Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
holmaatjes of niet Dig
quote:Digitalis schreef op 26 mei 2010 @ 13:33:

*mompelt iets over twee maatjes*

In de zin van dat er op Viva met twee maatjes gemeten wordt?

*innocent smile*
Ik heb toch echt twee kinderen geplopt, maar meen mij niks te herinneren over punnikbare slijmdraden...ben ik nu ontaard ende ongeschikt als moeder?
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 13:38:

Ik heb toch echt twee kinderen geplopt, maar meen mij niks te herinneren over punnikbare slijmdraden...ben ik nu ontaard ende ongeschikt als moeder?

Je moet niet over de navelstreng heenpiesen nadat het al gelukt is om een kind te verwekken!

bloem-bij-meeldraad

p.s: Ja. Als je het zo lukt zal het je nooit lukken om met klussen een plusje te krijgen, helaas.
Heeft iemand nog een samenvatting voor me van hoe het gisterenavond is afgelopen?
quote:Zwieber schreef op 26 mei 2010 @ 13:46:

Heeft iemand nog een samenvatting voor me van hoe het gisterenavond is afgelopen?Nee sorry, heb het songfestival niet gezien.
Nog even over het weggehaalde topic en de waarschuwing van BGB. Ik heb hier ook meegelezen en enkele berichtjes gepost. Wat me opviel was dat juist BGB de excuses van Z als een van de weinige eigenlijk accepteerde. Terwijl Z. behoorlijk tekeer ging inderdaad daarvoor. Terwijl BGB haar waarschuwde met goede bedoelingen.

De ws is dan ook absurd en onterecht. Als BGB op de man zou hebben gespeeld, dan deden meerderen dat. Waarom dan maar 1 ws?
quote:Digitalis schreef op 26 mei 2010 @ 13:33:*mompelt iets over twee maatjes*
quote:prulleke schreef op 26 mei 2010 @ 13:49:

Waarom dan maar 1 ws?

Das de willekeur hier.

Denk dat de angels per angel 1 ws en 1 ban mogen geven en die geven ze gewoon ienemienemuttemetdeogendicht aan iemand als de tijd bijna om is.
quote:mamalief schreef op 26 mei 2010 @ 13:48:

[...]

Nee sorry, heb het songfestival niet gezien.
Er was er maar eentje op de man aan het spelen, en dat was niet BGB.

En die excuses van Z kwamen totaal niet oprecht over, en al waren ze dat wel dan nog ben ik daar niet in geinteresseerd.

Ik vind jou niet lief meer dus jij mag niet meer op mijn haaifs deden we op de kleuterschool. Mij ongelofelijk willen pakken op mijn zwakheden (haar woorden) is voldoende om nooit meer met zo'n persoon te maken willen hebben.
Ik heb veel gemist, ik ben waarschijnlijk vreemdgegaan, want ik ben nogal nat (overgangs-incontinentie)
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 13:51:

[...]

Bedoelde ze niet he?
quote:mamalief schreef op 26 mei 2010 @ 13:51:

[...]

Das de willekeur hier.

Denk dat de angels per angel 1 ws en 1 ban mogen geven en die geven ze gewoon ienemienemuttemetdeogendicht aan iemand als de tijd bijna om is.Soort van zakdoekje leggen, maar dan anders? Waar leg ik mijn waarschuwing/ban neer?
Holmaatjes Robo, wat dacht jíj dan?

*innocent smile*
Ik vind dat niet alleen BGB maar meerdere personen, waaronder Kip, zich verbazingwekkend kalm hielden onder omstandigheden.
quote:mamalief schreef op 26 mei 2010 @ 13:53:

[...]

Bedoelde ze niet he? Ik heb het vage vermoeden van niet.
quote:Digitalis schreef op 26 mei 2010 @ 13:14:

En tegen de muur gooien he Robo, als 'ie blijft plakken moet je ermee klussen voor een beeb, ofzo. En 'm onderpissen want gele Slijmdraden betekent ook iets met een beeb, ofzo.

Ik ben nog steeds onpasselijk. Zou een topic met 'lekker me anaal laten fisten terwijl ik uit me kont lek' óók mogen?Met de huidige spellingsregels voor forums mag dat alleen als je 'anaal' vervangt door 'anus'.
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 13:10:

[...]

De gebande in kwestie volgens mij wel.Zal ik het nog sterker maken? Ik heb zélf die posting aangemeld waarvan Z zei dat ze over zou gaan klagen. Met uitleg waarom ik het schreef zoals ik het schreef.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 13:57:

[...]

Zal ik het nog sterker maken? Ik heb zélf die posting aangemeld waarvan Z zei dat ze over zou gaan klagen. Met uitleg waarom ik het schreef zoals ik het schreef.En toen kreeg je een waarschuwing?

Sorry, maar dat vind ik dan ergens nog wel grappig
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2010 @ 13:57:

[...]

Zal ik het nog sterker maken? Ik heb zélf die posting aangemeld waarvan Z zei dat ze over zou gaan klagen. Met uitleg waarom ik het schreef zoals ik het schreef.
Iets anders
quote:minny schreef op 26 mei 2010 @ 14:00:

[...]

En toen kreeg je een waarschuwing?

Sorry, maar dat vind ik dan ergens nog wel grappig Ja, ik ook wel.
Wat niet wegneemt dat die waarschuwing volkomen onterecht is overigens.
Het aller-allerleukste zou natuurlijk zijn als Z die posting zelf niet gemeld zou hebben
Ok. Wat stond er zo ongeveer in die posting, Bianca?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven