En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
woensdag 17 oktober 2007 om 15:00
Ja wel weer eens zin om iets te gaan doen. Ik heb vanmiddag voor het eerst even de verwarming een uurtje aangehad. Ik had het zo koud. Voel me meteen lekkerder, niet zo rillerig. Ik ben benieuwd wanneer ik de griepprik moet halen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 17 oktober 2007 om 15:07
Ik zou maar eens bellen... zijn ze niet al lang bezig met die griepprikken, of in elk geval de mailing daarover?
Mijn onzekerheid zit met name in niet de juiste kwalificaties hebben, Red. Bijvoorbeeld dat Office. Wel samen met ex ingewikkelde opdrachten uitgewerkt, maar het is niet blijven hangen, dus ik kan niet zeggen dat ik het programma beheers.
Mijn onzekerheid zit met name in niet de juiste kwalificaties hebben, Red. Bijvoorbeeld dat Office. Wel samen met ex ingewikkelde opdrachten uitgewerkt, maar het is niet blijven hangen, dus ik kan niet zeggen dat ik het programma beheers.
woensdag 17 oktober 2007 om 15:31
mamz, denk je niet dat zodra je er weer even inzit het allemaal weer boven komt?
je moet maar denken dat t is net als met zwemmen, schaatsen of fietsen :
zodra je de slag te pakken hebt ben je er weer mee weg!!
MV hier wordt de griepprik ook al volop gegeven hoor.
zou maar ff contact met de assistente opnemen anders.
je moet maar denken dat t is net als met zwemmen, schaatsen of fietsen :
zodra je de slag te pakken hebt ben je er weer mee weg!!
MV hier wordt de griepprik ook al volop gegeven hoor.
zou maar ff contact met de assistente opnemen anders.
woensdag 17 oktober 2007 om 16:48
hey redlock ik scroll net even terug en lees dat je goede resultaten terug hebt gekregen van de HA.
gunstig!!
ik heb net een strooptocht door de keuken gehouden op zoek naar iets lekkers ....
maar ik kon niks vinden van mijn gaarne...
en dan net als je je erbij hebt neergelegd, en vlak voor etenstijd dan bedenk je je hmmm ik heb nog ben en jerry's in de vriezer. met heel veel soorten chocolade.....
gunstig!!
ik heb net een strooptocht door de keuken gehouden op zoek naar iets lekkers ....
maar ik kon niks vinden van mijn gaarne...
en dan net als je je erbij hebt neergelegd, en vlak voor etenstijd dan bedenk je je hmmm ik heb nog ben en jerry's in de vriezer. met heel veel soorten chocolade.....
donderdag 18 oktober 2007 om 06:40
goedenmorgen ladies ,
de pot ben & jerry's staat nog steeds in de vriezer
yamman had gister lekkere chocolade mousse gehaald voor mij ...
vriendin bleef gezellig eten, en in de avond een bank vol voetbal kijkende mannen.
heb ik niet al te veel van meegekregen want ik lag al op tijd te slapen.
vandaag ga ik weer naar mijn werk. onder voorbehoud, als ik weer niet goed word dan komt mijn moeder mij op halen. maar na twee dagen plat gelegen te hebben voorzie ik geen problemen.
de pot ben & jerry's staat nog steeds in de vriezer
yamman had gister lekkere chocolade mousse gehaald voor mij ...
vriendin bleef gezellig eten, en in de avond een bank vol voetbal kijkende mannen.
heb ik niet al te veel van meegekregen want ik lag al op tijd te slapen.
vandaag ga ik weer naar mijn werk. onder voorbehoud, als ik weer niet goed word dan komt mijn moeder mij op halen. maar na twee dagen plat gelegen te hebben voorzie ik geen problemen.
donderdag 18 oktober 2007 om 09:19
Moge leuters,
Doe rustig aan Yam. Ik moet straks voor de laatste keer naar Slachtofferhulp. Ze willen een kopie van de uitslag en dan worden de dossiers gesloten. Dus maar even netjes een bosje bloemen kopen op de markt.
Doe rustig aan Yam. Ik moet straks voor de laatste keer naar Slachtofferhulp. Ze willen een kopie van de uitslag en dan worden de dossiers gesloten. Dus maar even netjes een bosje bloemen kopen op de markt.
donderdag 18 oktober 2007 om 10:03
donderdag 18 oktober 2007 om 10:43
Ja ik heb lekker geslapen. Jammer genoeg gaat stappen zaterdag niet door. Helaas. En strakjes na bijna 3 jaar Sl.hulp afgerond. Heerlijk.
Wat gaan jullie doen? Winkelen of een dagje weg? Gezellig zeg. Hopelijk houden jullie het droog qua weer.
Wat gaan jullie doen? Winkelen of een dagje weg? Gezellig zeg. Hopelijk houden jullie het droog qua weer.
donderdag 18 oktober 2007 om 10:48
donderdag 18 oktober 2007 om 11:06
donderdag 18 oktober 2007 om 11:12
Hahahaha, ja ik had het gezien. Maar met zo'n dominante tante heb ik geen zin om mee weg te gaan. En het wordt een middagborrel las ik. Nee forum meetings zijn soms niet zo leuk dus ben niet zo happig. Gelukkig heb ik zelf geen nare ervaringen. Maar heb ook nooit een echte grote groepsmeeting meegemaakt. De forummers die ik heb ontmoet was gelukkig heel leuk.
donderdag 18 oktober 2007 om 11:58
Zon, fijne dag wijffie, veel plezier !!!!
Ik wil ook mee , mét m'n protesterende bankrekening .
Maar 't is zoooooooooooo'n eind fietsen hè ?????
Yam, wat ben je weer snel aan t werk meid, was je niet beter ff thuis gebleven de rest vd week ?
Jo , vervelend dat je nog steeds niet bent opgeknapt, ook jij rustig aan doen dus en hopen dat je kiespijn over gaat.
Anders toch maar ff met het weekend voor de deur, afspraak maken met de tandarts.
Mv, zal toch best vreemd aan doen voor je denk ik wanneer je daar voor de laatste keer de deur sluit.
IK ben benieuwd?!
Ik wil ook mee , mét m'n protesterende bankrekening .
Maar 't is zoooooooooooo'n eind fietsen hè ?????
Yam, wat ben je weer snel aan t werk meid, was je niet beter ff thuis gebleven de rest vd week ?
Jo , vervelend dat je nog steeds niet bent opgeknapt, ook jij rustig aan doen dus en hopen dat je kiespijn over gaat.
Anders toch maar ff met het weekend voor de deur, afspraak maken met de tandarts.
Mv, zal toch best vreemd aan doen voor je denk ik wanneer je daar voor de laatste keer de deur sluit.
IK ben benieuwd?!