Geld & Recht alle pijlers

aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?

23-04-2010 17:17 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben benieuwd of iemand bericht gekregen heeft van de belasting over de aangifte 2009 en of ze al aan het uitbetalen zijn.
ik heb ook een brief van dagtekening 22 mei.

maar heb ook nog niks ontvangen.

ik krijg wel 3600 euro terug.

ben er wel blij mee me kind is bijna jarig dus het komt wel lekker uit, maar wanneer ze storten is afwachten.

ik zit bij de ing maar die storten een paar keer per dag.

maar of dat met het belasting geld ook is geen idee.

want de huur toeslag staat altijd s'morgens al.

dus even afwachten.

iemand wel al wat gekregen met de zelfde dagtekening?

en heb iemand het ook s'middags gehad?
quote:delphicat schreef op 27 mei 2010 @ 12:00:

[...]

Nee hoor, vijf werkdagen is ook nog morgen. Ik zit bij de ABN trouwens. Ik snap al die drukte niet zo. Voor hetzelfde geld had je het pas in juli gekregen. Het is niet handig om je planning zo te maken dat je het in mei al per se moet hebben. Daar kun je namelijk niet van uitgaan.Drukte? Volgens mij maken we er geen drukte over maar we willen het wel graag hebben!! Wie heeft het over een planning?probeer alleen gezamenlijk met alle andere bezoekers van dit item te achterhalen wanneer het geld van dagtekening 22 mei zo ongeveer gaat komen!!!
Ik vind al die dubbele vraag- en uitroeptekens anders behoorlijke drukte.
Postbank, 22 mei en nog naks.
quote:delphicat schreef op 27 mei 2010 @ 13:45:

Ik vind al die dubbele vraag- en uitroeptekens anders behoorlijke drukte.

neem me niet kwalijk. Ik bedoel er niks mee.

ik vind dit gewoon een leuk item om te weten te komen wanneer het geld verwacht kan worden.en vond jou bericht nogal terechtwijzend.

Zag dat jij het al hebt gehad en je dus ook niet meer hoeft af te vragen wanneer het komt.

voor allen die nog in afwachting zijn.... spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb van 2008 en 2009 aangifte gedaan. Eerst die van 2009. Ik kreeg toen een brief dat ik van 2008 ook terug zou kunnen krijgen dus daar heb ik later aangifte van gedaan.

Het bedrag van 2008 is al gestort, die van 2009 nog niet. Apart dat 2008 eerder is aangezien ik daar later aangifte van heb gedaan, maar ik wacht rustig af.
Hoi hoi,

Ik heb gisteren brief gehad met dagtekening 22 mei.. nog niks gestort , rabobank
quote:Luneth schreef op 27 mei 2010 @ 14:14:

Apart dat 2008 eerder is aangezien ik daar later aangifte van heb gedaan, maar ik wacht rustig af.Ik meen dat de BD altijd eerst de nog openstaande aanslagen van eerdere jaren wegwerkt en daarna pas aan het laatste jaar begint.
helaas nog niks binnen dagtekening 22 mei misschien dat het er vandaag is dat hoop ik maar
Hallo heb al een paar keer gebeld met de bd moest dringend iets weten en iedereen zegt iets anders vanmorgen werd er gezegd dat ik nog even op de betaling moest wachten dat het regiokantoor contact met me op zou nemen .net nog even gebeld wat er nou aan de hand is zegt die dame helemaal niks je uitbetaling is de 18e naar de centrale uitbetalingss.. gegaan en de dagtekening is van de 22e dus je zal het nu snel krijgen nou begrijpen jullie het nog ik niet er is nou werkelijk niemand die hetzelfde zegt .Word je toch wel een beetje onzeker van want wie moet je nu geloven en heb het geld dringend nodig i.v.m operatie van mijn hond
Kan je niet gewoon een factuur krijgen van de dierenarts?
Hoi,

Ik had ook dagtekening 22 mei, zit bij de rabo en heb nog niets binnen. Intussen heb ik de belastingdienst maar gebeld en die zeiden dat het geld uiterlijk vandaag of maandag overgemaakt moet worden.
Semper ubi sub ubi
hoi star helaas niet moet gelijk betaald worden maar het is zo irritant dat iedereen bij de belastingdienst iets anders zegt zo weet je nog niet wie je moet geloven
hoi

nou vandaag is er nog niks binnen gekomen!

ik zit bij je ing! heeft iemand het wel al gehad met dagtekening 22 mei???

heb der net naar ze gebeld en toen zeiden ze vandaag of uiterlijk maandag phfffffffff.
Nou, dan komt het maandag dus.... Relax!

Het staat hier toch al vaak vermeld in het topic, dat je je geld vijf werkdagen voor of na dagtekening krijgt? En dat is vanwege Pinksteren dus uiterlijk maandag aanstaande.

Als je het dan nog niet hebt, dan zou ik gaan bellen. Eerder niet.
Dagtekening 22 mei. Het stond vandaag op de rekening.
Dagtekening 22 mei, we hebben het afgelopen dinsdag gehad (het meeste is inmidddels al op)
quote:Ikbenanoniem schreef op 28 mei 2010 @ 13:29:

Dagtekening 22 mei. Het stond vandaag op de rekening.

hey hey

zo beter dat je het heb gehad

en wat voor bank heb jij?

ik ing nog niks vandaag.
quote:bordercollies schreef op 28 mei 2010 @ 14:23:

[...]

hey hey

zo beter dat je het heb gehad

en wat voor bank heb jij?

ik ing nog niks vandaag.Wij zitten bij de ABN.
de belastingdienst zei dat er iets fout gegaan is met de betalingen met dagtekening 22 mei het kan uiterlijk maandag anders dinsdag op je rekening staat
ja maar de belastingdienst zeg steeds wat anders.

ik werd dinsdag door hun gebeld hoeveel ik krijg na verekening.

en toen vroeg ik wanneer ik het kon verwachten zeiden ze donderdag of vrijdag, want ze hadden het vorige week overgemaakt.

en nu is het vrijdag en nog niks bij geschreven.

of de ing houd het nog even vast voor de rente.

ze zeggen wel dat ze dat niet doen.nou daar geloof ik weinig van eigenlijk.

phfffffff afwachten maar.
daar heb je helemaal gelijk in ik heb er ook al verschillende gesproken en iedereen zegt wat anders en word je daar over gebeld dan als het verrekend word daar krijg je toch gewoon bericht over.en ik heb ook ing en de een zegt het is de 18e over gemaakt de ander het is vandaag over gemaakt als iedereen daar nou eens hetzelfde zou zeggen zou dat het allemaal een stuk duidelijker maken
quote:patty63 schreef op 28 mei 2010 @ 18:30:

daar heb je helemaal gelijk in ik heb er ook al verschillende gesproken en iedereen zegt wat anders en word je daar over gebeld dan als het verrekend word daar krijg je toch gewoon bericht over.en ik heb ook ing en de een zegt het is de 18e over gemaakt de ander het is vandaag over gemaakt als iedereen daar nou eens hetzelfde zou zeggen zou dat het allemaal een stuk duidelijker maken

ja dat zeker ze weten volgens zelf niet eens wat ze nou zeggen of weten. echt slim zijn ze daar niet.

ja ik had er over gebeld en toen ben ik terug gebeld door de bd.

wat ik over hield.

nou ik wacht maar tot maandag.

hopelijk is het maandag binnen.
Heb de brief gister gehad dus verwacht het binnen een paar dagen. Rabobank is altijd wel snel. Vriend kreeg de brief vorige week en had het vandaag..
bordercollie mag ik nog even wat vragen had je dat niet staan op je voorlopige teruggave wat er verrekend werd want tegen mij zeiden ze ook je word nog gebeld we mogen er niks over zeggen nou ik snapte er al niks van ,later toch nog even terug gebeld en toen kreeg ik een man die zei nou het word gewoon uitbetaald ik zie niks raars staan ze lullen daar zo langs elkaar heen dat ze er zelf en ik al helemaal niet niks meer van snap.

Er is echt niemand die me hetzelfde antwoord heeft gegeven dus ik weet nou ook niet meer waar ik aan toe ben had wel een brief gehad met wat ik terug kreeg maar zal ik dat dan ook krijgen begin nu ook wel een beetje te twijfelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven