Een vers Napraattopic
woensdag 28 april 2010 om 19:24
Hier kunnen we napraten over topics die gesloten zijn of verwijderd.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
Nog even voor de duidelijkheid. Er wordt wel gewoon gemodereerd, zoals in elk ander topic. De uitzondering hier is het off-topic gaan, dat mag. Maar dat mag op overig wel vaker.
Dus kom je iets tegen waarvan je denkt; dit is niet oké, meld dat dan gewoon via het toverstafje.
woensdag 26 mei 2010 om 17:06
Mooi ik kan me even losrukken van het echte leven.
Wie zijn er al geband?
Hoeveel waarschuwingen zijn er uitgedeeld?
Zijn alle ranzigheden al gewist of gewijzigd?
Is de ws van BGB al teruggedraaid?
Mogen we weer lollig doen?
Zijn de pms-dagen van de angels al bekend dmv een sticky op overig?
Is er alweer es een angel weggevlogen?
Oftewel: Is alles weer een beetje normaal hier?
Wie zijn er al geband?
Hoeveel waarschuwingen zijn er uitgedeeld?
Zijn alle ranzigheden al gewist of gewijzigd?
Is de ws van BGB al teruggedraaid?
Mogen we weer lollig doen?
Zijn de pms-dagen van de angels al bekend dmv een sticky op overig?
Is er alweer es een angel weggevlogen?
Oftewel: Is alles weer een beetje normaal hier?
woensdag 26 mei 2010 om 17:14
Straatje, hij schreef iets over dat die autochtone meisjes superieur zijn aan de immigranten ofzo. Weer zo'n vage zin, zo ongewikkeld neergepend dat je bijna het racisme over het hoofd zou zien. Had em meteen aan mijn toverstafje geregen!
En hij suggereerde dat het allemaal te ingewikkeld was voor ons, ofzo. Tsssssssssssssssssssssssssssk!
En hij suggereerde dat het allemaal te ingewikkeld was voor ons, ofzo. Tsssssssssssssssssssssssssssk!
woensdag 26 mei 2010 om 17:16
quote:frizzy schreef op 26 mei 2010 @ 17:14:
Straatje, hij schreef iets over dat die autochtone meisjes superieur zijn aan de immigranten ofzo. Weer zo'n vage zin, zo ongewikkeld neergepend dat je bijna het racisme over het hoofd zou zien. Had em meteen aan mijn toverstafje geregen!
En hij suggereerde dat het allemaal te ingewikkeld was voor ons, ofzo. Tsssssssssssssssssssssssssssk! Oh, dat heeft hij er dus uit frustratie twee keer neergepend.
En hij suggereerde dat het allemaal te ingewikkeld was voor ons, ofzo. Tsssssssssssssssssssssssssssk! Oh, dat heeft hij er dus uit frustratie twee keer neergepend.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 26 mei 2010 om 17:22
woensdag 26 mei 2010 om 17:36
quote:frizzy schreef op 26 mei 2010 @ 17:27:
Tuurlijk. Daar sloeg mijn reactie op ("Laat er geen vergissingen over bestaan...").
Ik heb toch maar geantwoord als een "braaf mensch"zijnde.
Kan .... zich lekker verbijten tijdens zijn ban.
*ik heb net gehoord dat de bannen op zijn*
Tuurlijk. Daar sloeg mijn reactie op ("Laat er geen vergissingen over bestaan...").
Ik heb toch maar geantwoord als een "braaf mensch"zijnde.
Kan .... zich lekker verbijten tijdens zijn ban.
*ik heb net gehoord dat de bannen op zijn*
woensdag 26 mei 2010 om 18:16
woensdag 26 mei 2010 om 18:34
woensdag 26 mei 2010 om 18:36
woensdag 26 mei 2010 om 18:55
Ik ga binnenkort wel een nieuwe avatar zoeken MET heul duidelijke aureool. Iedereen weet gewoon dat ik er eentje heb, maar voor Straat moet ie perse zichtbaar zijn anders gaat ze ervan uit dat ik een slecht mens ben.
Ik moet van Naomi nog STEEDS iets terughoren over die ban. Gelukkig ben ik heel geduldig enzo....
Ik moet van Naomi nog STEEDS iets terughoren over die ban. Gelukkig ben ik heel geduldig enzo....
woensdag 26 mei 2010 om 19:09
[quote]frizzy schreef op 26 mei 2010 @ 18:55:
Ik ga binnenkort wel een nieuwe avatar zoeken MET heul duidelijke aureool. Iedereen weet gewoon dat ik er eentje heb, maar voor Straat moet ie perse zichtbaar zijn anders gaat ze ervan uit dat ik een slecht mens ben.
Ik moet van Naomi nog STEEDS iets terughoren over die ban. Gelukkig ben ik heel geduldig enzo....[/quote]
Ga in staking en neem een piratenvlag-avataro als protest. Als meer dat doen, dan zegt dat toch genoeg (ontevredenheid ed.) ?
Ik moet van Naomi nog STEEDS iets terughoren over die ban. Gelukkig ben ik heel geduldig enzo....[/quote]
Ga in staking en neem een piratenvlag-avataro als protest. Als meer dat doen, dan zegt dat toch genoeg (ontevredenheid ed.) ?
anoniem_95418 wijzigde dit bericht op 26-05-2010 19:16
Reden: zo
Reden: zo
% gewijzigd