Gazelle Miss Grace

29-05-2010 10:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik krijg een nieuwe fiets, en ik wil de Miss Grace van gazelle, maar welke kleur raden jullie aan?

Hij is in het blauw groen en roze. Hieronder een link naar plaatjes (sorry ik zit mobiel te forummen, dus ik kan geen plaatjes plakken)

http://www.izibike.nl/product/3188/Gaze ... Grace_2010
Als je een babyblauwe leuk vind kan ik je ook de cumberland van Halfords aanraden...hartstikke leuke fiets (zelfde model) en een stuk goedkoper. Is er ook in het zwart.
Tja, welke kleur vind JIJ mooi? Dan kies je die. Zo simpel is het. Succes!
http://halfords.nl/Images ... 809829_3_files/10/0_1.jpg

Deze dus, maar dan is ie er ook in deze kleur

http://halfords.nl/Images ... 809826_1_files/10/0_0.jpg
Oh en verder...je vraagt onze mening, maar alleen jij weet welke kleur je het leukste vind. Succes!
qua kwaliteit zou ik voor de gazelle fiets kiezen. Hoeveel fiets je? en welke afstanden?
Elke dag ongeveer een kwartier naar m'n werk en nog veel ik m'n vrije tijd. Veel vrienden en mijn ouders en schoonouders wonen op een half uur fietsen
En ik neig naar de blauwe maar ik vind de roze ook leuk
Leuke fiets! Ik zou gaan voor roze..... Maar ik ben dan ook een roze junkie Als ik nu een nieuwe fiets nodig had gehad, dan was het waarschijnlijk deze geworden.
quote:groupie schreef op 29 mei 2010 @ 10:39:

En ik neig naar de blauwe maar ik vind de roze ook leuk

ik wilde je net die andere kleur aanraden. Blauw en roze vind ik weer helemaal niks.

en wb gazelle of halfords, (mocht je ineens toch gaan twijfelen over die halfords fiets) doe absoluut de gazelle, een fiets moet goed fietsen.
.
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 29-05-2010 10:44
Reden: een hangende compu
% gewijzigd
Ik zou zelf de roze nemen.

Maar de andere kleuren zijn ook leuk.
Met dagelijks fietsen zou ik voor een gazelle gaan. Als je af en toe eens fietst zal het niet uitmaken maar dagelijks naar je werk en paar keer per week naar familie en vrienden vind ik best intensief gebruik. Gazelle blijft beter. Ik heb de laatste keer ook een goedkopere fiets gekocht (niet van halfords) en na iedere dag ook een kwartier fietsen is ie al binnen 1,5 jaar een oude fiets. Net als ik.
Dat is ook de reden waarom ik deze heb uitgekozen, nu heb ik een ragbak, en ik word er niet blij van! Ik blijf er maar aan sleutelen!!
Haha HanZie!
De citroen vind ik het mooist trouwens, maar voor jou raad ik de blauwe aan omdat jij die het mooist vindt.
Thanks HanZie, op jou kan ik bouwen!
De blauwe
Wat een leuke fiets! Ik zou een roze nemen (maar als jij de blauwe het mooiste vindt.. vooral de blauwe doen natuurlijk!)
Zojuist heb ik de blauwe opgehaald, hij is echt leuk! Eigenlijk was mijn eerste keus de groene maar die had een levertijd van minimaal 3 weken en de blauwe kon ik bijna direct meenemen. Dus toen vond ik ineens de blauwe het mooist Alle drie de kleuren zijn super leuk, dus moet je nog steeds zelf kiezen
Blauw!

Een vriendin van me heeft de blauwe: prachtig!!
thanks voor het meedenken!! t is de blauw geworden, ik kan m maandag ophalen
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!
Dankjewel!!!
Alweer een hele tijd later, maar ik vroeg me af of de fiets lekker rijdt? Ik ben er namelijk ook verliefd op geworden, maar had ergens gelezen dat iemand hem zwaar vond fietsen en teleurgesteld was daardoor. Maar dat kan natuurlijk gewoon aan de persoon liggen natuurlijk. Heb je hem met 7 versnellingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven