Een vers Napraattopic

28-04-2010 19:24 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.

Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.

Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Maar ik vind het oprecht wel een beetje verwarrend wat nu wel en niet mag in de moderatortopics. In ieder topic staat de waarschuwing dat offtopics worden verwijderen en dat daar een ban op staat, maar blijkbaar geldt dat dan weer niet voor het topic op overige?

En vragen van forummers beantwoorden mag wel(of was dat een standpunt van 6 en niet van viva?) en mag je dan alleen die vraag beantwoorden als diegene naar een open, weggezakt topic vraagt of ook naar een reden waarom iets gesloten is? (Bijvoorbeeld verplaatst naar prikbord, reclame, dubbelop?)

En wanneer wordt een vraag van een forummer wel beantwoord en vriendelijk doorgewezen naar het Vragen aan Vivamod en wanneer komt er meteen een ban?

Ja, ik vind het allemaal maar ingewikkeld.
Heel ingewikkeld ja. Was het maar gewoon weer zoals vroeger *zucht*

Verder eens met DS, Bam en nog iemand die ik even vergeten ben.
Digi dus.
Zou een stuk simpeler worden als vragen alleen nog 'onzichtbaar gesteld kunnen worden' zodat anderen er niet op in kunnen gaan. Per mail dus.

(Krijg je wel 100x dezelfde vragen maarja..)
Ikbenik en Sarah bedankt!

Deze is voor jullie!

quote:Jumpsje schreef op 26 mei 2010 @ 15:33:

Zou een stuk simpeler worden als vragen alleen nog 'onzichtbaar gesteld kunnen worden' zodat anderen er niet op in kunnen gaan. Per mail dus.

(Krijg je wel 100x dezelfde vragen maarja..)maar dan moet de angel perse iets gaan zoeken/uitleggen en misschien wel hetzelfde aan meedere mensen en weer mailen enzo. Nu kan het gewoon even opgelost worden door een medeforumer. Das sneller, duidelijker en minder gedoe voor de angel.
quote:Whiskers schreef op 26 mei 2010 @ 15:35:

Ikbenik en Sarah bedankt!

Deze is voor jullie!

[afbeelding]Haha nou dank je wel! Kijk daar doe je het voor he!
Ik snap echt niet dat Angel 6 niet gewoon even zelf die titels heeft aangepast. Wel erover discussiëren, maar dat dan aan Naomi overlaten? Hoeveel moeite is dat nou? Ik snap eigenlijk uberhaupt niet dat er daarvoor eerst "klachten" van forummers moeten komen. Iedere debiel kan toch bedenken dat niemand zin heeft om dat elke keer als je het forum opent te moeten lezen?

Ben het verder met DS eens.
Am Yisrael Chai!
Ook eens.

Waar is de tijd gebleven dat je niet op eieren hoefde te typen en je je thee, soep of bier, al naar gelang het tijdstip van de dag, tegen het beeldscherm spuugde van het lachen?

Voor altijd weg. Niets mag hier meer. Sterker, je weet niet wat/wel niet mag, hoe de regels worden gehandhaafd.

Dat doet elke angel op d'r eigen manier. En dan kan gewoon niet.

En te lachen valt er ook niks meer.
Per ongeluk bijna in het Naomi-topic geplaatst. Dan maar hier:

Ik vind die slijmdraden idd vies maar bij een 'plonkende tuinkabouter' had ik geen enkele associatie.

Heb het even uitgezocht (fijn om te weten dat er vrouwen zijn die degene die de vader van t kind moet worden een tuinkabouter noemen... of begrijp ik het nu weer niet goed) en volgens mij klopt het semantisch gezien nog steeds niet. Want de tuinkabouter is toch niet degene die plonkt?

Anyway: het lijkt mij ook geen slecht idee dat er een soort topictitel-etiquette komt. Die beginpagina is wel het visitekaartje van ons mooie forum en hoeft wat mij betreft niet vol te staan met ranzigheid. Komen allemaal vieze mensen op af.

( )
Ik vind het wel grappig de laatste dagen.
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 26 mei 2010 @ 16:25:

Ik vind het wel grappig de laatste dagen.

Lekker droog. Ik zit weer ouderwetsch te lachen.
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2010 @ 16:38:

[...]

Lekker droog. Ik zit weer ouderwetsch te lachen. dát kan niet hoor.. dan krijg je geen slijmdraden..
Logisch, zonder baarmoeder..
Je weet toch!
@ yas

even boodschappen doen, sporten en dan ga ik al je vragen beantwoorden...
quote:muchacha schreef op 26 mei 2010 @ 16:44:

Logisch, zonder baarmoeder..

Correct!

Ik heb geen slijmdraden meer!
quote:muchacha schreef op 26 mei 2010 @ 16:44:

Logisch, zonder baarmoeder..Oh! Echt? Oh dat wist ik niet! Sorry sorry sorry!!
quote:Kabouter23 schreef op 26 mei 2010 @ 16:45:

[...]

Oh! Echt? Oh dat wist ik niet! Sorry sorry sorry!! Kind, dat geeft niks, dat was de beste beslissing in mijn leven, weg met dat onding!
En geen bloedproppen, helemaal geen sorry!
Je weet toch!
quote:nieuweauto schreef op 26 mei 2010 @ 16:45:

@ yas

even boodschappen doen, sporten en dan ga ik al je vragen beantwoorden...

Oke hoor

Alleen ben ik er vanaf 1900 uur niet meer, dan ben ik weg, denk ik.
quote:yasmijn schreef op 26 mei 2010 @ 16:46:

[...]

Kind, dat geeft niks, dat was de beste beslissing in mijn leven, weg met dat onding!Oh! Ik was al bang dat ik je onbedoeld gekwetst had..
quote:Kabouter23 schreef op 26 mei 2010 @ 16:46:

[...]

Oh! Ik was al bang dat ik je onbedoeld gekwetst had..

Nee hoor. Zo'n 2 jaar geleden heb ik hem eruit laten halen, weg ermee.

Wat een opluchting! Het ding bracht me veel last
Goh... Toch best leuk, dat topic voor Naomi, als je even pauze wil nemen van je werk!
quote:frizzy schreef op 26 mei 2010 @ 16:55:

Goh... Toch best leuk, dat topic voor Naomi, als je even pauze wil nemen van je werk!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik om heel veel forummers nog steeds erg kan lachen, ongeacht alle regels. Maar zelf post ik wel af en toe met samengeknepen billen uit angst een roze schermpje te krijgen als ik op 'verstuur bericht' klik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven