Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Haai Poessiemauww.

Ik zou niet bezemen als ik ga klussen.Helpt toch geen moer.

Trappist smaakte goed,maar aangezien ik straks nog op pad moet voor het epilepsiefonds heb ik het bij 1 gelaten.

Kast staat in elkaar,nu nog op zijn plaats

Mannen zitten buiten onder het zonnescherm in de regen,het moet niet gekker worden,wat zullen de buren wel niet denken
Mooi toch, mensen die geniete nvan het leven, Coe

Poessiemauw, ik zou het een beetje bijhouden. Het ergste opdoen zeg maar.

I kga zo mara eens aan de cola. Kijken of ik dan een beetje bijtrek. Lief gaat vanavond opeens naar een concert, zou eignelijk wel meewillen maar ja, geen oppas
Hallo Poessiemauww, gezellig dat je wil mee komen schrijven!

Zoeb, verven en een zere nek gaan op zich goed samen, als je dan tenminste vingerverven met de kinderen bedoelt (en dat is wat ik vandaag doe). Maar de muren verven is dan idd een wat minder goed idee, dus daarom doe ik die morgen (of overmorgen of de dag erna of...), in de hoop dat ik dan dus geen zere nek heb.

Heb de kinderen een rol behang gegeven en een paar potjes vingerverf en ze kunnen het komende uur wel vooruit. Daarna is het voor mij tijd om eten te gaan koken, dus plant ik ze dan wel voor de tv als ze geen zin meer hebben in verven (of als de rol behang op is )
Klussen is toch euhm......

quote:BuurvrouwJanssen schreef op 27 mei 2010 @ 15:53:

Klussen is toch euhm......

ik bedoelde het woord klussen zoals het woord klussen bedoeld is, als in plafond stucen/verven/sierlatten maken/verven/plaatsen/muur stucen/verven.. dat soort geklus....
Heb toch maar even de kast ingeruimd, al mn servies stond op de bar. en dat vraagt om moeilijkheden...

ok even een lijstje van mn dingen van vandaag:

Wasje draaien

wasje drogen

vaatwasser uitruimen

vaatwasser inruimen en draaien

kast inruimen

eettafel opruimen

stofzuigen

niet slecht... ok er kan nog veel meer op mn lijstje, maar morgen weer een dag hoor! ik heb zin om vanavond de stad in te gaan.. misschien krijg ik Poessieman wel zo gek straks...
Wat dacht jij dan bij klussen Buuf??

Leuk Poes dat je mee gaat schrijven. (We zijn goed in afkortingen, dat merk je wel).

Ja mooie vlinders hé. Mijn vlinders zijn mijn trots. Hoewel ze nu niet meer van mij zijn. We hebben ze allemaal losgelaten. Maar het waren vanaf oktober mijn baby's.

Ik heb dus van mijn lijst niks terecht gebracht. Nou ja het forummen kan er tussen uit.

Ik kwam erachter dat ik hier nog een paar pakjes had staan die allang naar de post hadden gemoeten. Dat heb ik dus gedaan. Ik ga nu Suus heel hard mijn excuses aanbieden.
Ja prachtige vlinders, hoe doe je dat eigenlijk? wachten tot er een rupsje langskom en die in een hokje zetten? of kan je vlinderrassen kopen als rupsje en uit laten groeien tot zo'n mooie vlinder?

Lijkt me echt mooi om vlinders te hebben in de tuin.. zou ik ook wel willen, maar denk niet dat dat gaat...
zo, ik heb nepnagels, heel mooi, maar ook heeeel erg wennen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Its, dat zal best wennen zijn. Ben je nu voorzichtig tot en met zaterdag. Daarna hoeft het natuurlijk niet meer hé?

Poes we hebben de vlinders als rups gevonden en gered van een boer die vergif ging spuiten tegen rupsen op zijn wortelen.

Ik snap die boer natuurlijk best wel, maar de koninginnepage is nog steeds een vrij zeldzame vlinder, dus we konden het niet laten om er een stuk of vijftig te vangen en in een kastje te zetten tot ze als vlinder uitkwamen. Dat is dus gelukt en nu zijn ze dus weer opnieuw de vrijheid in.
Ik heb knetterhard gewerkt en al het werk is af. Op een album na dat ik nog wat op moet leuken

En nu een pizza bij de beste pizzabakker in Hiertown!
klinkt lekker buuf

ik ga zo lekker naar het theater met itsman. Nog even ontspannen
Collecteren met Ukkie is een groot succes Mensen reageren erg leuk en Ukkie heeft zijn zakken vol met snoep!Leek wel Halloween.

Vriend is nu een bolderkar halen(met een andere nuchtere vriend) zodat ik het achteraf stuk morgen met de kar kan lopen.Hopelijk gaat dat wat sneller. Ieder blaadje,plantje,beestje moet uitgebreid bewonderd worden en dat schiet niet echt op :

I'ts veel plezier vanavond!
hahahaha, leuk he kinderen coe
Mjummie pizza

Wij hadden stamppotje andijvie met draadjesvlees,was ook lekker)al zeg ik het zelf

ben weer terug, M is weer gevoerd, geentertained en ligt weer op bed.

Vuilniszak is vervangen, die gaat morgen aan de straat.

Nu wachten op James, die is nog niet thuis. Ik heb ondertussen al een pizza op.
Haha, Coe, wel gezellig toch, met Ukkie er bij?

Hoe is het nou met hem?

Its, moeten we na zaterdag voortaan mevrouw Itsman tegen je zeggen?
nou als het even kan . Nee hoor, ik blijf gewoon dezelfde schattige its
Wat gaaf Zoeb om zo die rupsen te laten ontpoppen tot vlinders!

Doen jullie dat vaker? of was dit de eerste keer?

Wij zijn nog even de stad in geweest, filmpje gehuurd en lekker relaxed gedaan.. morgen de boel aan de kant schuiven, want Poessieman heeft besloten morgen al te gaan klussen als ie thuis komt... Hij is eerder thuis van werk, want hij gaat om 16.00 zijn rijbewijs aanvragen op het stadskantoor!

Oja en mijn kaartjes zijn binnen voor Jurk! en de grote improvisatieshow (allebei volgend jaar pas, maar ok je hebt wat om naar uit te kijken)

oja en ik heb patat gegeten, en das heeul slecht, want ik ben aan de lijn....
Sieneke kan weer inpakken

Wat is Jurk?en de rest?

Ik ga morgen frietjes eten,halve dag in auto en dan vind ik het lekker om onderweg een frietje te eten
Toch wel jammer voor Sieneke, ze deed het best leuk

Het is bedtijd. 's Avonds lijkt de tijd toch veel sneller te gaan...

tot morgen, slaap lekker!
Ik duik er ook in

Tot morgen!
Poes wij hebben dit ook voor de eerste keer gedaan. En het was leuk en een groot succes.

Wat is jurk en de rest?

Ben naar de verjaardag van schoondochter geweest. Ze wilden een groter zwembad in de tuin dus daar kom ik met zo'n joekel. En die past dus niet. Dat is chips want ik krijg bij Action geen geld terug. Stom van mezelf hoor.
Moggûh lieffies!

Jij hebt bij de Action een zwembad gekocht voor je zoon en schoondochter, maar die past niet en je krijgt je geld niet terug? Huh? Die snap ik niet...... maar het is nog vroeg

Vandaag een reportage in de buurt van Hiertown, das wel een keer lekker!

Dus geeen gebezem vandaag, alleen maar werk!

Geniet!
Poessie, Jurk! is leuk!

Jurk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven