*Ik ben er niet over doorgegaan, dus nee, geen reden. Hij zit me wel nog steeds te sms-en. Maar het is graag of niet.. Als hij niet graag iets met me wil gaan doen, dan kom ik vanzelf wel iemand tegen die dat wel wil*
Ik ben regelmatig overemotioneel, ik weet niet hoe dat komt. Ik kan vaak heel nuchter doen over moeilijke dingen, maar kleine dingen kunnen me heeeel erg dwars zitten.
Wat zou er in jouw gebruiksaanwijzing staan?
Anoniem_94998
dinsdag 25 mei 2010 om 21:48
Let voor aanschaf goed op: dit artikel kan zich snel afgewezen voelen en uit dit niet. Dingen blijven hangen en worden nauwelijks tot niet uitgesproken. Kan defecten vertonen die niet opgelost kunnen worden.
Veel wel, ik wil niet dat ze me hier zouden herkennen. Ik vind het juist fijn dat niemand me hier kent en dat ik dus alleen beoordeeld word op wat ik hier schrijf, niet op mijn uiterlijk of roddels.
Jah ik vind het een hele fijne man, hij denkt altijd erg mee. Als ik zit te zeuren heeft hij de verdoving er al in zitten voordat ik het in de gaten heb, hij weet dat ik die spuit eng vind
Met mijn ouders wel, mijn opa en oma zie ik regelmatig en met mijn zus ben ik echt super close. Maar ooms, tantes, neefjes en nichtjes die zie ik echt bijna nooit.
Zijn er meerdere, maar heb speciale herinneringen aan een bepaalde vakantie. Jaren geleden ben ik samen met mijn moeder naar Griekenland geweest en daar hebben we zo vreselijk gelachen met elkaar. Word heel blij als ik daar aan denk.
Wat zou je qua uiterlijk aan jezelf willen veranderen?
Over het algemeen wel, maar ik word de laatste tijd zo vroeg wakker. Dat had ik vroeger nooit. En dan na een uur of twee wakker te zijn geweest val ik weer in slaap, waardoor ik veel te laat opsta en het altijd gehaast is (maar dat is eigenlijk niks nieuws )