Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
quote:robo schreef op 26 mei 2010 @ 13:11:

[...]

Ik zou 'm Slijmdraad noemen.

Kun je afkorten tot Slijmpie, als je 'm roept.
Je weet toch!
quote:robo schreef op 26 mei 2010 @ 13:11:

[...]

Ik zou 'm Slijmdraad noemen.

Kun je afkorten tot Slijmpie, als je 'm roept.
Je weet toch!
quote:Digitalis schreef op 26 mei 2010 @ 13:14:

En tegen de muur gooien he Robo, als 'ie blijft plakken moet je ermee klussen voor een beeb, ofzo. En 'm onderpissen want gele Slijmdraden betekent ook iets met een beeb, ofzo.

Ik ben nog steeds onpasselijk. Zou een topic met 'lekker me anaal laten fisten terwijl ik uit me kont lek' óók mogen?Geil!
Je weet toch!
Gewoon proberen Dieg.

Of het mag hangt van de pms-dagen van de engeltjes af en die zijn nog steeds niet bekend.

*opent vast de sekspijlert*
Vermeld er wel gelijk bij dat bloed en diarree uitstekend fungeren als glijmiddel.
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 13:10:

[...]

De gebande in kwestie volgens mij wel.Dan is ze nog sneuerder dan ik dacht.
quote:muchacha schreef op 26 mei 2010 @ 12:47:

Of dangeenhond?hahaha dat vind ik nog de beste. Neem lekker een poes.
Of vraag of baby-olie kan als glijmiddel en plaats het op de kinderpijlert, daar mag alle ranzigheid toch?
quote:Digitalis schreef op 26 mei 2010 @ 13:14:Ik ben nog steeds onpasselijk. Zou een topic met 'lekker me anaal laten fisten terwijl ik uit me kont lek' óók mogen?He gatver, waarom heb ik deze rel gemist?

De combinatie van jouw opmerking, de naam Z. en de waarschuwing van BGB aan Z. levert wel een mooi scenario op in mijn hoofd .

VC een ban? BGB een waarschuwing? Deze combinatie doet me al weer in een bepaalde hoek van Angels denken... * fluit tussen tanden *
ALs ze daadwerkelijk geklaagd heeft vind ik dat BElachelijk.
Spinster, er is een topic over iets van 'Plokkers en smijmdraden breien' ofzo, weer zo'n smerige topictitel op de kinderpijler waar alle ranzigheid ineens prachtig, natuurlijk en een wondertje (en kotsen maar) is. Dus sja, dan vraag ik me af of andere ranzigheden ook mogen.

Mamalief
quote:dangeensuus schreef op 26 mei 2010 @ 13:21:

[...]

hahaha dat vind ik nog de beste. Neem lekker een poes.Die heb ik al, denkt dat ie een hondje is..
Je weet toch!
Plonkende tuinkabouters breien met slijmdraden, om precies te zijn Digi

Goooooooooooooooor hè?
Welke rel over een gebande heb ik gemist?
zoy heeft een ban en bianc een waarschuwing
Geen idee!
Je weet toch!
quote:dangeensuus schreef op 26 mei 2010 @ 13:27:

zoy heeft een ban en bianc een waarschuwingOooooooh, Zooi!
Je weet toch!
quote:robo schreef op 26 mei 2010 @ 13:26:

Plonkende tuinkabouters breien met slijmdraden, om precies te zijn Digi

Goooooooooooooooor hè?

Dát was 'm, ja. Ik lijd aan een post-traumatische stress-stoornis dus ik was het meteen vergeten, gewoon geblokkeerd. Hopelijk werkt die hersenfunctie nog eens *pakt Strorum 80 om hersenen handje te helpen*

Eventjes geduld Mamalief...
Er is ook een topic "Jeuk in me buik".

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de TO van dat topic te weinig gebreid heeft. Met haar slijmdraden.
Gátver, welk een bedorven geesten verzint ene dergelijke titel? *braaksmiley*

Há, maar misschien ben ik ook bedorvener dan ik dacht. Ik had -geheel onterecht?- een combi gemaakt van die anale gorigheid van Dieg en het verhaal met Z. en BGB. Zeg me dat er een kern van waarheid in zit?
Helaas Spinster: daar zit geen kern van waarheid in, geloof ik :-)
Helaas Spinster. Dit zijn volwassen vrouwen ( niet dat BGB niet volwassen is he, dat even buiten beschouwing gelaten) die een kind willen hutseklutsen met hubselebubsje....
Nou he Spinster, maar je kunt nu gewoon lekker vertrouwd naar de sekspijler voor evenredige gorigheid.

*mompelt iets over twee maatjes*
Zeg Dieg, doe eens je msn aan!
quote:Nou he Spinster, maar je kunt nu gewoon lekker vertrouwd naar de sekspijler voor evenredige gorigheid.

*mompelt iets over twee maatjes*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven