Gaan of niet?

25-05-2010 11:40 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Mijn partner is/kan vrij jaloers zijn...hij kan echt dingen zien gebeuren die er niet zijn zeg maar...even kort uit gelegt.

Wij krijgen hier dan echt ruzie om om dat hij mij dan beschuldigd van dingen die ik niet doe.

Nu hebben we binnenkort een verjaardag en ik weet dat er veel luidruchtige drukke mensen komen(waar ik zelf niet zo van hou maar dat terzijde)

Ik ben nu gewoon "bang" dat hij ook daar dingen gaat zien die er niet zijn omdat we dan een drankje doen en het erger kan worden..hoeft niet kan wel.

Als we samen zijn is er niks aan de hand, maar onder veel andere mensen(mannen)wel...ik zit er nu echt aan te denken niet mee tegaan omdat ik hier geen zin in heb ..wat vinden jullie

Ik hoop niet op antwoorden als DUMPEN want verder hebben we het leuk...
Echt een lot uit de loterij deze man. Maar je wilt wel met hem verder? Want je houhouhoudt zoveel van hem?

Maar als je geen zin in hebt in die verjaardag, zou ik zeggen: niet gaan.
quote:Groll schreef op 25 mei 2010 @ 13:16:

Hij zou een vrouw moeten nemen met een boerka.En 20 bijvrouwen voor zichzelf...
quote:midnight01 schreef op 25 mei 2010 @ 11:51:

Bedankt allemaal...ja ik weet het dat het niet normaal is,

Hij zegt nu ook dat het niet gaat gebeuren maar ik weet gewoon dat hij later weer comentaar heeft.

Hij wil dolgraag dat ik mee ga,

Alleen spelen er nu bij mij 2 dingen..

1 is het zijn zowiezo niet zo mijn mensen en denk niet dat ik een top avond ga krijgen ten 2e... ga me nog meer niet op mijn gemak voelen door dit waar ik het nu over heb en gewoon geen zin in heb.

dus je zoekt eigenlijk een aanvulling op je eerste reden: heb geen zin want het zijn niet "jouw mensen", en dat is "eng". Goh, je zou eens een leuke avond hebben met mensen die iets anders zijn dan jij.

Dan zijn er wat drukke mensen aanwezig, wat dan nog? Dat moet geen probleem zijn. Je zou wel eens hele leuke gesprekken kunnen hebben met die "nare drukke mensen". Mits je je een beetje openstelt en niet en de aanwezige gasten bij voorbaat afschrijft omdat ze niet stil en rustig zijn.
TO? Reageer je nog?

Het is niet mijn bedoeling geweest je topic om zeep te helpen door je andere topics erbij te halen....

Je huidige topiconderwerp is op zich zelfstaand al voldoende om te kunnen zeggen dat je relatie niet goed is. Daar zijn de andere topics niet voor nodig.

Je voelt je onprettig bij voorbaat al, omdat je man wel eens dingen zou kunnen denken, doet hij vaker, en zeker met alcohol op is het een probleem.....

Je voelt je onprettig in het contact met andere mensen (mannen) door deze relatie/man, je wilt situaties liever vermijden, je past je aan....

Omdat je het, de OP terug lezend voor dat je op verstuur bericht drukte, zelf niet zag, hoe deze man je belemmerd jezelf te kunnen zijn, en ik je andere topic ook ken, leek het mij zinvol deze in te brengen.

Je negeert je eigen gevoelens, je past je aan, je moddert door , je bent niet gelukkig, je hebt wellicht gelukmomentjes....

kies voor meer... neem jezelf eens serieus en ga eens luisteren naar jezelf en je gevoel
Gesprekstof genoeg op een feestje nu je zwanger bent lijkt me zo. En geen vent zal denken dat je op zoek bent naar een nieuwe lover.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit wordt wel een beetje een vicieuze cirkel: hoe meer hij op jouw gedrag gaat letten (of je niet stiekem naar een ander kijkt) hoe meer jij je gedrag gaat aanpassen en je dus ook vreemder gaat gedragen. Uit ervaring weet ik dat je jezelf dan volledig kwijtraakt. Alleen nog maar met homo's wilt praten en je je naar de angsten en wensen van de ander gaat voegen. En het ergste is dat je het nu al voor jezelf goed gaat praten....'eigenlijk vind ik die mensen toch niet zo leuk dus zonodig hoef ik niet naar het feestje'.

Misschien moet je je afvragen of je een toekomst wil met iemand die zo weinig zelfvertrouwen heeft en dat uitleeft op jou?

En nee, je kunt hem niet veranderen, en nee, hij zal ook niet vanzelf zien hoeveel je van hem houdt. Hij heeft problemen met zijn zelfbeeld en zolang hij daar niets aan doet blijft het probleem bestaan.
Ik ben ook druk en luidruchtig

Hoeveel mensen blijven er wel niet thuis vanwege mij?!
Nou, dat is jammer, Midnight komt hier ook niet meer naar toe. Vind ie vast ook niet goed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@ midnight ik zag dat je vandaag ergens gereageerd hebt.... doe je dat ook nog hier?
- hij reageert jaloers als jullie op een feestje zijn geweest.

- jij wilt niet mee omdat het niet jouw soort mensen zijn.

Maar het zijn wel "zijn soort" mensen en hij trekt daar graag mee op. Dus een deel van hem vind jij al niet prettig aan hem, degenen waarmee hij optrekt. En dat is nu juist een aspect dat iets over hem zegt, en dat aspect staat jou dus niet aan.

En hij is ook al jaloers. En nu lees ik dat hij ook nog eens redenen geeft tot wantrouwen.

Waarom ben jij bij die man??????? Is hij de enige man die rondloopt, kun je niets beters krijgen? en zo nee, is alleen zijn dan niet prettiger dan met zo'n vent leven?

Maar goed, ik zie dat je al even niet meer gereageerd hebt. De antwoorden zullen wel te confronterend zijn maar je maakt mij niet wijs dat je niet diep in je hart moet erkennen dat die antwoorden redelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven