Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 25 mei 2010 @ 17:42:

O, wat dwars zeg met dat speelgoed! Sta je dan met je 'dreigement'.Ja lekker hè? Ze wint gewoon het mormel
ik ben benieuwd....

af en toe.............
Leuk jurkje voor WK

Star in "Dutchdress oranje Jurkje van Supertrash"
haha denk niet dat hij mij zo leuk zal staan

Wel grappig filmpje..
Hai

Ha songfestival vanavond. Ik moet weg helaas, maar ga donderdag wel kijken hoor! (al zal het wel niets worden gok ik zomaar, maar goed... Toch leuk!)

Star: leuk, fiets besteld! En die Ceetje, haha. Die had nog dagje vrij toch? Morgen weer lekker naar school!!! Nog huilen om speelgoed? Moest stiekem wel lachen om haar MJ opmerking! Slimme meid!

Bam: pfff gelukkig doet hij het weer. Wat een gedoe dan, stelletje sukkels! En die markt, jee zeg! Klinkt goed!

Enka: wow, klinkt leuk dat feest! foto's?

jurkje: neuh... waag ik me maar niet aan...

Morgen heeft Ties zijn eerste partijtje... Van 11.45 uur tot 17.00 uur en hij moet zwemspullen mee... *slik* Heb al even nagevraagd. Er gaan 4 kindjes me enaar water tot op de knietjes ongeveer en zoon gaat gewoon in zitje mee in de auto. Dus. En toch vind ik het reuzespannend...
O dat is inderdaad spannend Bridge! Waar ze al niet zin in hebben die ouders, met 4 kleuters zwemmen.

Cee morgen weer naar school ja gelukkig

Speelgoed heeft ze weer terug en is keurig opgeruimd.
Brrr derde kindje dus die mensen zijn door de wol geverfd... Ik dacht aan koekhappen en spijkerpoepen op eerste feestje. Is toch al heel wat? En reuze eng met die spijkers en zo
Ei lopen, vergeet die niet. Ook heel spannend
die van mij had dus niet mee gemogen.. ik vind het heel onverantwoordelijk van die ouders!!
maar goed, het is wel spannend dan!!

Wel leuk voor het manneke zijn eerste kinderfeestje!
quote:bambino schreef op 25 mei 2010 @ 19:52:

die van mij had dus niet mee gemogen.. ik vind het heel onverantwoordelijk van die ouders!!Wat vind je onverantwoordelijk dan?
om kinderen mee te nemen naar water zonder diploma's. ( ik ga er vanuit dat het allemaal 4 jarige zijn)

of moet zijn dat ze 1 op 1 begeleiding hebben, dan trek ik mijn woorden terug. en dan nog....
Ah ok, snap het. Half met je eens
Ja mot geen trubbels met jou deze dagen
hahahaha

ieder zijn mening toch?
Sjonge die kat van mij kan echt wel bij de buurtpreventie.

Staat nu weer alles in de gaten te houden op de achterpootjes het lijkt wel een stokstaartje
Stressed is just desserts spelled backwards
Da's waar Bam

Stokstaartje
hahaha Mal

Ik heb zo,n hond die heel goed stokstaartjes kan nadoen
Hoe is het trouwens met haar Bam? Helemaal geen last meer na in huispoepaffaire?
Er zit ook een 'indringer' onder mijn auto

Mal, One heeft ingegrepen
Ah oke!
quote:Star schreef op 25 mei 2010 @ 20:13:

Hoe is het trouwens met haar Bam? Helemaal geen last meer na in huispoepaffaire?Nee, nergens geen last meer van.. erg weird....
Nou mooi toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven