Werk & Studie alle pijlers

wat verdienen jullie

25-05-2010 15:20 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben benieuwd of ik qua salaris een beetje goed zit. zelf denk ik van wel, maar ik ben benieuwd wat jullie verdienen voor hoeveel uur per week en welke functie. (als jullie het kwijt willen)

Ik werk 18 uur per week als spreekuurassistente in het ziekenhuis en verdien 840 eur.
Dat had je mis Nazife. En hij vindt het bij mij ook een stuk leuker, want hij mag zelf kiezen wat we gaan eten.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Kalliope schreef op 25 mei 2010 @ 15:54:

Dat had je mis Nazife. En hij vindt het bij mij ook een stuk leuker, want hij mag zelf kiezen wat we gaan eten. ik ga snel een topic openen bij relaties. Als iemand even in zn glazen bol wil kijken weten ze vast wat ik nu moet doen.
maar, ben jij dan dat geluid wat ik elke keer hoor in de kast naast het bed? Ik dacht altijd dat het een grapje was dat hij zn 2e vrouw snel in de kast had verstopt voordat ik thuis kwam.
quote:Zizia schreef op 25 mei 2010 @ 15:46:

[...]

PMS?

Dacht dat ze daar misschien wat verder mee kwam. 107 pagina's met mensen die hun salaris vertellen... Nee niet jou, TO. Zie loepje en vorige vraag over salaris.
Oh, sorry... Dacht al...
quote:nazife schreef op 25 mei 2010 @ 15:56:

maar, ben jij dan dat geluid wat ik elke keer hoor in de kast naast het bed? Ik dacht altijd dat het een grapje was dat hij zn 2e vrouw snel in de kast had verstopt voordat ik thuis kwam.Nee, da's zijn andere vriendin. Hij komt hier gewoon als hij jou verteld dat die moet werken.
Als dat bruto is, verdien je minder dan ik. Is dat netto, dan verdien je meer dan ik. Werk in de gehandicaptenzorg, 18 uur per week.
quote:Kalliope schreef op 25 mei 2010 @ 16:00:

[...]

Nee, da's zijn andere vriendin. Hij komt hier gewoon als hij jou verteld dat die moet werken. maar waar komt die 1900 dan vandaan?
Van zijn rijke 2e vrouw.

Goed, ik ga even boodschappen doen met het geld van nazife's man.
Ik verdien geld, knopen heb ik niets an!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik (stewardess) verdien geen vetpot, maar ik ben tevreden. Ik werk parttime en dat is niet in te delen in 'aantal uur per week'. Vaak ben ik een week vrij, dan een week aan het werk, dan weer een week vrij. Maar net zo makkelijk kan ik 3 dagen aan het werk zijn en dan 12 dagen vrij, vervolgens 4 dagen werken en 8 dagen vrij.

Als ik afgelopen maand als voorbeeld neem, dan heb ik effectief zo'n 35 uur gewerkt plus 5 nachten van huis geweest. Voor het verblijf in het buitenland krijg ik cash "zakgeld" dat ik naar eigen inzicht kan besteden. Per bestemming verschilt de hoogte van het zakgeld sterk.

Netto kom ik uit op zo'n 1400. Het zakgeld varieert sterk (¤50 tot ¤500), dus daar is geen pijl op te trekken.

Ik woon samen. Als ik alleen zou wonen, zou ik het moeilijk vinden om rond te komen van dat bedrag (die kale 1400 dus).
Heeft er al iemand gezegd:

ik verdien meer dan ik krijg

?
quote:Kalliope schreef op 25 mei 2010 @ 15:46:

[...]

Dan hebben wij dezelfde baan.
Jep Kjong.
Ik werk fulltime in loondienst (HBO) en vang aan het eind van de maand zo'n slordige 3000 euro netto.
ik ben 27 jaar. Ik zal eens even bij mijn collegas rondvragen. Maar vind het wat raar om te vragen wat ze verdienen
quote:Zoey_ schreef op 25 mei 2010 @ 16:51:

Ik werk fulltime in loondienst (HBO) en vang aan het eind van de maand zo'n slordige 3000 euro netto.

Hoi Zoey, Ik ben Rembo ! Trouwen ?

Aliquando et insanire lucundum est
quote:Zoey_ schreef op 25 mei 2010 @ 16:51:

Ik werk fulltime in loondienst (HBO) en vang aan het eind van de maand zo'n slordige 3000 euro netto.Jeumig. Ik werk 32 upw (universitair opgeleid en inhoudelijk leidinggevend) en krijg 1990 netto.
quote:aafke2009 schreef op 25 mei 2010 @ 18:46:

ik ben 27 jaar. Ik zal eens even bij mijn collegas rondvragen. Maar vind het wat raar om te vragen wat ze verdienenVoor de meeste mensen is hun salaris een taboe. En degenen die het wel 'gewoon' vertellen, liegen meestal
quote:Snormel schreef op 25 mei 2010 @ 19:32:

[...]

Jeumig. Ik werk 32 upw (universitair opgeleid en inhoudelijk leidinggevend) en krijg 1990 netto.Moet er wel bij zeggen, dat ik meer dan fulltime werk momenteel, omdat ik taken overgenomen heb van iemand die plotseling is weggegaan. Dat is tot augustus, daarna vang ik dus ietsje minder, helaas.
19 uur per week en 1800 netto
80% en netto 1499, nog wat, in het middelbaar onderwijs.

(dat is psychisch echt een niet leuk bedrag hoor. Vorig jaar met andere belastingen en zorgdingen zat ik net boven de 1500, dat voelde een stuk prettiger).
isabon, doe mij jouw baan
ik werk in de IT, 32 uur en ik verdien (met leasevergoeding enzo erbij) ongeveel 2800 netto.
rechercheur, 17 jaar politieervaring. Werk 31 uur per week en ontvang zo'n 1650,- netto maar dat is inclusief 150 euro reiskosten vergoedin. Eingelijk moet je er ook weer 234 euro bij tellen want de ziektekosten voor ons hele gezin worden van mijn salaris ingehouden. Netto zou het dus zo'n 1750 euro zijn en dat is inclusief onregelmatigheid van 1 heel weekend per maand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven