Ik ga de stap zetten!

26-05-2010 21:36 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 37 jaar. Na 20 jaar!! Bij mijn Don te zijn geweest verbaas ik me over de lange tijd dat ik het vol heb gehouden. Ik was jong blond en wild en ging voor mannen met het grote geld. Don (koosnaampje) was er zo 1. De man met het grote geld de rijke erfgenaam het goedlopende bedrijf. Ik snakkend naar rijkdom een makkelijk leven en het kunnen reizen waar ik ook heen wilde maakte van hem mijn prooi.

Nu 20 jaar later. Een geweldig leven later. Twee kinderen een geweldig huis besef ik dat ik 20 jaar samen ben geweest met een man waar ik nooit verliefd op ben geweest.

Elke keer bedacht ik me, ik heb een leuke tijd. Maar de leuke tijd werden jaren en de jaren vlogen voorbij.

Nu is er dus een ander. Laat ik hem Jon noemen. 29 en ik ben verliefd. Wat een geweldig persoon. Wat een aantrekkingskracht. Wat een geweldigheid what a feeling.

Ik leef maar 1 keer ben een egoistisch maar kom alleen en ga alleen. Ik ga de knoop doorhakken. De kinderen blijven bij paps. Ik wil tijdelijk in het buitenhuis wonen waar Jon ook welcome is.

Jon is niet rijk. Hij heeft eigenlijk amper geld. Hij is zo lekker onbezonnen het is een cassanova en hij leeft van de liefde en ik leef er van mee. De manier waarop hij mijn lichaam laat sidderen. Don heeft dit nooit bereikt.

Nu vraag ik me af zijn er vrouwen met de zelfde situaties? Hoe is zo een stap bevallen?
quote:riddle schreef op 26 mei 2010 @ 21:54:

[...]

die had je bij mij vanmiddag er ook al ingeduwd

zou er spontaan coudies van krijgenGoodies muts. Nu weet ik zeker wie je bent trouwens met die domme zpelfauten.
Oke heb ik hier wat feiten. Je leeft 1 keer. Je kan gaan zitten kniezen, zeuren, twijfelen, denken.. denken.. nadenken oeps je leven voorbij. Ik heb GELEEFD. Ben in elk land geweest. Ik durf erboven uit te steken. En ik ben een MOEDER want ik heb geen kinderen genomen met een of andere arme stinkende zeikende nietsnut. Don is een man om naar op te kijken en ze hebben de looks van mij hihi. In ieder geval geloof dat dit geen forum voor mij is. Doe maar gewoon (saai) dan doe je ook gek genoeg heb ik nooit begrepen.
quote:Enneaaa schreef op 26 mei 2010 @ 21:57:

[...]

wat is dit nou allemaal?

* Ik heb wat gemist geloof ik even lezen*

Je bent net op tijd voor de chickfight, popcorn?

Jon heeft het goed voor elkaar; leuk buitenhuis,niet werken, veel geld, geen lastige kinderen, en waarschijnlijk gewoon een jonge vriendin waarmee hij heel hard moet lachen om dit naieve milfje.
quote:Star schreef op 26 mei 2010 @ 21:58:

[...]

Goodies muts. Nu weet ik zeker wie je bent trouwens met die domme zpelfauten.muts?
quote:Kletsie schreef op 26 mei 2010 @ 21:58:

Oke heb ik hier wat feiten. Je leeft 1 keer. Je kan gaan zitten kniezen, zeuren, twijfelen, denken.. denken.. nadenken oeps je leven voorbij. Ik heb GELEEFD. Ben in elk land geweest. Ik durf erboven uit te steken. En ik ben een MOEDER want ik heb geen kinderen genomen met een of andere arme stinkende zeikende nietsnut. Don is een man om naar op te kijken en ze hebben de looks van mij hihi. In ieder geval geloof dat dit geen forum voor mij is. Doe maar gewoon (saai) dan doe je ook gek genoeg heb ik nooit begrepen.

en wat heb je op eigen kracht zonder je te prostitueren bereikt?

gokje: niks, noppes,nada, njente....
quote:liselore schreef op 26 mei 2010 @ 21:55:

[...]

en waar zouden 'wij allen' dan jaloers op zijn?

Ik vind je namelijk nogal sneu.... 20 jaar met een man samen te wonen zonder liefde alleen voor zijn geld.... en dan nu met je een toyboy om je eigenwaarde op te krikken..... echt heel sneu...Och... misschien lullig voor haar omgeving, maar voor zichzelf heeft ze het niet verkeerd gedaan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Kleintjecool schreef op 26 mei 2010 @ 21:56:

Ik denk....dat TO haar man op dinsdag in de tuin werkt, hun buurman Jon is en dat ze erg van shoarma houdt.Piraterij alle hens an deck!

En je weet zelf wel waar je het over hebt? WTF heeft een moeder zijn met de zaken die jij erbij sleept?

Wat ben jij een dom wijf zeg! Mag hopen dat je kinderen niet zo achterlijk zijn.
Ja, dat vind ik echt.
Het heeft natuurlijk (weer) helemaal geen zin om hier te gaan schelden naar elkaar maar Kletsie,je kunt op je vingers uittellen dat je commentaar krijgt van sommige als je dit soort verhalen tikt.

Na 7 jaar diep en goed nagedacht te hebben, zit ik nu middenin een scheiding. Een scheding waarbij mijn kinderen ook al probeer ik mijn best te doen, ook "last" hebben.
Ok nu even serieus. Wie heeft er hier een tweede nick aangemaakt om te rellen?

En ik ben een MOEDER want ik heb geen kinderen genomen met een of andere arme stinkende zeikende nietsnut.Je bent moeder omdat je kinderen bij een rijke man hebt...Nou...je bent in ieder geval origineel
quote:emmenn schreef op 26 mei 2010 @ 21:58:

In Nederland hebben we voor vrouwen als jij een woord. Het begint met de 'h'. Maak je zelf het woord even af.

Hoedkoop?

Hestoord?

Himportbruid?

Heflipt?

Hidlife crisis?

Onee wacht, ik weet em, HHHHHele slechte moeder!!
ok, goed even normaal doen Emaiden (zucht)...

Oud wijf is misschien niet het goede (nette) woord, maar denk je nou echt niet dat die 29 jarige Jon jou ziet als een schatkist met geld. Wanneer hij het geld heeft dondert hij op.. Dat is dus precies hetzelfde als wat jij doet.

Kom op zeg. Ik weet niet of je werkt voor je geld of dat je gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd bent. Maar doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg is echt zo slecht nog niet.

Je zult zien als je zelf ergens voor knokt, en wat bereikt dat je dan trotser op jezelf bent dan nu..

(amen)
En ik ben een MOEDER want ik heb geen kinderen genomen met een of andere arme stinkende zeikende nietsnut.

ik ben ook een moeder, maar heb geen kinderen genomen, maar gekregen!!!! en mijn schat van een vent mag dan wel arm zijn, hij houdt wel van mij en zijn kinderen en omgekeerd.....je mocht willen dat het bij jou zo was......ondankbaar stuk vreten

En ik denk ook dat je, je kinderen hebt genomen......middels een draagmoeder oid...want stel je eens voor dat je, je dat strakke lijffie moest laten oprekken.....de gruwel
quote:MiNouTje schreef op 26 mei 2010 @ 22:01:

Maar wát een avond!
quote:calvijn1 schreef op 26 mei 2010 @ 22:00:

[...]

Och... misschien lullig voor haar omgeving, maar voor zichzelf heeft ze het niet verkeerd gedaan.materialistisch niet nee...... en kijk eens hoe gelukkig ze er van is geworden..... nu een toyboy nodig....
Je durft er bovenuit te steken. Hoe dan? Door je door een rijke man te laten nemen, laten bezwangeren en geen ruk in het leven te bereiken? Heb je ook nog een beetje gestudeerd of kwam je niet verder dan de Middelbare School? En nu? Lekker teren op de zak van je ex-pooier of ga je lekker bij de Appie achter de kassa?
quote:MiNouTje schreef op 26 mei 2010 @ 22:01:

quote:Monique_64 schreef op 26 mei 2010 @ 22:01:

Het heeft natuurlijk (weer) helemaal geen zin om hier te gaan schelden naar elkaar maar Kletsie,je kunt op je vingers uittellen dat je commentaar krijgt van sommige als je dit soort verhalen tikt.

Na 7 jaar diep en goed nagedacht te hebben, zit ik nu middenin een scheiding. Een scheding waarbij mijn kinderen ook al probeer ik mijn best te doen, ook "last" hebben.*heb je de knoop doorgehakt? Wat dapper van je!*
quote:liselore schreef op 26 mei 2010 @ 22:02:

[...]

materialistisch niet nee...... en kijk eens hoe gelukkig ze er van is geworden..... nu een toyboy nodig....Iemand die oppervlakkig is, is ook snel gelukkig
Geen kinderen bij een arme stinkende nietsnut? Denk dat Jon heel blij is dat je hem zo noemt.. Geen kinderen voor jou en Jon in jullie geweldige buitenhuisje dus..

nou ja zoiets dus
quote:emmenn schreef op 26 mei 2010 @ 21:58:

Oh Kletsie je komt uit Manchester. Je komt dus uit een achterbuurt. Zo klink je ook.

In Nederland hebben we voor vrouwen als jij een woord. Het begint met de 'h'. Maak je zelf het woord even af.

hemahoer?

hoerperser?

hurksnol?

huurdoos?

meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven