Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:misschicken schreef op 26 mei 2010 @ 08:33:

[...]

Dat is het gevolg van het nieuwe bansysteem. De vorige ban was 24 uur, de ban daarna duurt 48 uur.Maar sommige forummers die gaan schelden krijgen meteen een permaban. Oke, die zijn meestal wel nieuw, maar toch.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:misschicken schreef op 26 mei 2010 @ 08:33:

het is verwijderd Yas

Ok. Maar licht me even in. Anders via hyves ofzo.

Je weet hier bij god niet wat je nog wel en niet kunt en mag zeggen.

Ik heb nog nooit zoveel van mezelf wat ik schrijf en nog niet verstuurd had, weer gebackspaced als de laatste maanden.

Het is gewoon niet grappig meer. Ontneemt je toch alle forumplezier.
Ik heb gisteren verbijsterd meegelezen. Het was niet leuk meer.

Meestal mis ik de rellen, maar als elke rel zo verloopt, dan ben ik blij dat ik ze mis.
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2010 @ 08:35:

[...]

Ok. Maar licht me even in. Anders via hyves ofzo.

Je weet hier bij god niet wat je nog wel en niet kunt en mag zeggen.

Ik heb nog nooit zoveel van mezelf wat ik schrijf en nog niet verstuurd had, weer gebackspaced als de laatste maanden.

Het is gewoon niet grappig meer. Ontneemt je toch alle forumplezier.Yas, ieder normaal denkende forummerT had wel geweten dat dit een ban op zou leveren hoor.
Wat dan Suze, uitschelden voor rotte vis? Sja daar staat een ban op.Vind ik ook onnodig, en getuigen van zwakte. Ik moet toegeven dat ik ook wel eens vloek. Lamme tak, droeftoeter, stuk vreten van de bovenste plank.
Ow en Suze, je moet even kijken op het King Louie topic, die jurkjes kun jij zeker weten ook aan.
quote:moppetoet schreef op 26 mei 2010 @ 08:39:

Ik heb gisteren verbijsterd meegelezen. Het was niet leuk meer.

Meestal mis ik de rellen, maar als elke rel zo verloopt, dan ben ik blij dat ik ze mis.wat was er precies niet leuk meer aan, in jouw optiek?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:dangeensuus schreef op 26 mei 2010 @ 08:44:

Ow en Suze, je moet even kijken op het King Louie topic, die jurkjes kun jij zeker weten ook aan.Ik heb meegelezen . Maar met half oog want ik dacht dat ze alleen bloemetjes hadden en daar heb ik niks mee. Maar nu zag ik op KL site toch wel echt leuke dingen. Ik vrees dus voor het restant vakantiegeld (er was al een deel op gegaan aan een Chanel zonnebril )... Ik ga daar even lezen welke jij precies gescoord hebt.
quote:dangeensuus schreef op 26 mei 2010 @ 08:43:

Wat dan Suze, uitschelden voor rotte vis? Sja daar staat een ban op.Vind ik ook onnodig, en getuigen van zwakte. Ik moet toegeven dat ik ook wel eens vloek. Lamme tak, droeftoeter, stuk vreten van de bovenste plank.

Ja, dat zag ik gisteren. Ik gooide er nog eens huilie bovenop.

Werd dus gewoon wel toegestaan.

Weten jullie het nog? Wat je kunt schrijven?

Wie het weet mag het zeggen, hoe je die verdomde forumregels moet interpreteren.

Ook de angels zitten niet op 1 lijn. Die vleugels vliegen door alle windrichtingen heen. Oost west, forum best.
quote:dangeensuus schreef op 26 mei 2010 @ 08:26:

[...]het was ook sarcastisch bedoeld VC. Ik geef je groot gelijk. Het klopt van geen kanten. Alba heeft nu twee dagen na haar OT posting een ban gehad voor OT posten, slaat werkelijk helemaal nergens op.

Maargoed, ik kreeg net als jij ook zonder pardon een ban terwijl de rest van alle forumnisten lekker OT kan gaan zonder onvertogen woord. Waarom er met twee maten gemeten word? Geen idee.

O schat zo bedoelde ik het ook niet. Met "Dat was mijn vraag niet" bedoel ik, ik vroeg niet om Alba's ban. Ik vroeg om gelijke kappen.

Alba als je dit leest, je had net zo goed iemand anders kunnen zijn, Hummeltje, Frummeltje, whatever, ik ken je niet en ik heb ook niet verzocht om een ban voor jou, integendeel. Ik vroeg om gelijke behandeling. Ik wilde ook wel zo'n vriendelijke uitleg als die jij hebt gehad
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2010 @ 08:53:

[...]Weten jullie het nog? Wat je kunt schrijven?

Wie het weet mag het zeggen, hoe je die verdomde forumregels moet interpreteren.

Ook de angels zitten niet op 1 lijn. Die vleugels vliegen door alle windrichtingen heen. Oost west, forum best.Eens. En dat voelt kut.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Door de volledige willekeur waarop de regels worden toegepast voelt het als een persoonlijke afrekening. Dit heb ik al eerder gezegd tegen Naomi, en ze kon het zich voorstellen maar het was niet zo.

Natuurlijk was het niet zo , maar misschien moet je voorkomen dat mensen dit gevoel krijgen. Als je dan al regels maakt, hanteer ze dan ten alle tijden consequent. En als je zelf al stelt dat je de regels onmogelijk consequent kunt hanteren... maak dan die regels niet!! Heel simpel!
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2010 @ 08:53:

[...]

Weten jullie het nog? Wat je kunt schrijven? Je kan álles schrijven zolang er maar niemand een melding van maakt. En anders zolang je de " juiste " moderator treft ( die zonder PMS), , kennelijk.

Ook de angels zitten niet op 1 lijn. Die vleugels vliegen door alle windrichtingen heen. Oost west, forum best.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB post: Je kan álles schrijven zolang er maar niemand een melding van maakt. En anders zolang je de " juiste " moderator treft ( die zonder PMS), , kennelijk.

Kan er geen lijstje komen met de cycla/cycli/cyclussen/pms-dagen van de angels?

Een tabelletje, met geel slijm dagen, geplofte eieren, temperatuurschommelingen, klusmomentjes etc

Ik ben pro
quote:Very Cherry schreef op 26 mei 2010 @ 09:02:

[...]

Eens. En dat voelt kut.

Ja. Mijn leuke forum, waar ik zoveel waardevolle vriendschappen heb opgedaan, gelachen, gehuild en gereld heb, vanaf dag1 zo ongeveer, valt als een verdomd kaartenhuis in elkaar.

Ik weet bij god niet weer wat ik kan en mag schrijven. Waar ik wel offtopic mag en waar niet, soms wordt het niet toegestaan in de modtopics, vaker wel. Hoe je TO's en OP's moet benaderen, de ene keer als ik quote, mag het niet, de volgende keer zegt geen mens er wat van.

Vragen aan Naomi is allang geen vraagtopic meer.

BTW, een forum met een PT mod, ook niet handig, die vragen blijven allemaal maar staan.

En we zijn godbetert volwassen. Kinderen hebben grenzen en regels nodig. Wij niet, wij kunnen het zelf wel oplossen. Dat wijst de praktijk uit.

Dit alles maakt dat mijn forumplezier en ontspanning snel wegebt.

Zoals ik al zei, backspacen is een tweede natuur geworden omdat ik geen ban aan mijn broek wil hebben.

Dat moet je toch niet willen???
" Je kan álles schrijven zolang er maar niemand een melding van maakt. En anders zolang je de " juiste " moderator treft ( die zonder PMS), , kennelijk. "

Denk dat je een punt hebt.
En als je regels maakt, houd je er aan.Altijd.

Maar ga ze niet vrij interpreteren. Dan zijn het geen regels meer maar willekeur.En als je willekeur toepast... meld het ff dan, dan doe ik dat ook,
Van willekeur is zeker sprake.
Volgens mij kun je twee dingen doen; of voortaan echt élk lulligheidje melden ( van " huilie " tot aan élke gequote openingspost en elke verwijzing naar eerdere topics en , haast niet te doen , elke " op de man speling " ( vooral bij vreemdgaantopics ), alles wat ook maar vaag riekt naar reclame ( dan ben jij de lul met je King Louis, Suus ) ...) of hopen dat je niet opgemerkt wordt door een ongestelde moderator.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 09:18:

Volgens mij kun je twee dingen doen; of voortaan echt élk lulligheidje melden ( van " huilie " tot aan élke gequote openingspost en elke verwijzing naar eerdere topics en , haast niet te doen , elke " op de man speling " ( vooral bij vreemdgaantopics ), alles wat ook maar vaag riekt naar reclame ( dan ben jij de lul met je King Louis, Suus ) ...) of hopen dat je niet opgemerkt wordt door een ongestelde moderator.Ooo. Dan heb je binnenkort geen forum meer.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 09:18:

Volgens mij kun je twee dingen doen; of voortaan echt élk lulligheidje melden ( van " huilie " tot aan élke gequote openingspost en elke verwijzing naar eerdere topics en , haast niet te doen , elke " op de man speling " ( vooral bij vreemdgaantopics ), alles wat ook maar vaag riekt naar reclame.*meldt BGB wegens aanzetten tot wangedrag*
quote:dangeensuus schreef op 26 mei 2010 @ 09:11:

Een tabelletje, met geel slijm dagen, geplofte eieren, temperatuurschommelingen, klusmomentjes etc

Ik ben pro

*spuugt zacht gekookt eitje weer uit*

Bedankt he, Muts Suus.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2010 @ 09:19:

[...]

Ooo. Dan heb je binnenkort geen forum meer.O, da's minder. Ik gokte namelijk op totaal overspannen of geen zin meer hebbende of " lamaarlekkergaan " moderaters.
quote:mamalief schreef op 26 mei 2010 @ 09:21:

[...]

*meldt BGB wegens aanzetten tot wangedrag*Ja, bijvoorbeeld. En dat dan de hele dag door. Stiptheidsactie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven