Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
donderdag 27 mei 2010 om 14:47
Oh Tjeemp, nooit eerder in je zwangerschap kramp gehad? Bij mij begon het de vorige keer ook met een week of 20 en deze keer heb ik het ook al een paar keer gehad. Echt zo irritant! Je kunt er echt heel lang last van hebben. Ze zeggen (denk dat het een fabeltje is, of klink ik nu heel naïef) dat een stuk zeep onder het matras helpt. Ik heb het in mijn wanhoop eens geprobeerd en het hielp niet
Ik heb het trouwens ook wel eens als ik niet zwanger ben. Zo heb ik vroeger regelmatig mijn vader uit bed geroepen dat ie mijn been recht moest trekken. (reactie van mijn vader destijds: ik dacht dat ik van de kleine kinderen af was die me uit mijn slaap hielden....krijg je dit) En nu maar hopen dat manlief nog thuis is als het weer zover is. Nog even een tip, als manlief je niet kan helpen dan tenen tegen de muur zetten. Zorgen dat je je tenen naar je toe trekt (tegen de muur kan helpen als je het zelf niet meer kunt)
Eles, euhhh, wel ruimte voor een kat maar niet voor een r*tkat. Jeetje, wat schreeuwen dan, als ie je zoontje wakker houdt! Is ie al oud? (omdat je zegt dat ie schuw en doof is) Sterkte met het beest!
Ik heb het trouwens ook wel eens als ik niet zwanger ben. Zo heb ik vroeger regelmatig mijn vader uit bed geroepen dat ie mijn been recht moest trekken. (reactie van mijn vader destijds: ik dacht dat ik van de kleine kinderen af was die me uit mijn slaap hielden....krijg je dit) En nu maar hopen dat manlief nog thuis is als het weer zover is. Nog even een tip, als manlief je niet kan helpen dan tenen tegen de muur zetten. Zorgen dat je je tenen naar je toe trekt (tegen de muur kan helpen als je het zelf niet meer kunt)
Eles, euhhh, wel ruimte voor een kat maar niet voor een r*tkat. Jeetje, wat schreeuwen dan, als ie je zoontje wakker houdt! Is ie al oud? (omdat je zegt dat ie schuw en doof is) Sterkte met het beest!
donderdag 27 mei 2010 om 14:50
donderdag 27 mei 2010 om 14:50
Eles, laat het mij weten als je een kandidaat hebt gevonden, ik heb er hier ook nog 1 poes in de aanbieding. Eentje die elke nacht een paar keer een half uur voor onze slaapkamerdeur en die van zoon gaat zitten miauwen, en zelfs aan de deurklink hangen om te proberen open te maken (gelukkig hebben we er al ronde klinken opgezet, want het lukt haar nog ook). Ze gooit dagelijks alle spulletjes die wij op de open haard hebben staan eraf (kaarten enzo), probeert altijd eten te pikken van je bord of uit de pan (en laat het vervolgens liggen omdat ze toch niets anders lust dan haar eigen brokjes) en maakt er een sport van om het plateautje met haar water en brokjes zo smerig mogelijk te maken (lees: brokjes uit haar bakje gooien, dan het drinkbakje een gooi geven zodat er een plens water overheen gaat en dan die mushi-brokjestroep door het hele huis lopen). Poes...anyone?
donderdag 27 mei 2010 om 14:52
euh elles... ik heb een hondje.....
Moet wel zeggen dat je dan snel van je kat verlost bent
Caat, dit hele fenomeen was nieuw voor mij en hoop ook dat het wegblijft! Moest wel lachen om je zeep, riep het net tegen lief en die had het al over vloeibare zeep mafkeesje
Happy, 10 vinger blind systeem?
Ik is weg, tot straks xxxx
Moet wel zeggen dat je dan snel van je kat verlost bent
Caat, dit hele fenomeen was nieuw voor mij en hoop ook dat het wegblijft! Moest wel lachen om je zeep, riep het net tegen lief en die had het al over vloeibare zeep mafkeesje
Happy, 10 vinger blind systeem?
Ik is weg, tot straks xxxx
donderdag 27 mei 2010 om 14:52
Caro, het is een albinootje met siamees bloed. (albino = doof, siamees = schreeuwen ) Hij is nu 13 a 14 jaar, toen ik hem kreeg is hij onderzocht door een dieren arts. Hij bleek een gaatje in zn hart te hebben, nier en blaas problemen, doof slechtziend. Hij zou maar 5 jaar worden maar is inmiddels dus veel ouder. Ik ben ook wel heel gek met hem hoor, maar op dagen zoals nu, kan ik hem wel wat aandoen. Combi van zijn karakter en mijn hormonen zeg maar
donderdag 27 mei 2010 om 14:54
donderdag 27 mei 2010 om 14:56
Jij bent gewoon veel te lief voor kat Eles! Hij blijft tot de eeuwigheid bij je! Wel jammer dat ie zo schreeuwt.
Kan me goed voorstellen dat je er soms gek van wordt.
Haha, Tjeemp, als die hond hier komt zijn wij ook verlost van onze hondjes vrees ik
Ik hoop ook voor je dat het wegblijft. Ach, en anders gewoon vloeibare zeep gebruiken hahaha.
Kan me goed voorstellen dat je er soms gek van wordt.
Haha, Tjeemp, als die hond hier komt zijn wij ook verlost van onze hondjes vrees ik
Ik hoop ook voor je dat het wegblijft. Ach, en anders gewoon vloeibare zeep gebruiken hahaha.
donderdag 27 mei 2010 om 15:00
Ja, vies he Eles! Zeker nu kattenspul op zolder staat ivm babykamer in oude rommel/kattenkamer. En ze zijn bij ons nog eens met z'n driiën ook. (maar die ene is de ergste)
Bapauw, kunnen mijn katten bij jou in de leer komen? En je man brandweer...jouw huis staat straks dus ook vol met brandweerautootjes enzo? Mijn vader is brandweerman en heeft zoon al flink besmet met het virus.
Bapauw, kunnen mijn katten bij jou in de leer komen? En je man brandweer...jouw huis staat straks dus ook vol met brandweerautootjes enzo? Mijn vader is brandweerman en heeft zoon al flink besmet met het virus.
donderdag 27 mei 2010 om 15:02
Ik had ook een kat, voor ik lief leerde kennen. Die moest dus mee naar de boerderie. Lief is niet gek met katten (hoe heb ik ooit voor deze vent kunnen vallen? misschien dat ik van tevoren aanvoelde dat de kindjes die van hem en mij komen geweldig zijn?????) en kat was nogal raar. Echt niet lekker, in negatieve zin! Soms heel erg lief maar dan ineens aan mijn arm hangen en de huid van mijn armen krabben. Ik zag er altijd uit joh! Niet normaal. Toen we hier gingen wonen ging het een stuk beter want toen kon hij naar buiten. Hij zat altijd op het dak, het liefst op het hoogste puntje, de schoorsteen. Jammer daarvan was dat ie ook op het dak ging poepen haha. Hij is toen ik zwanger was van dochter doodgereden hier op de weg Tranen met tuiten heb ik gejankt! Maar later bedachten we dat het voor baby wel beter was, want wat als hij dat ook bij baby zou doen? Een paar maanden later was 1 van onze hondjes ontsnapt en ook doodgereden Weer tranen met tuiten!
donderdag 27 mei 2010 om 15:49
wow, ververs ik per ongeluk steeds dezelfde pagina waardoor ik mis dat er nieuwe berichten zijn besteed ik even wat tijd aan werk, meteen pagina's erbij.
Tjeemp, ik heb voorkeur voor LaLuna bij ons in de wijk. En daar is idd wachtlijst, maar ik weet nog niet hoe lang. Ik zie daar altijd maar heel weinig kids, dus ik dacht eigenlijk dat het nog niet zo liep... Naief!
En Bapauw: Ja, ik word zenuwachtig...
Hoor morgen hoe lang de wachtlijst is. Hopelijk is er plek vanaf januari. En anders gaan we even creatief doen met vakantiedagen. Ik sluit dit jaar als het goed is, af met een tegoed van een week of vier, omdat ik deze zomer geen vakantie opneem.
Nu jullie het weer hebben over lekkere dingen (jodenkoeken, stroopwafels...), krijg ik ook trek. Ik heb keuze tussen boterham, appel, peer of sultana...
Niet echt waar maagje nu voor knort...
Tjeemp, ik heb voorkeur voor LaLuna bij ons in de wijk. En daar is idd wachtlijst, maar ik weet nog niet hoe lang. Ik zie daar altijd maar heel weinig kids, dus ik dacht eigenlijk dat het nog niet zo liep... Naief!
En Bapauw: Ja, ik word zenuwachtig...
Hoor morgen hoe lang de wachtlijst is. Hopelijk is er plek vanaf januari. En anders gaan we even creatief doen met vakantiedagen. Ik sluit dit jaar als het goed is, af met een tegoed van een week of vier, omdat ik deze zomer geen vakantie opneem.
Nu jullie het weer hebben over lekkere dingen (jodenkoeken, stroopwafels...), krijg ik ook trek. Ik heb keuze tussen boterham, appel, peer of sultana...
Niet echt waar maagje nu voor knort...