Postcrossing 5
woensdag 26 mei 2010 om 22:00
Tja, ik ben er ondertussen nog steeds niet achter, en ik wil het weten. Ik snap soms geen r**t van die benamingen.
Wat een "hurray" is ben ik ondertussen achter, maar wat-o-wat betekent TA, RR en official?
En misschien moet ik de 1e 4 topics doorspitten, maar kan iemand mij uitleggen wat er is met Laurent en waarom is hij/zij zo berucht?
Wie bevredigd mijn nieuwsgierigheid? Ik ben bij voorbaat erg dankbaar
Wat een "hurray" is ben ik ondertussen achter, maar wat-o-wat betekent TA, RR en official?
En misschien moet ik de 1e 4 topics doorspitten, maar kan iemand mij uitleggen wat er is met Laurent en waarom is hij/zij zo berucht?
Wie bevredigd mijn nieuwsgierigheid? Ik ben bij voorbaat erg dankbaar
woensdag 26 mei 2010 om 22:02
woensdag 26 mei 2010 om 22:04
@Imaginary > welkom op dit topic en wat een leuk idee: 'dromen op de WC'. Mijn kaarten liggen op een stapel naast m'n Mac. Nog geen idee wat ik er mee ga doen. Mij gaat het voornamelijk om de plaatjes, soms om de praatjes. Mijn dochter, ook PC-er, heeft op haar kamerdeur een collage van haar ontvangen kaarten gemaakt. Eigenlijk vind ik het versturen van kaarten nog het allerleukst: een kaart (en zegels) vinden die aansluit bij het profiel van de ontvanger.
@Kozoo > volgens mij zit jij deze zomer op een heel blij balkon. Als je er nou nog een pot lavendel bij zet krijg je ook vlinders op bezoek.
@Janna > hier gingen vanmiddag ook stroopwafels in de micro. Gaat het huis ook zo lekker van ruiken.
@Noa-Lynn > ik begon me al af te vragen of er nog een nieuwe aflevering kwam van onze topiclovestory.
@Chayuz > ik zag het helemaal voor me. Bordje piri-piri op schoot, achter de PC, happen en tikken tegelijk.
@C-Estelle > leuk die hoes aan de deur, blijven de zuignappen goed vastzitten?
@Sweetcandy > sommige mensen (mijn zoon bijv.) beschouwen Russische cathedralen als 'ouwe meuk'
@Fieka > nog even geduld hebben voor de volgende hurray.
@Snjokorn > ik zag deze week op Canvas een reportage van Channel4 over de geologische onrust op IJsland (heden en verleden). Heel boeiend en alarmerend. Houdt die Katla zich nog rustig?
@Kozoo > volgens mij zit jij deze zomer op een heel blij balkon. Als je er nou nog een pot lavendel bij zet krijg je ook vlinders op bezoek.
@Janna > hier gingen vanmiddag ook stroopwafels in de micro. Gaat het huis ook zo lekker van ruiken.
@Noa-Lynn > ik begon me al af te vragen of er nog een nieuwe aflevering kwam van onze topiclovestory.
@Chayuz > ik zag het helemaal voor me. Bordje piri-piri op schoot, achter de PC, happen en tikken tegelijk.
@C-Estelle > leuk die hoes aan de deur, blijven de zuignappen goed vastzitten?
@Sweetcandy > sommige mensen (mijn zoon bijv.) beschouwen Russische cathedralen als 'ouwe meuk'
@Fieka > nog even geduld hebben voor de volgende hurray.
@Snjokorn > ik zag deze week op Canvas een reportage van Channel4 over de geologische onrust op IJsland (heden en verleden). Heel boeiend en alarmerend. Houdt die Katla zich nog rustig?
woensdag 26 mei 2010 om 22:13
woensdag 26 mei 2010 om 22:14
woensdag 26 mei 2010 om 22:15
quote:chayuz schreef op 26 mei 2010 @ 22:10:
Noa_lynn, ik dacht dat je wel weet dat je van ons kan verwachten dat wij het alleen maar heel erg interressant zouden vinden!! dus vanaf nu VERTEL JE ALLES!
Ik zal jullie braaf blijven updaten .
Ik hoop zelf zo dat dr iets uitkomt maar ja wie zal het zeggen..
Voor nu heeft ie een vriendin.
Noa_lynn, ik dacht dat je wel weet dat je van ons kan verwachten dat wij het alleen maar heel erg interressant zouden vinden!! dus vanaf nu VERTEL JE ALLES!
Ik zal jullie braaf blijven updaten .
Ik hoop zelf zo dat dr iets uitkomt maar ja wie zal het zeggen..
Voor nu heeft ie een vriendin.
woensdag 26 mei 2010 om 22:20
quote:Janna80 schreef op 26 mei 2010 @ 22:14:
Noa_Lynn, juist leuk, die verhalen!! Hoe gaat het met je verder?
Nu sinds maandagmiddag wat minder, wel beter dan maandagmiddag. Toen lag ik op de bank en kon ik even niet veel meer maar nu heb ik steeds heftige hoofdpijn.
Verder gaat het best goed, ging nu bijvoorbeeld al 1,5 week top.
Best logisch dus dat het nu even weer minder gaat.
Vorige week ook 28 uur gewerkt, ging ook prima..
Wel behoorlijk moe enzo en mn rust moeten pakken maar verder niets geks
Noa_Lynn, juist leuk, die verhalen!! Hoe gaat het met je verder?
Nu sinds maandagmiddag wat minder, wel beter dan maandagmiddag. Toen lag ik op de bank en kon ik even niet veel meer maar nu heb ik steeds heftige hoofdpijn.
Verder gaat het best goed, ging nu bijvoorbeeld al 1,5 week top.
Best logisch dus dat het nu even weer minder gaat.
Vorige week ook 28 uur gewerkt, ging ook prima..
Wel behoorlijk moe enzo en mn rust moeten pakken maar verder niets geks
woensdag 26 mei 2010 om 22:25
Ik meld me weer even hier. Had het een paar dagen heel druk met werken en ziek zijn.
- Mijn kapsel is inmiddels verandert van ramp naar "hee das wel tof". Het past toch wel bij me.
nieuwe medicijnen verdraag ik goed, alleen hoofdpijn en wat huiduitslag, dus dat valt me aardig mee, geen ZOMBIE (WRAAAGHHH )
Pc nieuws: weinig, veel hurrays ook voor mij dit weekend. Ga vrijdag weer nieuwe adressen aanvragen!
p.s. i love you is leuk, vooral vanwege de lekkere mannen.
Anita: hopelijk voelt kleine man zich snel beter. zo'n prikje is best naar.
Imagenary: welkom. Ik doe mijn kaarten ook in een doos. Vijf kaarten worden tentoongesteld naast mijn computer (op het kozijn), de nieuwste (mooie) kaarten zet ik daarop.
- Mijn kapsel is inmiddels verandert van ramp naar "hee das wel tof". Het past toch wel bij me.
nieuwe medicijnen verdraag ik goed, alleen hoofdpijn en wat huiduitslag, dus dat valt me aardig mee, geen ZOMBIE (WRAAAGHHH )
Pc nieuws: weinig, veel hurrays ook voor mij dit weekend. Ga vrijdag weer nieuwe adressen aanvragen!
p.s. i love you is leuk, vooral vanwege de lekkere mannen.
Anita: hopelijk voelt kleine man zich snel beter. zo'n prikje is best naar.
Imagenary: welkom. Ik doe mijn kaarten ook in een doos. Vijf kaarten worden tentoongesteld naast mijn computer (op het kozijn), de nieuwste (mooie) kaarten zet ik daarop.
woensdag 26 mei 2010 om 22:37
quote:snjokorn schreef op 26 mei 2010 @ 22:13:
Chayuz: subtiel doorgaan met de romance...
uuuhm huh? what did i do? dan zou ik speciaal voor jou nu een kusje geven aan mijn vriendje zodat ik wel een beetje romantisch ben!
Ligaa: ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben naar je kapsel hoor
(ik wordt kriegel van reclame)
Chayuz: subtiel doorgaan met de romance...
uuuhm huh? what did i do? dan zou ik speciaal voor jou nu een kusje geven aan mijn vriendje zodat ik wel een beetje romantisch ben!
(ik wordt kriegel van reclame)
woensdag 26 mei 2010 om 22:52
quote:chayuz schreef op 26 mei 2010 @ 22:37:
[...]
(ik wordt kriegel van reclame)Sorry, ik bedoelde natuurlijk Noa-Lynn...
[...]
(ik wordt kriegel van reclame)Sorry, ik bedoelde natuurlijk Noa-Lynn...
Snjókorn falla, á allt og alla