Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
Alle reacties Link kopieren
Dit is wel een fijne avond saamhorigheid haha.

Iedereen is het met elkaar eens!
Ik vind het eigenlijk niet meer zo leuk..

Wel het programma, maar het gekat.

Die vreselijk domme Martine, Manoque die schroeven verstopt, Maarten die Henk geitebek noemt..man kijk in de spiegel.
Oh mijn god, die Dennis en Martine, het is toch ongelooflijk?

Ik ben een beetje verliefd op Maarten. Ik vind Maarten te gek. Elke keer worden zij genaaid om bij anderen te moeten klussen, bij prijzen die te verdelen zijn krijgen zij vrijwel nooit wat want "ze zijn zo arrogant en lopen voor", en je hoort hem nooit klagen. Hij klust lekker, is altijd op tijd klaar, gaat zonder morren gewoon bij de anderen aan de gang, doet eens een rake observatie hier en daar, gooit er af en toe een hilarische one liner in... Maarten is nou een echte vent. Ik wil ook een Maarten.
Am Yisrael Chai!
quote:Tooob_coool schreef op 26 mei 2010 @ 21:40:

[...]

Een chagrijnige kop :PEn een onvermoeibare drang tot luiheid
quote:Mazou schreef op 26 mei 2010 @ 21:45:

[...]

En een onvermoeibare drang tot luiheid Nee, dat zie je verkeerd dat is, en ik quote: lichamelijke moeiheid!
Oooowwww ze houdt een boor vast!
quote:fashionvictim schreef op 26 mei 2010 @ 21:44:

Oh mijn god, die Dennis en Martine, het is toch ongelooflijk?

Ik ben een beetje verliefd op Maarten. Ik vind Maarten te gek. Elke keer worden zij genaaid om bij anderen te moeten klussen, bij prijzen die te verdelen zijn krijgen zij vrijwel nooit wat want "ze zijn zo arrogant en lopen voor", en je hoort hem nooit klagen. Hij klust lekker, is altijd op tijd klaar, gaat zonder morren gewoon bij de anderen aan de gang, doet eens een rake observatie hier en daar, gooit er af en toe een hilarische one liner in... Maarten is nou een echte vent. Ik wil ook een Maarten. Welkom Bij de Fanclub!
quote:Mazou schreef op 26 mei 2010 @ 21:47:

[...]

Welkom Bij de Fanclub! Ik ben ook om geloof ik!
Huh?! Een klusjesman?

Hebben ze daar geld voor?
En ik op Michel!

Te weinig testosteron dit jaar bij de koppels! sorry
Uit hunzelf (hunzelf ook echt) initiatief nemen om bijvoorbeeld wat op te ruimen ??

AAAAAAAAAAAAAAARGH je hebt geen RECHT van spreken je voert zelf ook geen KLOOT uit stomme ZAK!!!!!!

Zo. Dat moest er even uit, fieuw!
Wat zegt ie nou???? Ze kunnen uit zichzelf inzet vertonen om wat op te ruimen. Hebben ze nou zelf niet door wat ze zeggen?
hahaha die treurmuziek :D
jammer he dat Dennis & Martine elkaar niet aan kunnen moedigen. Ze praten elkaar een beetje de put in.
Ga nou NIET afgeven op Maarten!!! Kom op joh!!!

Okee. Dit is de laatste keer dat ik afgeef. Ik ga nu niet meer.... argh. Kijk nou eens naar JEZEEEELF! Zucht...
Kan die big nou echt niets anders zeggen? Ik hoor steeds hetzelfde
Ik word echt diep- en dieptriest hiervan. Gelukkig is het bijna afgelopen

Las ik nou hier dat Mevrouw haar aka lui kreng zwanger is?

Joh...
Ik ben er zó klaar mee! Met die twee ongemotiveerde personen!
Tuurlijk kinders ...kan iemand anders dan ook even het initiatief nemen om mijn rotzooi te komen opruimen???
bordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekop....etc
Ik heb dit blok nog nooit zo vaak de zinnetjes 'zal me worst wezen', 'zal me aan me reet roesten', 'kan mij niet verrotten', en andere varianten gehoord...
quote:Mazou schreef op 26 mei 2010 @ 21:51:

bordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekopbordvoordekop....etcZo erg zelfs dat de website layout t niet meer aan kan
quote:PattiPage schreef op 26 mei 2010 @ 21:51:

Las ik nou hier dat Mevrouw haar aka lui kreng zwanger is?

Joh...Waar las je dat dan?
Wel in de bar zitten, maar ook klagen over dat de wekker morgenochtend weer gaat. Wat een giller.

Haha, die klusman die denkt ook "lui sekreet"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven