30 en woont nog thuis

01-05-2010 19:26 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel contact met een man van 30 die nog thuis woont. We hebben tot nu 3 dates gehad en die bevielen me heel erg goed. We hebben uitgesproken elkaar erg leuk te vinden en zullen elkaar zeker vaker gaan zien. Hij vertelde me direct dat hij nog bij zijn ouders woont. Op zich vind ik dat geen probleem, zo vind hij het geen enkel bezwaar dat ik een zoontje van 7 heb en dat ik nu nog niet wil dat hij hem ontmoet. Maar we wonen 200 kilometer bij elkaar vandaan. En hoewel sms en email contact erg leuk is wil ik eigenlijk wel wat meer, en hij ook. Mijn ouders wonen vlakbij hem maar daar kan ik hem ook niet laten komen want als ik daar ben is mijn zoontje er ook. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. En misschien heeft iemand tips?
quote:Melpomene schreef op 09 mei 2010 @ 13:09:

[...]

Mijn man heeft ook tot zijn 28ste of zo thuis gewoond. Reisde veel, was altijd onderweg. Er kan een reden voor zijn. En een moeder zocht hij echt niet, hij is ongelooflijk zelfstandig en doet meer in de huishouding dan ik.

In Italie gaan veel mensen zowel man als vrouw laat het huis uit.

In Spanje gaat 25% van de mannen/vrouwen onder 36 terug naar hun ouders vanwege de crisis en werkeloosheid op de arbeidsmarkt is haast onmogelijk daar een vast contract te krijgen.

Het komt veel vaker voor in andere culturen, als ik de keuze had gehad om vroeger langer thuis te wonen dan had ik die met beide handen aangegrepen!
'de mijne' kwam op zijn 26ste rechtstreeks vanuit zijn ouders naar mij toe.

Had ik dit topic maar gelezen. Hij is natuurlijk echt vreselijk lui. Doet niets in huis, noemt me per ongeluk moeder op zijn tijd en verwacht dat ik zijn kont afveeg na het shitten. Hij is eigenlijk niet helemaal in orde want hij werkte niet in een familiebedrijf en koos er bewust voor thuis te wonen.... jezus te paard wat ben ik erin gestonken zeg, zo'n infantiele, onvolwassen, kansloze, moeders-mestkevert.

Wat een fucking kolder.
DTEEZ!
Arme JG, wordt ie zo te kakken gezet door je, Djoels!
quote:Henkjan41 schreef op 25 mei 2010 @ 23:10:

Meiden kom op ... denk niet zo afgekaderd.

Wat is er nou mis mee?

Waarom zou bij moeder wonen beperkingen in zelfstandigheid opleveren?

Bekijk het eens van een andere kant. Laat je je eigen moeder echt alleen wonen terwijl ze oud wordt?

Aha, Pro80 com suis moet dus eigenlijk worden beschouwd als mantelzorger en niet als gierigaard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven