Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
En ik was nog wel van plan donderdag een roseetje te komen halen...... wat nu?



aan?
Alle reacties Link kopieren
Kan hoor, volgens miij is het huis waar we in zitten groot genoeg.



Balkondeur staat open en er zit geen hor in, moeten we nog steeds kopen na de verbouwing.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens helemaal vergeten te vertellen, Ixsje is gevallen op het KDV. Hij was op een stoel geklommen en er vervolgens vanaf gekukeld, gevolg tand door de lip en een ontroostbaar klein jongetje. Dikke lip en een verdrietig jongetje.

De volgende dag is hij samen met zijn oom (mijn zoon) aan het stoeien, glijdt oomlief uit met Ixsje op zijn nek. Gevolg, tand door de lip, een dikke bult en een schaafwond op het koppie van Ixsje en een oom met een schuldgevoel van hier tot Tokio.



Ixsje doet het goed, flexibel en alles alweer vergeten
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 24 mei 2010 @ 22:23:

Kan hoor, volgens miij is het huis waar we in zitten groot genoeg.



Balkondeur staat open en er zit geen hor in, moeten we nog steeds kopen na de verbouwing.



Euhm..... wáár zit je nou op je verjaardag? In Spanje of thuis? Hor thuis? Balkon in Spanje? Groot huis? Prik mij maar lek



Tis de rosé schat, de rosé!
Alle reacties Link kopieren
Als ze gaan lopen beginnen de ongelukjes.

Arme oom, zo rot als zo'n schuldgevoel hebt.



Ik ga naar bed, Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik thuis, zonder hor in de deur.

Donderdag ben ik jarig en stappen we om 7.00 in het vliegtuig naar Malaga.

We gaan in het huis van een collega van Sportman en ik heb geen idee hoe het huis er uitziet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hier een klein huis. We hebben alleen hier een huis!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ah! Duidelijk! Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
zo een hor kun je zelf maken nikki, hebben wij heeft itsman ook gedaan



slaap lekker



Arme ixsje, en arme oom. Maar waar kinderen opgroeien, gebeuren nu eenmaal ongelukjes. Al wil je dat als oom natuurlijk helemaal niet horen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik maak niets! Mag niet van mijn dokter!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
In onze andere deur hebben wel een hor hoor, alleen boven nog niet.

We hebben maar 1 huis, maar wel 2 balkonnen/balkons/buitenverblijven!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nog geweest, Coebergh?

Er ging een jongetje heel gezellig tegen me aan keuvelen over zijn boot en het zwembad waar hij naartoe zou gaan, maar vroeg me pas nadat ik weg was af of het jouw Middelste zou zijn..

Tuurlijk was het koud, Itskie. Maar dat is zwembadwater nu ook

Moeders kwam langs en we zijn dus lekker lang geweest.



Nikki, dat komt al snel, je vakantie, fijn!

Allis, wat ben je al heel erg ver zwanger. Leuk om te lezen dat je zo geniet
Alle reacties Link kopieren
Allemaal !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Vandaag een drukke dag:



* werken

* auto terug brengen

* plasma geven

* naar de telefoonshop

* evt. naar telefoonreparatiecentrum

* flitser terug brengen



Nikki, werkze vandaag!



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh...

Fijn weekend gehad liefjes?



Ik heb gisteren fijn gewerkt, drukke lange dag van 1 tot 11.

Vandaag de laatste van 3 tot ....?



Oudste heeft vandaag examen Duits, dus duimen.

Was draait, die kan straks opgehangen.

En er staat een grote mand vouw-wasgoed op me te wachten.

Meiden komen alle twee thuis om te lunchen.

En er moet nodig gestofzuigd worden.

Als ik dat allemaal gedaan heb is het alweer tijd om weer door te gaan.



Tot later!
Alle reacties Link kopieren
O sjips, nu lukt het mij natuurlijk weer niet om vanavond naar de bloedbank te gaan.
Alle reacties Link kopieren
*duimt voor Oudste van Goldie*



Ik zit even stuk.

Vandaag:

Schoonmaakster (?)

Afwas

Boodschappen

Niks

Na schooltijd voor zover mogelijk niks
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



hier een klein lijstje

- badkamer poetsen

- werken

- duimen voor oudste
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Buuf zo te lezen heeft de rosé gesmaakt.

Arme Ixsje. Zo vaak vallen. Gelukkig dat ze nogal flexibel zijn.



We hebben al 22 vlinders vrijgelaten. Maar zo zielig. Er zit er één sinds gisteren nog half vast in zijn cocon en hij kan niet los. Ik heb het geprobeerd, maar dan begint hij nog erger te wringen. Hij zal wel dood gaan. dat het dan maar gauw is.

We hadden ook twee mislukte. Die hadden alleen de bovenste vleugels. Zijn ook al dood. Tsja het hoort erbij. Maar 't is wel raar en zielig.



Ik moet straks voor de mammografie en de echo. Blugh, zie tegen die tietenpletter op. Even doorbijten.
Hoi meiden,

Wat hebben wij een heerlijk weekend gehad! Heerlijk bijgekomen, genoten van de meiden en genoten van het mooie weer.



We zaten in een heel erg leuk huisje en de camping was helemaal top. We overwegen om er volgend jaar zomer heen te gaan. Voor dit jaar hebben we al geboekt op een andere camping.



Wel hadden we vrijdag ruzie met een kerel. Eikel! . Wij liepen op de camping en de meiden waren aan het fietsen, maar kennelijk ging het hem niet snel genoeg. Het begon er al mee dat hij ons de berm in douwde met z'n dikke wagen en dito caravan. Daarna was hij mijn middelste meisje echt aan het op hitsen. Gas geven met koppeling in, douwen, er dicht op zitten. Kind is net 4. Man heeft de auto weer ingehaald en dacht daarbij te zien dat hij met zijn auto het spatbord van dochters fiets raakte. Hoe asociaal. Man is voor de auto gaan lopen, want had liever dat hij aangereden werd dan middelste. Toen begon de man ook nog te schelden, maar gelukkig is mijn man in zulke situaties de rust zelve. We hebben wel melding gedaan bij de receptie, want wisten campingplaats, auto, kenteken.



Verder was het echt heerlijk. Vrijdag is mijn oudste jarig. 6 Wordt het meisje. We hebben een DS met R4 kaartje gekocht, maar ik vind het echt heel ingewikkeld. Deze week wat spelletjes zien te downloaden.



Zometeen kraamvisite.
Alle reacties Link kopieren
Druif wat een aso vent. Getver zeg. Zeer verstandige man heb je. Nu maar hopen dat de camping er werk van maakt. Kan ik niet uitstaan zoiets. Die dacht zeker dat de hele camping van hem was.



En je spreekt in raadselen. De DS kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar bij die R4 heb ik hele andere voorstellingen.

Ik heb namelijk een R4, maar dat is een hele oude auto.
Alle reacties Link kopieren
Zo en nu ben ik richting ziekenhuis. 't Is me deze week wel weer het weekje. Ik vandaag en manlief morgen weer alle onderzoeken.

Blijft altijd spannend die controles van manlief. Hij zit weer helemaal in de stress.
Alle reacties Link kopieren
druifje, het is niet zo heel moeilijk. Ik kan vragen of itsman het vanavond in Jip en Janneke taal aan mij wil uitleggen. Dan leg ik het weer in Jip en Janneke taal hier uit



Nu eerst maar even werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
succes zoeb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
grrr, ik kan toch nog wel klokkijken? het is toch echt na enen? tussen acht en een zou er een monteur komen van de ziggo. Ik zit hier helemaal in mijn paasbeste outfit met koekjes en oploskoffie te wachten tot die vent mijn interactieve televisie komt maken... maar mijn date laat me gewoon zitten1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven