Door de weeks ongeveer een uur denk ik. Gewoon elke x snel ff spieken en hier een nieuwe vraag planten. In het weekend ligt het aan het weer.
Vind jij dat ik naar Pinkpop moet gaan? Ik heb backstage pasjes dus kan gratis gaan, maar weet helemaal niet of het wel iets voor mij is (en het is 2 uur rijden).
7.00 uur uit bed (dochter wakker). Tot 9.00 uur samen beneden spelen en dan in bad en aankleden. 10.00 uur gaat ze naar bed en ik ben nu aan het schilderen boven. Ben net klaar en hoor dochter wakker worden. Boterham eten, even boodschappen doen en kijken voor een kinderkamer. Vanavond pannekoeken eten en verjaardag van mijn zwager.
Liever een avond alleen thuis of een avond visite?
Ik zou het ergen vinden als mijn partner verliefd is op iemand anders. Vooral bij mannen is sex en liefde vaak niet met elkaar verbonden. Mijn grens ligt bij vreemdgaan wat verder weg dan bij de meeste mensen.
Wat doe jij 's avonds voordat je gaat slapen?
Anoniem_94998
zaterdag 29 mei 2010 om 13:14
Poeh he mijn man heeft jaren geleden verteld verliefd te zijn op een goede vriendin van mij. gggrrr maar hij heeft er niets mee gedaan en heeft het contact wat hun onderling hadden verbroken. Was erg moeilijk want ik kon er met haar niet over praten.
Maar het is goed gekomen tussen ons en ik denk niet dat dat gebeurd was als hij sex had gehad met een ander dus kies ik toch voor de sex.
Hoe maak jij het duidelijk wanneer je even rust wilt?
Anoniem_94998
zaterdag 29 mei 2010 om 13:15
Hmm tanden poetsen, plassen, medicatie innemen, handcreme smeren, computeren en dan slapen.