen te koop
Ik had idd heel veel mooi spul. Dat was ook in no time weg.. haha ze gingen gewoon tegen elkaar opbieden, humor!!
Bam, wat een superopbrengst!!! Je had vast mooie spullen en een goed verkooppraatje. Daar wil je wel moe van zijn he!

Nu nog de site. Ik neem aan dat je kaartjes had liggen met je website en daardoor nu extra baalt?

Jinny, hoe is het nu? Is hangdag ook lekker buiten? Want jouw tuin leent zich wel voor hangen toch? Komen daar wel eens buurtkindjes zomaar langs?

Ben benieuwd hoe dat strakjes in het nieuwe huis is, zou leuk zijn voor CG.

Amalia, ik zag gisteren een volwassen vent met een t shirt van ome Willem. Dat stond toch wel weer triest. Of ga je er net 1 voor man laten maken? Voor de kindjes vind ik dan wel weer leuk (als zij het kennen dan).

Steekt het nog??
[quote]compu schreef op 25 mei 2010 @ 09:50:

Bam, wat een superopbrengst!!! Je had vast mooie spullen en een goed verkooppraatje. Daar wil je wel moe van zijn he!

Nu nog de site. Ik neem aan dat je kaartjes had liggen met je website en daardoor nu extra baalt?

Het was een rommelmarkt, dus niet voor de Giraf.

En ik baal niet, ik ben pisnijdig.. en daar moet je over het algemeen toch heel veel moeite voor doen.

En ze zijn pas vanaf 10:00 bereikbaar, dus mijn kookwater stijgt nog steeds...

Ja, verkopen kan ik meestal wel, grinnik.
Hel, lekker genieten dan!! Zal wel even duren eer schoonma zich op haar plaatsje voelt. Verhuizen is zowiezo al ingrijpend, bij haar dus extra. Hopelijk heeft vriend er gauw wat rust van.

Leg je bij de rommelmarkt dan geen kaartjes neer Bam? Of vind je dat niet kloppen dan?

Je hebt gelijk hoor met je pisnijd. Het is nu 10 uur, je kunt je nu uitleven! Hoop dat ze het gauw weer voor elkaar hebben.
Nee, natuurlijk leg ik daar geen kaartjes neer. dat was prive en heeft niks met de giraf te maken..

Mijn man gaat zich uitleven ( nou ja, die is altijd politiek correct ), want die kan meteen dingen ondernemen, omdat zijn werk ook is en dus kan hij beter het telefoontje doen.
Goeddddddd . de afdeling die we nodig hebben is telefonisch niet bereikbaar. Die reageren alleen per e-mail!
Om gek van te worden Bam waar slaat dat op???? Zelfs ik word boos nu
nee geen krampjes, steekjes of wat dan ook meer Compu. hoe is het met het huis? Neemt het sl mooie vormen aan of is het momenteel nog sloopwerk? Heb je al leuk behang uitgezocht voor de baby? Voor Cg had je al een idee toch? Moet je veel nwe spullen kopen of gaat alles gewoon mee van wat jullie nu hebben?
Ik heb geen idee Amalia.

Ik heb inmiddels zelf gebeld, en hij zou erachteraan gaan!

dit kost geld, kutzooi.

we hebben denk ik het probleem gevonden, maar omdat weg te halen, moeten we eerst online zijn!
Bam, wat een sukkels daar, lekkere service

Wel leuk en goed van de markt zeg en wat een opbrengst Ik ga ook maar weer een s in de schuur graven.

Suze, goed zeg van je dochter. Beware!

En verjaardag van man was dus geslaagd, nog gefeliciteerd!

Star, papieren al binnen van de Baboe? Wel gaaf hoor. Lijkt me wel moeilijk fietsen in het begin. En alweer een tand erbij, heeft ze er geen las van?

Jinny, hoe gaat het met de jongste vandaag? En zo vroeg al een blokfluitconcert hij is fijn!

Compu, hoe gaat het met je buik en je stoffige man? Is hij het klussen al zat?

Amalia, hebben de steekjes doorgezet? Misschien even ergens op een trampoline gaan staan.

Geweldige reactie van B, dat wordt nog wat.

Hel, heel veel plezier met de pony's. Lekker even er tussen uit. Hebben jullie verdiend.

Wij een druk maar gezellig weekend achter de rug, moeder is wezen logeren en zaterdagavond een surprise party gehad van een vriend van ons, die werd 40, mega Hindoestaans feest incl band en buffet. geweldig al die pracht en praal. En zondag hadden man en ik een chocoladeproeverij, 20 soorten chocolade geproefd van over de hele wereld en allerlei soorten praline's, met de meest vreemde combinaties. Erruuggggg lekker!

En gisteren naar paardenmarkt/braderie in de buurt geweest bij vrienden. Erg gezellig.

Dus alles was erg leuk, T heeft zich ook super vermaakt vooral met zijn nieuwe "oude MP" fiets. L vermaakte zich ook wel met water en zand, hij is alleen een beetje zielig want hij heeft 2 ontstoken oogjes, dus ziet er ook erg zielig uit.
Jij hebt een goed weekend gehad, Enka! Chocola, feest, braderie...

Heb je al zalf voor zijn oogjes?

Mal, hoe is ie met jou? J. naar de opvang?

Huis is nog in desolate fase.. Vanaf vandaag begint de badkamerman, hopelijk nu wat opbouwender tijdje!

CV gaat er helemaal voor, is het zeker nog niet beu.

Behang babykamer is besteld (Dotty van Ferm Living), Amalia.

En als er wat geld over blijft, dan kopen we een boxspring en een nieuwe bank. En wat Ikea spul. Eerst maar eens daar zitten en dan kijken hoe alles (mis)staat.

Vannacht lag ik urenlang wakker, had een hele drukke avond gehad en kon niet stoppen met nadenken. Maar straks gaan we samen siesta houden.
pff we zijn weer online met de voorpagina... ik kreeg uiteindelijk toch iemand van de afdeling aan de lijn... soms maar goed dat ik een volhouder ben.......

het is nu in elk geval in volle gang, dus hopelijk zo direct weer helemaal online!

ik leef 5 jaar korter door dit gedoe
Hallo!

Alles goed met iedereen? Ik zag dat Amalia nog steeds met een BIB zit, had ook niet anders verwacht eigenlijk

Ga weer, moet nog boodschappen doen en om 15.20 Maxi weer uit school halen
Goedzo Bam!

Zo jongste is een partij moe... En niet willen slapen, helaas.

Zo naar school en een gesprekje. Ik ben aan het oefenen in het subtiel vertellen van het schreeuwen, hoop dat het er straks net zo vloeiend uitkomt als ik in mijn hoofd heb. Als ik een andere school moet zoeken horen jullie het wel
Klinkt goed jouw weekend ENKA!
Bam, ik zie je nog niet online hoor
Hoe is het gesprek gegaan op school Amalia?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven