saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Konijnen liepen moe maar saai voldaan het hok weer in, eten/drinken/slapen in willekeurige volgorde.

Morgen wel zon hier, maar hele erge foute zon. (is er eens weinig ozon in de lucht is het weer niet goed.
Jeetje wat een mooi saai hok heb je gemaakt Steph!! Vakwerk. En wat een lieve nijn heb je daar. Hoog saai knuffelgehalte. Saai dat alle dieren lekker in de tuin mochten spelen bij je.

Balen dat je niet in de zon mag, want hij is wel erg lekker warm.

Snjookje ik hoop dat je niet hoeft te werken. Ik weet ben saai, maar je werkt al hard genoeg. En een lang saai weekend is zo lang geleden dat je best wel eens gewoon werk vrij mag hebben.

Hoe is het met Deztunnie en Abusu? En hoe gaat het met de rest van de saaie medemensch?

Met mij gaat het saai goed. Saai he. Wat klusjes gedaan in huis en voor mijn buuf en buum. En daarna lekker uren en uren in het zonnetje gezeten. (sorry Steph)
Helaas Dush: ben zondag en maandag de klos. Ach, is eigenlijk ook wel gezellig hoor om op "speciale dagen" te werken.

Als het goed is wordt het zondag (en de dagen daarna) mooi weer hier.

Abusu heeft haar saaie knuffels (katten) eindelijk thuis.
Dushi, ik was er om bij het zagen te helpen en ook wat geverfd. De rest van de credits zijn voor vriend, waar hij het van heeft is een vraag wel erg saai ja.

Geeft niet dat jij wel in de zon hebt gezeten, maar wel saai.

Morgen mag ik weer maar wel insmeren dames.

Snjookie, krijg je dan ook 200% uitbetaald. Is hier iig wel.
Helaas geen 200%, volgens mij zondag iets van 160% en maandag 133%.

Hoef maar 1 saaie patient te behandelen (maar ga ook even naar nr 2 kijken) en krijg dan 4 uur uitbetaald. Lekker saai.
Ik ga saai in de zon een boek lezen, B&B loslaten. Heerlijk saai.
Lekker saai zeg Steph. De katten lopen inmiddels al buiten hier maar het is nog niet mooi genoeg (lees:warm) om zelf saai op het balkon te gaan zitten.
hier ook een beetje vd zon genieten, mn koppie gaat een beetje beter.maar ik ga dinsdag toch naar de HA.gelukkig een paar rustige diensten te doen en voor de rest geen verplichtingen.ondje gaat snachts mee aan het werk,die dwingt veel respect af,bij het enigzins beschonken uitgaanspubliek
jullie ook saai genieten hoor van deze dagen, mn saaie elfjes!!
Jammer dat je nog steeds last hebt van je koppie Des . Gelukkig lekker ondje mee.

De saaie beesten zijn moe, net als Lief.

Met schoonpa gaat het vrij goed, is zelfs al aankomen. Ik zie het zonnig in de operatie.
Dez wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van je hoofd! Hoop dat het snel weer wat beter gaat.

Wat fijn dat je schoonpa wat is aangekomen Steph. Heel goed saai nieuws.

Iedere saaiert heel veel plezier deze dagen en vooral een fijn Pinksteren.
Saaie dag gehad vandaag. Veel zonneschijn, lekker saai op het balkon liggen bakken/slapen. Morgen weer zo'n saaie dag.
Saaie dagen hebben jullie allemaal zeg, echt niet normaal.

Vandaag saai binnengebleven, veuls te saai heet. Konijnen hebben ook de helft vd dag platgelegen in de schaduw, saaie beesten.

Zit er eindelijk een op mijn schoot piest die het onder.....niet saai. Schonde broek aan (benen zijn nog niet geharst).

Schoonouders waren net hier, Lief had ze opgehaald, kon schoonma hier eten. Schoonpa word met voeding door zijn neus gevoerd met speciale voeding, gaat gelijk naar de darmen.

Vanavond saai tv kijken.
Saaie dag hebben jullie gehad.

Ik heb heel saai net internet op mijn mobiel (ik ga het even proberen, vind ik het niets dan laat ik het gewoon deactiveren) Maar ik krijg alleen heel saai een rood inlogscherm. Dus dan maar even klepslet erbij gepakt om jullie saai een berichtje te kunnen sturen. Heel heel saai allemaal.
Jemig, hier was het vanochtend tot een uur geleden saaaai in de straat. Wat iedereen al vermoedde is nu uitgekomen....politie in de straat, van Gansewinkel erbij want schuin tegenover ons een hennepplantage. Daar gaat veel werk inzitten om zo'n huis/garage/tuinhuis schoon te maken, saai joh.

Het huis is nu onbewoonbaar verklaard, wel saai maar wel actie zeg.
Jeetje wat saai zeg Steph. Dat huis komt dat echt ooit wel schoon? De reuk van wiet in zulke hoeveelheden) gaat volgens mij in de muren zitten. Maar goed dat is jouw saaie zorg niet. Wel een saai spectakel
Geen idee, jemig je zult er maar langs wonen. Die saaie buurman heeft al tig keer aangifte gedaan in 3 jaar tijd maar nooit serieus. idd wel saai spektakel.
Nou idd, als je daar naast woont ga je volgens mij elke dag stoned naar bed. En dat terwijl je zelf dan niets gerookt hebt. Puur alleen al om alle wietlucht die er dan hangt.
hoi saaierds. saai straatje bij jou Steph

allemaal van het mooie weer kunnen genieten? ik ga morgen naar HA.kwam er vandaag niet meer tussen.morgen vrij dus tijd genoeg.lekker hier rommelen.
Steph: saaie buurt woon jij zeg.

Dezz: ik hoop dat HA iets voor je kan betekenen.

Ik ben gewoon saai aan het werk geweest terwijl de zon straalde buiten. En ik moest ook nog gymles geven dus heb ik eigenlijk het saaie weer gemist vandaag. Gelukkig morgen weer een kans.
Stond saai op de deur. Helaas waren wij op 25mei 2010 genoodzaakt om in uw huis te gaan. Hierbij is helaas (goh) het slot geforceerd. Er is daarom een nieuw slot (op onze kosten uiteraard, zeg ik met eigen woorden) geplaatst. De sleutel kunt u opkomen halen als u het volgende telefoonnnummer beld....

Wat een uiterst saaie beleefde brief zeg.

Gelukkig saai kunnen collecteren, niet veel opgehaald helaas.

Morgen zal ik wel niet langs komen, tandarts daarna naar de lichtteraphie (laatste keer zeerwaarschijnlijk) en dan wachten hoe het met Lief zijn pa gaat. Die gaat morgen onder het mes.
Mórgen al de laatste lichttherapiebehandeling?? Saai zeg. Heeft het wel geholpen?

Veel sterkte met je schoonvader.
Snjookie, saaie lichtteraphie heeft goed geholpen. Vlekjes zijn bijna weg, geen jeuk meer. Kijken wat de derma zegt.

We hebben allebei weinig geslapen, Lief gaat zo naar schoonma zodat ze niet alleen is. Ik naar de tandarts.
Steph: hoe is het gegaan vandaag??

Hier heel saai een fles gekregen met vulkaan as. Echt heeeel saai.
Dat meeeeen je niet Snjo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven