Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:22:

[...]





Oh ja....ik ben het hulpje van de fotografe die dag



Prettige Vakantie!!!!



Dat heeft ze goed voorelkaar, zo'n trouw hulpje!

Wil je ook even mijn hulpje zijn, wil je Its een paar zoenen van mij geven?



Bedankt!!!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn eheng!!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:25:

[...]





Dat heeft ze goed voorelkaar, zo'n trouw hulpje!

Wil je ook even mijn hulpje zijn, wil je Its een paar zoenen van mij geven?



Bedankt!!!!Ehhh, even toestemming vragen........Yep, komt voor elkaar
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:26:

Wij zijn eheng!! Ook in zwembroek?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 mei 2010 @ 21:23:

Ohnee, moet ik Happy en Buuf in het echt zien Ik heb een camera met een grote flitser....bezorg iedereen rode vlekken op het netvlies en dus vraag ik mij of wij zichtbaar zullen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:27:

[...]





Ehhh, even toestemming vragen........Yep, komt voor elkaar Anders zoent de fotografe toch even met de bruidegom?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:29:

[...]





Anders zoent de fotografe toch even met de bruidegom?Pardon??????
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:30:

[...]





Pardon??????

Komop, niet zo moeilijk doen hè.

Als jij even zoent met de bruid mag Buuf even met de bruidegom.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat Buuf, dat jullie eng zijn. Ik denk dat ik me ook maar niet kenbaar ga maken aan jullie en op een afstandje blijf
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:28:

[...]



Ook in zwembroek?



We zijn op een feest en ik heb geen zwembroek, ik draag altijd een boerkini als ik zwem. Dus!



Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:31:

[...]



Komop, niet zo moeilijk doen hè.

Als jij even zoent met de bruid mag Buuf even met de bruidegom.

Vrijgevochten bende hier op dit topic......tsssss.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor zaterdag je hyvesfoto's nog even bestuderen
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:30:

[...]





Pardon??????Jaloers kreng! Jij wel en ik niet....tttsss
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor zojuist van een niet nader genoemd persoon naast mij op de bank dat ik een jaloers kreng schijn te zijn...... Ik heb laatst iets gelezen over potten en ketels maar ik kan er niet meer opkomen.
Nik, fijne vakantie!

Alle reacties Link kopieren
Niet meer over na denken H_M, zonde van je tijd.

Gewoon zoenen joh.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Marels schreef op 26 mei 2010 @ 21:31:

Ik snap dat Buuf, dat jullie eng zijn. Ik denk dat ik me ook maar niet kenbaar ga maken aan jullie en op een afstandje blijf Gewoon een snor opplakken, een hoed op en een lange regenjas aan. Niemand die je dan herkent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2010 @ 21:36:

[...]



Gewoon een snor opplakken, een hoed op en een lange regenjas aan. Niemand die je dan herkent.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Zeg Happy? Waren wij geen film aan het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Jij ging toch Whisky in een glas plonzen en zo????
Alle reacties Link kopieren
Aha...hij staat al klaar...nu mijn pantoffels nog en ik ben er weer helemaal klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga al mijn foto's van Hyves halen.



Welke film kijken jullie? Ik kan dat ook tegelijk, forummen en film kijken.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van Sportman, die is alles op het laatste moment nog ff kwijt.

Autosleutels, paspoorten, de Harryharry.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Iemand Marels gezien? *de meest gestelde vraag van de dag*
Alle reacties Link kopieren
Captain Corelli's Mandolin....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven