2 weken overtijd negatieve test.

25-05-2010 11:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer zwanger te worden. Tweede week van april gestopt met het slikken van de pil. Twee weken geleden zou ik ongesteld moeten worden, wanneer je uitgaat van een 28daagse cyclus. Tot nu toe is dat uitgebleven. Ik heb al verschillende test gedaan, maar deze zijn negatief. De huisarts wil nog geen bloedtest afnemen omdat hij het nog te vroeg vindt. Ondertussen word ik gek van mezelf...ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben..

Ik ben een paar dagen misselijk geweest en ik heb ongesteldheidskrampen (al twee weken lang), maar geen pijnlijke borsten, wat ik eigenlijk altijd heb voordat ik ongesteld word. Ik ben wel vaker misselijk dus ik kan gevoelsmatig niet zeggen: Ow ik voel me echt zwanger, ik weet het zeker!

Hebben meer meiden dit meegemaakt?? Waren jullie zwanger of niet? Of is het normaal dat je eerste cyclus veel langer duurt dan normaal?

Alvast bedankt!!
*gaat er eens goed voor zitten*
zucht.

*stoft bol maar weer af*
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Het is heel normaal dat de eerste cyclus langer duurt (of misschien niet alleen de eerste, het kan nog wel langer duren voor het weer op gang is) Misschien heb je nog helemaal geen eisprong gehad, deze eerste cyclus.

Maar als je blijft denken dat je zwanger bent, gewoon testen blijven kopen zou ik zeggen.
Ow, gelukkig. Ik moet zo weg, maar ik zie dat de dames propje en Pakje al aanwezig zijn.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Waar je aan toe bent??; je bent niet zwanger.

Als je stopt met de pil heeft je lichaam vaak even tijd nodig om in de normale cyclus te komen. Sommige vrouwen worden pas na 2 maanden na het stoppen met de pil ongesteld. Als je voor de pil een cyclus had van 28 dagen wil dat niet zeggen dat je dat nu gelijk ook hebt.

Ik snap jouw huisarts wel. Geduld hebben.
Je bent de poll vergeten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja, het is normaal dat de eerste cyclus langer duurt. Het kan nog wel langer duren, je lichaam moet eerst op gang komen.
2e week van april gestopt met slikken. Zomaar midden in een strip, of wat?

Je bent gewoon dus nog niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil en denk nu dat je gelijk zwanger bent?

Tja het kan, maar face the fact; 2 weken ' overtijd' én een negatieve test = NIET zwanger.

Beter eerst je cyclus zijn natuurlijke weg laten vinden. Dan pas weet je ook of je overtijd bent of gewoon een lange cyclus hebt.
Nou vooruit, zal ik er dan maar over beginnen??

Vertel eens: hoe is het met je slijmdraden?
ik denk dat je je vraag beter hier hier kan zetten, verwacht hier niet al te vriendelijke reacties
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Je cyclus zal toch eerst even zijn eigen weg moeten vinden als je net gestopt bent met de pil.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
het kan natuurlijk zo zijn, maar ik denk het niet.

(zelf was ik vorig jaar wel zwanger toen ik na 1 week en na 2 weken overtijd negatief testte.

de HA deed toen ook niets, die zei dat ik moest wachten tot 4 weken overtijd en dan weer testen. zo gezegd, zo gedaan, toch zwanger.)
En ik geef je huisarts groot gelijk. Wete je wat dat allemaal kost? En dat alleen maar om jou met zekerheid duidelijk te maken dat je eerst je cyclus op de natuurlijke wijze op gang moet laten komen. Heb je je al wel verdiept hoe dat allemaal werkt mbt zwanger worden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Blijven testen, of gewoon wachten tot je ongesteld bent, meer kan een ander er ook niet over zeggen. Er is een kans dat je zwanger bent, maar de kans dat je dat niet bent is wel groter, dus ik zou er nog niet van uit gaan.

Als je wil blijven testen kun je de testen van Kruidvat kopen, die zijn niet zo duur ;), twee voor 5 euro.

Succes!
Voor het weekend stond hier ook al zo'n gelijke topic. Gewoon even afwachten..wachten duurt lang..maar je cyclus kan nu wel langer duren dan 28 dagen. Je bent ook nog maar net gestopt met de pil. En het zwangerschapstest geeft niet voor niets een negatieve uitslag.
quote:Paque_in_Pink schreef op 25 mei 2010 @ 11:18:

zucht.

*stoft bol maar weer af*PiP, als je dan toch bezig bent, kun je ook even voor mij kijken, atoeplies??
Om je weer met 2 voeten op de aarde te zetten: ik ken iemand die na het stoppen met de pil een jaar niet ongesteld werd. Dus: je hebt nog even ....

Echt, laat eerst je cyclus maar weer op gang komen en ga dan denken aan zwanger worden. Dat is de goede volgorde.
Als de zwangerschapstesten negatief aangeven ben je gewoon niet zwanger, uitzonderingen zijn er altijd. Maar bij de meesten klopt het gewoon!
ik zou eerst eens even lekker afwachten wanneer je cyclus op gang komt..
Volgens mij is dit heel normaal na stoppen met de pil, lees er de bovenste topic maar op na of google eens wat. Inderdaad dat het langer duurt voor je ongesteld wordt, maar intussen wel misselijk bent en zo. Dat hoort gewoon bij de hormonale ontregeling waar je nu in zit.

Bij mij duurde het na stoppen met de pil (en de onttrekkingsbloeding) precies een half jaar voor ik voor het eerst weer ongesteld werd. Na 10 weken zat ik bij de huisarts, en die zei "afwachten". Dat heb ik toen gedaan.

Sterkte dus met wachten, het kan lang duren.
Inmiddels is het trouwens ruim 8 jaar later en ik heb nu 4 kinderen. Het is dus helemaal goed gekomen.
De essentie is dus dat je helemaal niet over tijd bent. Je cyclus moet gewoon nog op gang komen. Misschien wordt je iets rustiger als je het zo bekijkt?
Heej meiden!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik moet mezelf ook niet zo gek maken! Jullie hebben gelijk.

Ik ga rustig afwachten...en mn cyclus moet idd gewoon op gang komen!

Thanx!
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven