2 weken overtijd negatieve test.

25-05-2010 11:13 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer zwanger te worden. Tweede week van april gestopt met het slikken van de pil. Twee weken geleden zou ik ongesteld moeten worden, wanneer je uitgaat van een 28daagse cyclus. Tot nu toe is dat uitgebleven. Ik heb al verschillende test gedaan, maar deze zijn negatief. De huisarts wil nog geen bloedtest afnemen omdat hij het nog te vroeg vindt. Ondertussen word ik gek van mezelf...ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben..

Ik ben een paar dagen misselijk geweest en ik heb ongesteldheidskrampen (al twee weken lang), maar geen pijnlijke borsten, wat ik eigenlijk altijd heb voordat ik ongesteld word. Ik ben wel vaker misselijk dus ik kan gevoelsmatig niet zeggen: Ow ik voel me echt zwanger, ik weet het zeker!

Hebben meer meiden dit meegemaakt?? Waren jullie zwanger of niet? Of is het normaal dat je eerste cyclus veel langer duurt dan normaal?

Alvast bedankt!!
Je kan ook hartstikke schijnzwanger zijn, daardoor kun je ook "overtijd" raken, omdat je er teveel mee bezig bent!
quote:Kabouter23 schreef op 25 mei 2010 @ 13:01:

Je kan ook hartstikke schijnzwanger zijn, daardoor kun je ook "overtijd" raken, omdat je er teveel mee bezig bent!Na 1 maand al?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
De eerste drie maanden tot een half jaar doet een HA helemaal niets. Zo lang kan het namelijk duren voordat de boel weer op gang komt. Ik stopte in oktober 2008 met de pil en kreeg pas in maart 2009 een kuurtje om de menstruatie op te wekken. Dit werkte eenmalig... Zonder medicijnen blijk ik helemaal geen cyclus te hebben (PCOS) maar ben met behulp van Clomid toch zwanger geworden (nu ruim 24 weken). Ik kan me voorstellen dat het onzeker is, maar het kan dus nog wel heel erg lang duren......... (heeft mij een kapitaal aan testen gekost. tip: bestel via internet, met een stuk of 15/20 tegelijk...)
Beste minime81!

Ik had je berichtje verkeerd gelezen! Fijn voor je dat je toch zwanger bent geworden! Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven