Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Zo en nu ga ik dromen over mn heerlijk onbereikbare (buur-)man..

Morgen weer een dagje werken en erna weer een dag vrij .

De dagen wisselen elkaar af hier...

Truste voor iedereen!
quote:Janna80 schreef op 26 mei 2010 @ 22:13:

[...]

TA is denk ik tag?

RR is round robin, dat zijn beide dingen van het pc forum dat bij de site hoort. En ik waag me daar niet aan.

Official is de 'normale' pc kaart met een id nummer.

Aha! Dan heb ik dus vandaag een official ontvangen

Voor de TA(G)? en de RR zal ik eens op het PCforum rondneuzen dan.

Ik vind het altijd wel grappig met al die afkortingen op verschillende forums. Als ik dan op het ene forum ben geweest en dan even op een andere ga lezen, zit ik soms iets te lezen en dan betekent een afkorting ineens iets anders. Ik zit dan ook regelmatig ongeveer zo naar het scherm te kijken. Dan valt het kwartje en moet ik even om mezelf lachen
Had vandaag 2 kaarten in de bus: uit Spanje (Sagrada Familia van Gaudi) en NL (Klimt), vooral die laatste vind ik erg mooi. Ook 2 hurrays, uit NL en Taiwan. De nieuwe kaarten gaan naar Japan en Belarus.

@Snjokorn > wat ga je nou met die as doen? Op elke kaart een snufje meesturen onder een plakbandje?

@Noa-Lynn > SATC II duurt 2,5 uur. Me dunkt dat je daar flink van uitrust. Schijnt ook leuker te zijn dan deel I.

@Ligaa > mooi dat de medicijnen aanslaan zonder dat je er als een dopy bij loopt.

@Chayuz > maf mens, nou weer janken en kussen...

@Steph > schoonpa werd toch een dezer dagen geopereerd? Hoe staan de zaken ervoor?
RR is iets met een groepje mensen allemaal een kaart over een bepaald onderwerp sturen (toch?)

Tag is 1 op 1. (toch??)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Janna80 schreef op 26 mei 2010 @ 23:28:

RR is iets met een groepje mensen allemaal een kaart over een bepaald onderwerp sturen (toch?)

Tag is 1 op 1. (toch??)Voor mij ook allemaal abracadabra
Hey Janna, nieuwe avatar, schuilt er diep in jou een piraat?
quote:neferisis schreef op 26 mei 2010 @ 23:31:

Hey Janna, nieuwe avatar, schuilt er diep in jou een piraat?

En niet zo'n beetje ook. Ze is haar papegaai al kwijt en die blijkt te zijn teruggevonden in de soep van een andere forumster.

Ik weet nog niet wat ik met de as ga doen. Ik denk dat ik het ga inlijsten (op een of andere manier).
Snjókorn falla, á allt og alla
Hahaha, kijk hier op overige maar eens bij het topic 'op strike'

Ik ben een meeloperT oh, en Snjo ook!
quote:Janna80 schreef op 26 mei 2010 @ 23:36:

Hahaha, kijk hier op overige maar eens bij het topic 'op strike'

Ik ben een meeloperT oh, en Snjo ook! Daar heb ik nog niet gepost *schud haar hoofd* (maar ben wel een meeloperT)
Oh, ik heb daar ook niets boeiends toegevoegd hoor
quote:Janna80 schreef op 26 mei 2010 @ 23:42:

Oh, ik heb daar ook niets boeiends toegevoegd hoor Dát weet ik (ben ook een stiekeme meelezerT).
Janna, mobiele schavuit, ik snap helemaal niks van dat topic...
On strike? Oh, mensen zijn het niet eens met het beleid enzo... Heb het ook niet gevolgd verder.
Maar op 'hoe laat is het?' kwam het ter sprake...
Nou begint Snjo ook al met een zeeschuimende eend. Ik geef me over, ga mijn kooi in voordat er iemand gekielhaald wordt.
Hahaha, trusten!
quote:snjokorn schreef op 26 mei 2010 @ 23:39:

[...]

Daar heb ik nog niet gepost *schud haar hoofd* (maar ben wel een meeloperT) dit had mijn tekst kunnen zijn
Goedemorgen dames,

tot op heden helaas nog steeds geen kaartjes ontvangen

Wel zijn mijn kaarten naar China, USA en Duitsland (eindelijk!!) aangekomen. Kreeg ook leuke hurray's terug.

Zojuist nog 3 adressen opgevraagd, deze kaartjes mogen wederom naar Duitsland, China en USA

Wel fijn: Alledrie deze mensen hadden makkelijke profielen zonder eisen. Ik heb thuis nog wel wat leuke kaarten liggen dus dat komt helemaal goed.

Stiekem hoop ik dat ik een dezer dagen toch weer eens een kaartje krijg, het duurt me allemaal wel erg lang. De laatste is van ruim een week geleden, daarvoor heeft het ook 2 weken geduurd voor ik er weer 1 had....ik ben echt een en al ongeduldigheid he?
Goodmorning sunshines!

nou werkelijk waar, wat ik weer heb gedroomd. Dat we inderdaad een meeting gingen houden maar.... we moesten allemaal verkleed als clowns, het moet verdorie ook niet gekker worden. In elk geval, omdat het mijn eerste meet was en ik geen idee had wie wie nou was liep mijn hoofd over van informatie en explodeerde mijn clownsneus, toen hoorde ik er niet meer bij, sneu he!

Nou nu ga ik snel naar mijn werk, even lekker vergaderen!!

Tot vanavond oid!
Hey Postcrossers,

Ik ben een postcross beginneling, maar meteen al superenthousiast. Het probleem is dat mijn kaartjes er verschrikkelijk lang over doen (inmiddels allemaal al 36 dagen onderweg :( ) en ik er graag meer zou willen sturen (en natuurlijk sneller zelf ook iets ontvangen)

Ik zag dat sommige mensen meerdere profielen hebben en heb geprobeerd ook een tweede profiel aan te maken, maar ik krijg een waarschuwing dat er op dit adres al een profiel is.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Alvast bedankt!
Goedemorgen dames,

Zoals velen heb ik ook gisteren PS I love you zitten kijken, maar ik moet toegeven dat ik het een verschrikkelijk slechte film vind.... ik moest om het boek écht lachen, gieren en brullen (huilen). In de reclames over gezapt naar het debat op RTL4.

Welkom Amapola. Ik heb geen 2e profiel dus kan je er niet meer helpen. Je moet in het begin gewoon veel geduld opbrengen hahaha.

Chayuz, coole droom, wel jammer dat je er niet meer bij hoorde! Dat is niet zo hoor! Dus jij gaat de volgende keer naar de meeting komen? Ik wil dan ook komen!

Kaatje: Bah, wat naar dat je nog steeds geen kaartje in je nieuwe huisje hebt ontvangen. Hij komt vast van héél errug ver dan! Hopelijk een lekker exotische!

Gaat het op het topic on strike over die nieuwe piratenpartij die denken dat ze 3 zetels binnen kunnen slepen????

Ik mocht gisteren een kaart naar de Filipijnen sturen!!!!!!!! Joehoe... hopelijk gaat ie aankomen! Wel een vreselijk profiel helaas. Wilde onbeschreven kaarten... nou heb een lelijke uitgezocht in een envelop gepleurd en ID code op een briefje geschreven... daar wil ik dan ook niet teveel moeite in steken.

Iedereen een fijne postdag!
Hoi Amapola, wel lang 36 dagen. Heb je op de kaarten een idnummer geschreven en waar gaan de kaarten naar toe?

Chayuz coole droom had je! Nou ja, wel jammer dat je clownsneus ontplofte.

Zoo nu maar aan het werk - nog wel halfmigraine, maar dan maar even de schouders eronder.

Veel post gewenst en mezelf ook, want ik heb nog niks deze week!
Ligaa, kleine man is vandaag beter te pas gelukkig.

Succes met werken vandaag.

JJ, leuk land!!!

Welkom Amapola erzit niks anders op dan geduld te hebben.

Waar zijn je kaarten naar onderweg dan??

Hier een hurray uit Duitsland na 4 dagen.

Leuk en enthousiast vehaaltje helemaal blij met de lammetjes kaart van I-drukker.

Adres aangevraagt.

Deze mocht naar Nederland, volgens mij niemand van hier, maar wel naar mijn favoriete winkelstad!!!!
Goedemiddag!

Hier helemaal geen kaartjes of andere post dan de tvgids, helaas, maar ja, gisteren had ik ook een hele bult natuurlijk.

Wel een hurray uit China na 10 dagen ofzo... kei-snel in ieder geval... er stond in dat ze mijn tulpen kaart erg mooi vond, dat het haar favorite was en 'by the way your handwriting is so cute'. Een schattig handschrift?????
Het was 15 dagen naar China trouwens... enne mevrouw is al 2 jaar lid, 7 kaarten ontvangen... best wel uniek dus dat de mijne wel aangekomen is

Nieuwe kaart gaat naar Limboland! En helaas niet naar iemand van hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven