Flirten via email

29-05-2010 00:32 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ben al een tijdje aan het mailen met een leuke man.

Zijn emails worden steeds iets ondeugender zonder het nog over sex enz. te hebben.

Maarrr ... waar ik normaal nooit last van heb, is dat ik nu volkomen blokkeer en gewoon niet weet wat ik terug moet mailen op z'n vraag: heb je nog wat leuks en "spannends" te melden?

Normaal heb ik mijn woorden wel klaar maar klap nu dicht!?

Ik bedoel dus subtiel, uitdagende, spannende en ietwat ondeugende teksten.

Hij mailt in de trant van: jammer dat je er niet bij kan zijn ... mmmm.... had er wel zin .... en die strakke spijkerbroek stond je geweldig" en bijv. ik zie je weer voor me toen ik je zag op het terras vorige keer.Een hele lange strakke spijkerbroek en toen kwam jij. Haha....zag er goed uit.Heb jij echt van die mooie lange benen ? Sorry hoor, ik laat me even gaan "

Heb me zelf overtroffen door vorige week af te sluiten met "kus ... je mag zelf kiezen waar ) .... maar ja, nu klap ik dus dicht en kan echt niets meer bedenken!

Jullie tips zijn meeeer dan welkom ! :-)

Moet wel met enige alure zijn en dus niet platvloers en/of echt geile teksten direct.
?Que? Nu zakt m'n broek af. Je bevestigt hiermee dat je ook denkt dat je met die man niet onschuldig kunt flirten.
Linda eej, hoe kom je erbij te denken dat dit onschuldig is?

Volgens jouw normen en waarden misschien wel. Maar zijn dit ook de normen en waarden die jouw vriend erop na houdt?

Zou jij het prettig vinden als hij zich op dit 'ondeugende pad' bevind? Denk daar eens goed over na. En zeg daar hier ook iets over.

Het is niet onschuldig, want je bent beide gebonden. Dus is het gewoon niet chique ten opzichte van je vriend.

Je denkt het nu nog in de hand en controle hierover te hebben. Maar dat zal weldra veranderen, als de teksten steeds meer losmaken en regelrecht op een affaire afstevenen.

Jij denkt dat het helemaal niet die kant opgaat, maar wat is dan het nut, elkaar zulk soort teksten te sturen. Eigenlijk bedoeld om wel degelijk iets bij elkaar los te maken.

Als jij denkt dat het zo niet werkt, ben je niet alleen naief, maar ook nog eens gevaarlijk bezig. Jij weet helemaal niet wat voor vlees je in de kuip hebt. Wat als jij afhaakt en deze man zich afgewezen voelt? Je zult er nog raar van staan te kijken hoor.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
Dus het is inderdaad niet onschuldig.
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 15:47:

Hehe ... dat bedoel ik dus de hele tijd te zeggen :-))Huh?? Dus je bent het ermee eens dat je beter niet met DEZE man kunt flirten? Waarom vraag je dan tips? Of vraag je tips om hem af te poeieren?
quote:lila01 schreef op 29 mei 2010 @ 16:24:

[...]

Huh?? Dus je bent het ermee eens dat je beter niet met DEZE man kunt flirten? Waarom vraag je dan tips? Of vraag je tips om hem af te poeieren?Ik bedoel te zeggen dat er eindelijk iemand het hier met mij eens is dat ONSCHULDIG FLIRTEN wel kan en bestaat maarrr ... volgens haar niet met deze man EN volgens mij juist wel met deze man.
Oh! Ik dacht al! Dan was de lol er helemaal af! Ik denk dat zijn vriendin het in dat geval wel begrijpt.

Mag ik nou nog met je partner mailen of niet?
Ja, maar hallo...

Lila zegt dat onschuldig flirten kan. Wat jij doet, is niet 'onschuldig' flirten. Wakker worden!
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
MiNou wil ook, en das volgens mij ook wel een vrouw waar jouw partner lekker over en naar kan emailen. We denken zelfs aan conference callen, maar we weten niet of je dat te ver vindt gaan.
Hahahahaha, echt, wat een gelul TO!
Ze wil alleen maar datgene horen wat ze hem kan mailen...
TO, ben je nou zo dom, of doe je zo dom? Niet te geloven. Hij wil niet dat zijn vriendin de mails leest, want het stelt niets voor? Geloof je dat nou echt? Hij weet dondersgoed waar hij mee bezig is, met vreemdgaan namelijk. En ergens weet jij dat ook wel, je wil het alleen niet horen. Vreemdgaan kan ook zonder zoenen hoor. Gewoon het verzwijgen voor je partner is al genoeg.

Zijn vriendin mag de mails niet lezen omdat het niet zuiver is. En daar doe jij dus aan mee. Walgelijk!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Als ik jou was zou ik terug mailen dat je die kus overal wilt waar hij hem wil geven en dat je helemaal opgewonden raakt van zijn leuke mailtjes!

Dat is toch wat je wilt horen..Good luck with it, je belazerd je man!
quote:suusziej schreef op 29 mei 2010 @ 17:21:

Als ik jou was zou ik terug mailen dat je die kus overal wilt waar hij hem wil geven en dat je helemaal opgewonden raakt van zijn leuke mailtjes!

quote:hanZie schreef op 29 mei 2010 @ 17:24:

[...]

Vraag me af of jullie uberhaupt kunnen lezen.

IK was diegene die aan hem schreeft ... kus, je mag zelf kiezen waar en niet hij aan mij.

Enfin ... bedankt voor jullie visies die ik uiteraard niet deel.

Te belachelijk voor woorden dat je niet "onschuldig kunt flirten".

Als ik op de parkeerplaats een knipoog zou krijgen van een mij onbekende meneer, schaar ik dat ook onder "onschuldig" en voel niet de behoefte om dit aan mijn partner te vertellen.

Onder vreemdgaan versta ik heel andere dingen.

Oh ja, en we mailen niet eens dagelijks. Heel soms wel, maar soms om de 2 dagen, soms 1x per week, soms 1x per maand. Dussse ... wie klopt hier de zaak nu ongelofelijk op.

Meiden (en mannen) ... ff back to basic graag.

En nee, ik ben niet naief. Weet wel dat niet elke man in de rij staat om met een vreemde vrouw het bed in te duiken.

Gewoon een beetje slap, ondeugend ouwehoeren moet kunnen (vind hij ook)
Hij vind wel heel veel moet ik zeggen, maar wat ik af vraag, wat vind je partner?
Maar het is dus niet normaal dat 'ie aan je hol zit! Dat is dus niet onschuldig. Ik laat nooit een andere vent 'onschuldig; aan m'n reet zitten. Jij wel... zegt veel over jou. Slotje, denk ik zo.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Idee voor een mailtje:

Wanneer kom je me eens een flinke beurt geven, schatje, zodat ik je snoeiharde paal tussen mijn natte lipjes voel, het liefst in de bezemkast.

Is dat wat?
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 17:33:

Als ik op de parkeerplaats een knipoog zou krijgen van een mij onbekende meneer, schaar ik dat ook onder "onschuldig" en voel niet de behoefte om dit aan mijn partner te vertellen.

Natuurlijk bestaat onschuldig flirten. Een knipoog van een vreemde is echter niet te vergelijken met een langdurige intieme mailwisseling met iemand die je regelmatig ziet, en die je dan ook nog bepotelt. Als het echt zo onschuldig is als je jezelf wilt wijsmaken zouden jullie het aan je partners durven vertellen, maar dat is duidelijk niet het geval.

Ik weet in ieder geval wel dat ik die knipoog van die vreemde wel zou durven vertellen aan mijn man. Als je dingen verborgen houdt voor partner klopt er al iets niet en leg je je prioriteiten verkeerd. Maar blijkbaar doen jullie eigen partners er niet meer toe?
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 17:33:

[...]

Vraag me af of jullie uberhaupt kunnen lezen.

IK was diegene die aan hem schreeft ... kus, je mag zelf kiezen waar en niet hij aan mij.

Enfin ... bedankt voor jullie visies die ik uiteraard niet deel.

De behoefte niet voelen om het aan je partner te vertellen, is heel wat anders dan het niet aan je partner kunnen vertellen. En ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat een knipoog op de parkeerplaats niet vergeleken kan worden met kontenknijperij en hitsige emails versturen.

Onder vreemdgaan versta ik heel andere dingen.

Jouw vriend ook? De vriendin van je flirt in ieder geval niet..

Oh ja, en we mailen niet eens dagelijks. Heel soms wel, maar soms om de 2 dagen, soms 1x per week, soms 1x per maand.

Ja, en? Verandert niets aan het feit dat je stiekem bezig bent.

Dussse ... wie klopt hier de zaak nu ongelofelijk op.

Meiden (en mannen) ... ff back to basic graag.

Back to basic.. oke.. trouw, eerlijkheid en respect voor je partner. Over welke basic heb jij het precies?

En nee, ik ben niet naief. Weet wel dat niet elke man in de rij staat om met een vreemde vrouw het bed in te duiken.

Ik vind het wel naïef dom als je denkt dat dit nog onschuldig flirten is.

Gewoon een beetje slap, ondeugend ouwehoeren moet kunnen (vind hij ook) Hoop dat je vriend dat ook vindt. En ik hoop dat de vriendin van je flirt dat ook vindt. Wat denk jij?
Zam! Doerak! Lipjes is inderdaad wel lekker onschuldig dubbelzinnig.
Hoi Lindae, begrijp ik het goed dat als hij je wel had proberen te zoenen, je daar in mee was gegaan?
quote:zsazsametinlogproblemen schreef op 29 mei 2010 @ 17:54:

Hoi Lindae, begrijp ik het goed dat als hij je wel had proberen te zoenen, je daar in mee was gegaan?

Tja, da's wel een heel goeie vraag. Dat heb ik mezelf inmiddels ook al -tig x afgevraagd. Maar de afgelopen keer streek hij wel met zijn wang tegen die van mij toen we een beetje close aan het dansen waren maar van echt zoenen kwam het niet. Ik deed uiteraard ook geen poging van toenadering op dat gebied!!!

Ook later op de avond toen de groep uit elkaar ging met afscheid nemen kwam het er zeker niet van! Ook niet van zijn kant.

Gewoon netjes 3x op beide wangen.

Maar als hij me gezoend had ... tja, wellicht had ik hem - voor even - niet kunnen weerstaan.

Bovendien ben ik nogal "zwak" op zulke momenten daar ken ik mezelf wel tegoed voor.
@Lindae, mis je iets in je huidige relatie dat je denkt zo'n virtuele flirt nodig te hebben?

(* Je hoeft niet te antwoorden, maar ik denk dat je dat even duidelijk moet krijgen voor jezelf. *)
Hoe kun je jezelf dan nog proberen wijs te maken dat het onschuldig is?
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 18:51:

@Lindae, mis je iets in je huidige relatie dat je denkt zo'n virtuele flirt nodig te hebben?

(* Je hoeft niet te antwoorden, maar ik denk dat je dat even duidelijk moet krijgen voor jezelf. *)

@Datingvrouw, allereerst bedankt voor je goeie vraag zonder dat ik meteen alles naar m'n hoofd krijg.

Ik weet het niet goed. Wellicht zou hij dan ook wat missen in zijn relatie? En is hij ook op zoek naar een beetje spanning? Wat gewoon "sleur" is geworden in je eigen relatie? Zoiets? Ik weet het niet. Ik verbaas me er bij hem ook over. Hij doet er ook luchtig over. Beetje dollen en spannend doen via de msn moet kunnen toch en daar blijft het ook bij. Dat zie je toch ook? Anders waren we wel aan het zoenen gekomen en echt waar, zijn we beiden niet op uit. IK althans niet.

Voor mij is het nog "onschuldig" al vraag ik me wel af wat er gebeurt als we elkaar weer zien ergens in september.

Ik bedoel, dan is er al zoveel over de mail en msn gegaan terwijl dat de vorige keer dus nog niet zo was, tja ... hoe ga je dan even met elkaar om? Gewoon? Of er niets gezegd en geschreven is?

Dat lijkt me een wel erg vreemde situatie worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven