Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
vrijdag 7 mei 2010 om 09:45
Inderdaad, heel gemeen!!
Het pakketje komt morgen. 1 van de bathballistics die ik besteld had was op. Ze zei dat ze die wel kon na sturen maar ik heb gezegd dat ze er wel iets anders in mocht doen wat ook voor in bad is en dat doet ze. Ook nog even laten vallen dat ik ziek in bed ligt, doet misschien nog goed voor de proefmonstertjes
Mooi! Dan kan ik nu lekker in bad zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik druipend in een badjas naar de deur moet rennen
Het pakketje komt morgen. 1 van de bathballistics die ik besteld had was op. Ze zei dat ze die wel kon na sturen maar ik heb gezegd dat ze er wel iets anders in mocht doen wat ook voor in bad is en dat doet ze. Ook nog even laten vallen dat ik ziek in bed ligt, doet misschien nog goed voor de proefmonstertjes
Mooi! Dan kan ik nu lekker in bad zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik druipend in een badjas naar de deur moet rennen
vrijdag 7 mei 2010 om 19:09
zondag 16 mei 2010 om 09:35
Dit wil ik graag even kwijt. Gisteren had ik een vrijgezellenfeestje en vooraf had ik 25 euro afgegeven bij lush Haarlem. Ik zou met de vrijgezel en 10 meiden langs komen en dan kreeg ze wat info em mocht ze voor dat bedrag wat uitzoeken. Maar wat bleek?? Er stond echt vanalles klaar. Ze mocht gaan zitten en kreeg een gezichtsmassage, een paar vriendinnen een hangmassage, ze namen alle tijd om producten toe te lichten, ze werd helemaal in de watten gelegd, zo leuk! Ik ben helemaal blij. Ze kreeg ook allerlei monstertjes mee. Dikke, Díkke pluim hoor!
zondag 16 mei 2010 om 14:02
zondag 16 mei 2010 om 22:05
Schuddenbuikje, wat leuk zeg! Ik heb ook wel eens wat uitgezocht voor een vriendin die zwanger was en toen ik dat zei maakten ze er een extra mooi pakje van ook met allemaal extra proefmonstertjes. En in Amsterdam zeg ik vaak dat ik eigenlijk speciaal voor de lush en de Waterstones (boekwinkel) kom en dan krijg ik ook vaak best wel wat leuk extraatjes of monsters. (en het is ook waar ook, als ik bij die twee winkels geweest ben ben ik eigenlijk klaar. Het liefst zoek ik dan een terrasje en trek ik alles nog een keer uit de tasjes )
maandag 24 mei 2010 om 14:22
Lush is zo leuk en lekker!
Schuddebuikje, wat klinkt dat goed zeg!!
Ik heb nu weer wat nieuwe dingentjes gekocht:
Sugar scrub, een groene, met venkel en gember.
Happy Hippy, haar en douchegel, geel, met grapefruit.
Rub rub rub, shower scrub, blauw.
En, (en hier ben ik echt fan van) Lemony Flutter, dat is geel, het is nagelriemcreme, maar kan ook voor droge ellebogen en hielen enzo. Heerlijk!
Schuddebuikje, wat klinkt dat goed zeg!!
Ik heb nu weer wat nieuwe dingentjes gekocht:
Sugar scrub, een groene, met venkel en gember.
Happy Hippy, haar en douchegel, geel, met grapefruit.
Rub rub rub, shower scrub, blauw.
En, (en hier ben ik echt fan van) Lemony Flutter, dat is geel, het is nagelriemcreme, maar kan ook voor droge ellebogen en hielen enzo. Heerlijk!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 27 mei 2010 om 19:16
Paar dingen die ik altijd in huis wil hebben:
ocean salt,
karma kream
fair trade foot lotion
flying fox
Vind bijna alle doucheproducten erg prettig van Lush. Heb nu een paar shampooblokken en die zijn ook prettig. Ben alleen nog niet zo positief over de gezichts-producten, daar gebruik ik nog non-lush spullen.
ocean salt,
karma kream
fair trade foot lotion
flying fox
Vind bijna alle doucheproducten erg prettig van Lush. Heb nu een paar shampooblokken en die zijn ook prettig. Ben alleen nog niet zo positief over de gezichts-producten, daar gebruik ik nog non-lush spullen.
donderdag 27 mei 2010 om 19:37
Ik ben dol op Dream Cream, Big shampoo en Buffy. Deze drie heb ik altijd in huis!
Daarnaast heb ik nog genoeg Lush producten die ik heerlijk vind zoals Fever massagebar, Full of Grace serum, Veganese conditioner, verse maskers zoals Cosmetic Warrior en Brazend Honey, The Olive Branch douchegel en, en, en ... teveel om op te noemen
Daarnaast heb ik nog genoeg Lush producten die ik heerlijk vind zoals Fever massagebar, Full of Grace serum, Veganese conditioner, verse maskers zoals Cosmetic Warrior en Brazend Honey, The Olive Branch douchegel en, en, en ... teveel om op te noemen
vrijdag 28 mei 2010 om 09:47
Ik vind Handy Gurguru een fijne handcreme, vrij neutrale geur. Lemony Flutter kan ook (is eigenlijk alleen nagelriemcreme) maar je moet wel van de geur houden, deze ruikt erg sterk citroenig.
Voordeel van allebei is dat ze wel verzorgen maar niet glibberig zijn, je kunt dus bijv. daarna gewoon schrijven.
Voordeel van allebei is dat ze wel verzorgen maar niet glibberig zijn, je kunt dus bijv. daarna gewoon schrijven.
zaterdag 29 mei 2010 om 21:59