Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Goedemorgen Robo

Ik wens je een goede dag toe vandaag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hihi, zaten we hier tegelijk! Grappig.
En Robo, ik vind het echt zó belachelijk van dat taxivervoer! Lomp. Soortgelijke dingen hoorde ik ook van klanten toen ik nog taxi reed en ik werd daar ook zo boos van, maar wat kon je? Het aanhoren, en verder was je afhankelijk van de centrale, die daar geen bal om geeft, want zij hoeven de klachten niet aan te horen (meestal). Of ze horen het aan de telefoon, dan zien ze de mensen toch niet. Ik ben zo blij dat ik daar weg ben, geen wonder dat ik er letterlijk en figuurlijk ziek van werd, van zo moeten werken.
Oh en Phoehee: het zijn twee wonden, eentje onder het sleutelbeen waar het slangetje in de ader gaat en eentje boven mijn borst, rivchting oksel, waar het doosje zit.

Ik mag tien dagen (!!!) niet douchen, dus dat wordt behelpen met washandjes, en dat terwijl ik zo van douchen hou! De hechtingen zijn gelukkig oplosbaar, daarvoor hoef ik niet terug.

Morgen chemo, eindelijk... D-day.
EV: wat grappig, zaten we samen te posten :-)

Kan me voorstellen dat je daar ziek van werd, het lijkt me supernaar om niets te kunnen doen en wel alles aan te horen.

Zoals Gelukkeling ook al schreef: je doet je best en je kunt het niet helpen, maar soms zijn mensen toch gefrustreerd tegen jou.

Ro gaat vandaag het VSL-bedrijf bellen, want die is in shock over dat die chauffeur me gewoon heeft laten zitten in die hete auto (zonder airco en de deuren op slot! Mag zelfs niet met een hond).
Eindelijk de chemo. Het wordt tijd dat er nu daadwerkelijk een klein oorlogje uitbreekt in jou lijf en dat de chemo gaat winnen,

Wat een belachelijke taxicentrale is dat. Dat moet erg naar zijn geweest Bo. Je bent na een operatie zowiezo al niet lekker. Ik hoop dat het morgen met de andere beter gaat. Je hebt wel een drukke week zo zeg. Dus morgen D-day zoals jij het noemt.

Er zijn tot nu toe 25 vlinders uitgevlogen. 't Is hier nu opeens 12 graden kouder dan gisteren. Wat een verschil zeg.

De reden voor mijn borstverkleining was dat ik erg veel last had van mijn nek en rug. Het was een hele opluchting hoor, die twee kilo minder meesjouwen. Alleen inderdaad wat jij zegt Ing, mijn buik viel met die grote borsten niet op en ik schrok er werkelijk van toen ik het resultaat zag. Het klopte niet meer.

Ik loop nu bij de diëtiste en ik gebruik nu vloeibare boter voor in de pan. Neem maar 75 gram vlees bij het avondeten en vloeibaar frituurvet, bruin brood met kipfilet, appelstroop (ik ben nu eenmaal een zoetekauw) of lichte vleeswaren. verder niet meer snoepen. Ik heb de drop verbannen. Want dat was mijn probleem. Veel thee drinken en helemaal geen suiker meer in de koffie. Water ipv frisdrank. En het helpt echt. Het gaat langzaam maar dat is ook de bedoeling.
Dat van die taxicentrale, dat is echt van de zotten. Goed dat Ro gaat bellen.

Naar dat je pijn hebt van die wonden. Hoop dat die wijkzuster iets voor je kan doen. En dat de pijn wat weg trekt voor morgen.
Wat een klote taxi, dat doe je toch niet! Hoop dat Ro goed boos wordt. Maar denk sowiso een ander bedrijf vragen volgende keer.

10 dagen niet douchen jee! Heb je eigenlijk een bad? Ja toch? Kan je daar niet in met minder water en Ro je rug wassen.

2 wonden, niet leuk. Oplos hechtingen wel fijn!

Zoebie wat goed van de kilo's! Knap. Je dieet klinkt heel logisch eigenlijk. Hoeveel kilo is eraf?
goedemorgen dames

Bo, wat fijn dat je al zo snel weer thuis bent maar wat naar van die taxi. Hoop dat de pijn snel wat wegtrekt

Morgen al chemo. Ik hoop dat deze een beetje aanslaat en dat je nu eindelijk kunt gaan terugvechten

een hele dikke knuffel voor jouw en ondanks dat ik druk ben morgen ga ik heel hard aan je denken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen allemaal!

Jammer dat je zo'n boer als chauffeur had Robo, ik snap niet hoe ze zo hufterig kunnen zijn....wat ik van de chauffeurs hier gehoord heb is dat als je er werkt je het niet makkelijk hebt, de centrale planned je route en dat het in de praktijk niet lukt wegens tijdgebrek mag geen punt zijn, allemaal mopperende klanten maken je ook murw, maar goed dat maakt het voor jou niet beter, ik heb met je te doen lieve meid bah!

Hopelijk trekt de pijn snel weg, mag je er iets voor nemen? het is een verse wond en natuurlijk zal dat pijn doen in het begin. Wat snel eigenlijk de chemo door de site, is dat wel verantwoord? ze zullen het wel het beste weten hoop ik......Heb je ook een antibioticum gekregen voor de zekerheid?

Ja Phoehee wacht maar af jij.........vlak na je baby is het maat kano, maar daarna haha!
O en heel goed Zoebie dat het nu lukt! alle dingen die jij beschrijft deed ik allang hoor, alleen niet in de vakanties
Phoehee, we hebben gelukkig een bad. Want 10 dagen mijn haar niet wassen... het idéé alleen al!

Ik heb gewoon paracetamol voor de pijn; dat werkt prima, totdat ik een foute beweging maak :-) Dus rustig aan vandaag.

Dat ze morgen al de chemo door dat ding geven is inderdaad redelijk uitzonderlijk, daarom krijg ik morgen een speciale "supersteriele" behandeling. Ik heb antibiotica gehad, dus volgens mij is het risico op infectie klein, in ieder geval voelt het veel beter dan vorige keer.
Oke gelukkig maar, let zelf maar heel goed op Bo, je bent nu tenslotte door schade en schande wijs mag ik hopen. Er worden heel wat fouten gemaakt in de zorg helaas. Als ik je zou vertellen wat er hier met de huisarts, alleen al de laatste twee weken, is misgelopen, je wilt het niet weten....en hier ging het maar om een blaasontsteking. Hoop dat de zuster zo komt en dat het er prachtig uitziet allemaal.

Zie voor me hoe jullie samen in bad zitten, Ro met zijn zere arm buitenboord en met zijn goede aan het proberen om jouw wonden heen te wassen. Au Au kijk uit voorzichtig +*-%"! mggggr
Oh ik zie de bui al lang hangen ja. ;( Ze zijn nu zo mooi! (had er nooit wat mee)
Oh ik reageerde nog op de vorige pagina....

Bo niet teveel bewegen dan. Je hebt dus de anti biotica preventief al gehad? De wond is natuurlijk nog heel vers.
Ja, voor de operatie twee Oxycillines gehad, preventief.

En ik moet zeggen: ik voel me goed! Veel beter dan vorige keer, maar toen had ik ook die stomme infectie de hele tijd, daar heb ik nu *klopt op hout* al tijden geen last meer van.
Bo dat het nu beter voelt dan de vorige keer is een goed teken.

Maar 10 dagen niet douchen is een crime. Je kunt er ook moeilijk een plastic zak over heen hangen op die plek. Dus Ro moet dan maar zijn best doen met één hand.

Ben nog steeds sprakeloos over de mentaliteit van die taxichauffeur. Werk of geen werk, dit doe je niet. Hoewel het hier in Nederland normaal is dat er meerdere patienten in één taxi vervoerd worden. Dat was ook zo bij de bestralingen van manlief. We hebben ook vaker in de stress gezeten of we het gingen halen. Wat inderdaad niet altijd zo was.

Over de Amsterdamse Taxi (VSA) van Nienke heb ik absoluut geen klachten. We hadden altijd dezelfde chauffeur en dat was zo'n lieve man en altijd alle tijd. Die twee bekonkelde altijd van alles. Ik heb er nog zulke verschrikkelijke goede en leuke herinneringen aan. Zie je het voor je. Een ziekentaxi met zwaailicht en sirene. Als er een file was zei hij: " Nien, nu ben je ziek en misselijk, we gaan de file voorbij". Nien kreeg een spuugbakje, (de toneelspeelster) Het zwaailicht en de sirene gingen aan en we zoefden zo de hele file voorbij.

Ik heb vaak in mijn rats gezeten, want als er inderdaad politie was geweest, had Nienke dan goed toneel kunnen spelen? we zijn er nooit achter gekomen want we zijn nooit aangehouden.

Ze was natuurlijk niet lekker van de chemo. Maar overdrijven is ook een vak.
quote:phoehee schreef op 26 mei 2010 @ 10:38:

Oh ik zie de bui al lang hangen ja. ;( Ze zijn nu zo mooi! (had er nooit wat mee)Ik was al aan het denken waar je het over had? 'k Weet het trouwens nog niet, dus ik moet de vorige pagina maar gaan lezen.
boebies Zoeb boebies.
Ahhh nu snap ik het. The madonna met the big boobies.
Haha Zoebie, wat een verhaal van Nienke!! Goed dat ze zo kon lachen met die chauffeur :-)

Ik zit nog steeds te wachten op de wijkverpleegster, pompiedom, tralalaa.... ik kan niet gaan liggen of iets gaan doen, dus dat wachten vind ik altijd een beetje rot.
Nou niet big hoor, ze zijn nu normaal. Voor mijn doen wel big natuurlijk.
Robo misschien mengen in een spannend topic?Ik zit op werk en moet nu echt aan de slag.
ik kan hier wel even blijven tussen het boerin spelen door
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
haha, ik moest ook teruglezen hoor! Bij maat kano moet ik altijd denken aan schoenen (want zo noemen we die van mijn broer(tje) met maat 49), dus ik snapte er niks meer van.

Zoebie, wanneer verwacht jij de uitslag van de tietenpletter? Of waren de tevreden blikken de uitslag al?

10 dagen niet douchen, dat zou ik ook niet volhouden. In verband met mijn eczeem mag ik me maar om de dag maar liefst nog minder douchen. Ik vind dat zo vervelend! Ik heb toch het gevoel dat ik van een washandje veel minder schoon word. Gelukkig dat je wel in bad wat kunt redderen!

Ik duim voor je dat je Nienkes taxichauffeur krijgt (al is dat onmogelijk, hij kan toch minstens zijn mentaliteit over telepateren?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven