3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 28 mei 2010 om 13:52
quote:vivafreak1 schreef op 28 mei 2010 @ 11:39:
Zeg Sgaap mocht je dit lezen... mag ik een lappie voor mijn oog... doe ik ook een beetje mee Ik ben wel geen Sgaapie, maar ik heb wel even mijn best voor je gedaan.
Kies maar welke je leuk vindt.
Zeg Sgaap mocht je dit lezen... mag ik een lappie voor mijn oog... doe ik ook een beetje mee Ik ben wel geen Sgaapie, maar ik heb wel even mijn best voor je gedaan.
Kies maar welke je leuk vindt.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 28 mei 2010 om 15:51
vrijdag 28 mei 2010 om 15:58
Ik ken ze ook niet zo goed, lees natuurlijk wel eens wat. Deze post streek zo tegen mijn haren in, alsof de gulle gever er wat aan kon doen dat die ballon neerstortte. Plus het feit, dat te pas en te onpas de ziekte van haar dochter erbij wordt gehaald. Al gaat het daar niet over het wordt er aan de haren bijgesleept. Dus ja, nu moest ik reageren, van mezelf dan hè