Ik ga de stap zetten!

26-05-2010 21:36 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 37 jaar. Na 20 jaar!! Bij mijn Don te zijn geweest verbaas ik me over de lange tijd dat ik het vol heb gehouden. Ik was jong blond en wild en ging voor mannen met het grote geld. Don (koosnaampje) was er zo 1. De man met het grote geld de rijke erfgenaam het goedlopende bedrijf. Ik snakkend naar rijkdom een makkelijk leven en het kunnen reizen waar ik ook heen wilde maakte van hem mijn prooi.

Nu 20 jaar later. Een geweldig leven later. Twee kinderen een geweldig huis besef ik dat ik 20 jaar samen ben geweest met een man waar ik nooit verliefd op ben geweest.

Elke keer bedacht ik me, ik heb een leuke tijd. Maar de leuke tijd werden jaren en de jaren vlogen voorbij.

Nu is er dus een ander. Laat ik hem Jon noemen. 29 en ik ben verliefd. Wat een geweldig persoon. Wat een aantrekkingskracht. Wat een geweldigheid what a feeling.

Ik leef maar 1 keer ben een egoistisch maar kom alleen en ga alleen. Ik ga de knoop doorhakken. De kinderen blijven bij paps. Ik wil tijdelijk in het buitenhuis wonen waar Jon ook welcome is.

Jon is niet rijk. Hij heeft eigenlijk amper geld. Hij is zo lekker onbezonnen het is een cassanova en hij leeft van de liefde en ik leef er van mee. De manier waarop hij mijn lichaam laat sidderen. Don heeft dit nooit bereikt.

Nu vraag ik me af zijn er vrouwen met de zelfde situaties? Hoe is zo een stap bevallen?
Jon lijkt op jou van 20 jaar geleden!
quote:Kletsie schreef op 26 mei 2010 @ 21:36:

Ik leef maar 1 keer ben een egoistisch maar kom alleen en ga alleen. Ik ga de knoop doorhakken. De kinderen blijven bij paps. Ik wil tijdelijk in het buitenhuis wonen waar Jon ook welcome is.

Bah, meer heb ik niet te zeggen!
Wat sneu voor jullie kinderen.

Eerst trouwt mama met papa, alleen om het geld en de status.

Vervolgens gaat ze er met een veel jongere man vandoor, en laat ze de kinderen bij papa achter.

Lekkere moraal geef je ze mee.
The time is now
quote:stewardess schreef op 26 mei 2010 @ 21:39:

Jon lijkt op jou van 20 jaar geleden!
The time is now
Ik zou er nog eens over nadenken.
Oh please, Kletsie, zet de pc uit en ga aan je huiswerk !

Zo meteen staat je moeder achter je en krijg je vreselijk op je kop omdat je zit te internetten op jouw leeftijd.

Trolllllllllll..........
mij is dit nog nooit eerder gebeurd, maar bedenk je wel of je dit wel werkelijk wilt, je hebt kinderen en meestal worden hun de dupe daar van. ik weet natuurlijk niet hoe oud je kinderen zijn. maar hou je dit wel goed voor ogen.

Verder wil ik je nog meegeven, als het kan ga dan je hart achterna, maar realiseer ook goed wat de gevolgen zijn (bijvoorbeeld: Hoe ziet Jon dit ?, ziet hij me ook echt staan? wilt hij met mij een relatie ? )

Want als je eenmaal je keuze hebt gemaakt, kun je meestal niet terug.

Heel veel succes

Zoals jij het beschrijft lijkt het wel een film of zo'n goedkoop romannetje...

Ik hoop dat je weet wat je doet. Het klinkt als een bevlieging,waar je je kinderen in meeneemt.

Je laat ze bij papa? God meid,volgens mij ben jij tijdelijk even je verstand verloren. Ik hoop echt dat je weet wat je doet en wat je de mensen om je heen aandoet!

Je beschrijft dat hij een cassanova is,en dat hij lekker onbezonnen is. Denk je niet dat deze man je weer laat zitten als ie weer een ander mokkeltje tegenkomt. En dan zit je alleen... Is dat wat je wil?

Hoe staat je man hiertegenover?

quote:Kletsie schreef op 26 mei 2010 @ 21:36:

Ik snakkend naar rijkdom een makkelijk leven en het kunnen reizen waar ik ook heen wilde maakte van hem mijn prooi.

jij bent een ordinaire golddigger en nu alimentatie, de kinderen bij hem en jij als cougar de bloemetjes buiten zetten...

Ben je trots op jezelf wat je hebt bereikt?
Okay, ik heb me weer laten neppen.

Tis ook al bijna 10 uur...
neem aan dat het zijn buitenhuis is?
Waarom laat je je kinderen in de steek?
Hoe noem je dat...sugerdaddy...nee, dat was een man...ehhh.... wie buit wie nou uit...? En de slet? Wie is dat nu?
Ja, dat vind ik echt.
Ik denk dat Jon net zo'n grote golddigger is als jij.

Kom op zeg,..

Denk je nou echt dat een knul van 29 vrijwillig op zo'n oud wijf als jij valt.

Hij zit achter je geld aan.... EN TERECHT

Weet je ook eens hoe het voelt.

En je kinderen bij papa laten?? Ik zou het ook maar doen denk ik. Waarschijnlijk krijgen ze dan een stabieler leven dan dat ze bij jou zullen lijden.

Come on..
Ik beschouw dit als simpele huisvrouwen humor?? En sorry dat mijn typetaal niet foutloos is. Nederlands is ook niet mijn moedertaal.
quote:Kletsie schreef op 26 mei 2010 @ 21:48:

Ik beschouw dit als simpele huisvrouwen humor?? En sorry dat mijn typetaal niet foutloos is. Nederlands is ook niet mijn moedertaal.

Laat me raden??

Indonesie of polen??
En trouwens, als je echt ballen zou hebben zou je niet blijven bloedzuigeren aan je vent door in jullie buitenhuis *bweek* te blijven hokken.
Ja, dat vind ik echt.
Waar is de middelvingersmiley als je 'm nodig hebt.

Ik beschouw dit als simpele huisvrouwen humor?? Ik beschouw dit als ziek, maar goed, dat is mijn mening.
Oh, en Olga, hoeveel heb je toen betaald om op die import bruiden site te mogen staan?
Ja, dat vind ik echt.
Ik laat mijn kinderen niet in de steek simpele. Ze blijven daar wonen omdat dat voor hun een stabiele omgeving is. En geloof me mijn kinderen komen NIETS te kort. Van jou jaar salaris leven hun een maand simpele ziel. En oud wijf?? Mag garanderen dat ik strakker in mijn vel steek dan jij flubbertje
quote:Emaiden schreef op 26 mei 2010 @ 21:47:

Ik denk dat Jon net zo'n grote golddigger is als jij.

Kom op zeg,..

Denk je nou echt dat een knul van 29 vrijwillig op zo'n oud wijf als jij valt.

Hij zit achter je geld aan.... EN TERECHT

Weet je ook eens hoe het voelt.

En je kinderen bij papa laten?? Ik zou het ook maar doen denk ik. Waarschijnlijk krijgen ze dan een stabieler leven dan dat ze bij jou zullen lijden.

Come on..

Zo hallo! Beetje respect kan geen kwaad hoor.

Waar maak jij op dat ze een oud wijf is? Omdat ze 37 jaar is, arme jij als je zover komt

dat snap je niet omdat

a)je zelf zo'n goed betaalde baan hebt?

b)thuis het huishouden niet doet?

c) je het iq van een tamme slak hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven