Ze hakken alle bomen om!!!!!
vrijdag 28 mei 2010 om 15:42
Ben echt helemaal verdrietig. Ik woon in zo'n vierkant huizenblok met aan de binnenkant de tuinen. Daarin stonden geweldige mooie, hoge, ruisende bomen. Die hebben ze vandaag dus allemaal omgehakt. Ze waren zeker tien meter hoog en prachtig. Ben echt over de flos. Ben boos! Heeft alleen totaal geen zin. De bomen stonden in andermans tuin, heb dus geen recht van spreken, snik.
Nu kijken de overburen dus recht bij ons de kamer in, heeeeel fijn!
Heb al de hele dag de gordijnen dicht, wil het gewoon niet zien.
BAHBAHBAHBAHBAHBAHBAH
Nu kijken de overburen dus recht bij ons de kamer in, heeeeel fijn!
Heb al de hele dag de gordijnen dicht, wil het gewoon niet zien.
BAHBAHBAHBAHBAHBAHBAH

vrijdag 28 mei 2010 om 15:55
quote:ivy1970 schreef op 28 mei 2010 @ 15:42:
Die hebben ze vandaag dus allemaal omgehakt. Als alles in één keer om is zal het haast van de VVE/woningcoorperatie/verhuurder uitgaan. Bomen moeten onderhouden worden. Een gedeelte van onderhoud is regelmatige kap van grote bomen. Het is alleen heel jammer dat dit vaak met veel bomen tegelijk gaat in plaast van half om half.
Die hebben ze vandaag dus allemaal omgehakt. Als alles in één keer om is zal het haast van de VVE/woningcoorperatie/verhuurder uitgaan. Bomen moeten onderhouden worden. Een gedeelte van onderhoud is regelmatige kap van grote bomen. Het is alleen heel jammer dat dit vaak met veel bomen tegelijk gaat in plaast van half om half.
anoniem_103632 wijzigde dit bericht op 28-05-2010 21:30
Reden: Quote aangepast.
Reden: Quote aangepast.
% gewijzigd
vrijdag 28 mei 2010 om 15:56
Waarschijnlijk hebben andere mensen geklaagd dat de bomen het uitzicht wegnamen...
... of dat ze geen licht in huis kregen door die bomen.
Tevens heeft de "omhakker" ook wel een kapvergunning moeten aanvragen denk ik zo... en dan had je dat in de krant kunnen lezen en evt. bezwaar kunnen maken...
Maar goed: voor jou is het heel vervelend.

Tevens heeft de "omhakker" ook wel een kapvergunning moeten aanvragen denk ik zo... en dan had je dat in de krant kunnen lezen en evt. bezwaar kunnen maken...
Maar goed: voor jou is het heel vervelend.
vrijdag 28 mei 2010 om 15:57
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 28 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Als alles in één keer om is zal het haast van de VVE/woningcoorperatie/verhuurder uitgaan. Bomen moeten onderhouden worden. Een gedeelte van onderhoud is regelmatige kap van grote bomen. Het is alleen heel jammer dat dit vaak met veel bomen tegelijk gaat in plaast van half om half.Precies!
[...]
Als alles in één keer om is zal het haast van de VVE/woningcoorperatie/verhuurder uitgaan. Bomen moeten onderhouden worden. Een gedeelte van onderhoud is regelmatige kap van grote bomen. Het is alleen heel jammer dat dit vaak met veel bomen tegelijk gaat in plaast van half om half.Precies!
vrijdag 28 mei 2010 om 16:06
Ja, ik weet dat ik had kunnen lezen van de kapvergunning (ik lees die stomme huis-aan-huis-blaadjes nooit) en dat die bomen veel te hoog waren, maar.....IT SUCKS!!!! Enne, hier geen woningbouw, zijn koopwoningen. Maar waarom alle bomen weghalen, boehoe. Je kunt ze toch ook gewoon kopje kleiner maken. Tussen de bomen groeide ook veel klimop, waardoor de privacy echt perfect was. Ze zijn nu bijna klaar met die F***K herrie. Denk dat ik mezelf straks maar een groot glas wijn in ga schenken! S'avonds lag ik altijd te luisteren naar het ruisen van de bomen.
vrijdag 28 mei 2010 om 16:12
vrijdag 28 mei 2010 om 16:33
vrijdag 28 mei 2010 om 17:33
vrijdag 28 mei 2010 om 21:31
vrijdag 28 mei 2010 om 23:17
Jaha, er zaten massa's vogels in die bomen. S'morgens word(werd) ik dus echt om 5/6 uur wakker van de vogels en dat in hartje Rotterdam. En inderdaad!!!!! hadden ze die klimop er niet gewoon tussen uit kunnen halen en die bomen een beetje toppen ofzo. Nou staat er nog 1 hele grote boom, ander soort, heel mooi. Die staat gelukkig net in een andere tuin. Hoop zo dat die niet ook tegen de vlakte gaat. Dan ga ik echt huilen hoor. Moet zeggen dat het grote glas wijn wel helpt, maar de gordijnen blijven morgen nog even dicht.

maandag 31 mei 2010 om 12:35
quote:JOJO1 schreef op 28 mei 2010 @ 16:10:
Oh... klimop in de bomen... dan snap ik helemaal waarom ze weg zijn gehaald... als ze dat niet hadden gedaan... waren die dingen vanzelf een keer naar beneden gekomen.... :-/
Klimop verstikt bomen en daar gaan ze uiteindelijk dood van..
nou dat is nogal de vraag:
http://www.destentor.nl/special/huisent ... 637836.ece
Oh... klimop in de bomen... dan snap ik helemaal waarom ze weg zijn gehaald... als ze dat niet hadden gedaan... waren die dingen vanzelf een keer naar beneden gekomen.... :-/
Klimop verstikt bomen en daar gaan ze uiteindelijk dood van..
nou dat is nogal de vraag:
http://www.destentor.nl/special/huisent ... 637836.ece