Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Anita Het werkt bij mij ook niet altijd hoor!

JJ: veel beterschap!!
Goedemorgen schoonheden!

zo ik ben weer enigzins bijgelezen en zit op mijn, nu-iets-minder-lief vriendje zijn laptop, hij heeft gisteren mijn laptop laten vallen en nu is de lader kapot (had gelukkig erger kunnen zijn) maar ik kan niet zo goed met deze overweg :S

Ik heb mij ook aangemeldt op de groepshyves, maar ik geloof onder mijn " privehyves" opzich geen probleem hoor, maar gezien iedereen mij alleen kent van mijn " undercoverhyves" komt goed zou zo alles even bekijken
Stout vriendje van jou Chayuz!

Hier net even 2 adressen aangevraagt.

Had even tijd voor mezelf, kleine man slaapt en grote meid wilde vanmorgen met oma mee.

Kaartjes mochten naar USA (I-drukker van het lammetje) en Finland (kaartje met groeten uit A...... met tulpen erop).

Geen bijzondere landen dus.

Net kwam ook de postbode en die bracht een kaartje uit Duitsland van de Noordzeekust.
Hmm, nu vind ik net nog een kaartje op de deurmat.

Weird!

Van de nr-2 van Nederland.
Bah, wat vervelend dat de lader van je laptop kapot is, Chayuz! Vriendjelief de kosten laten betalen hoor

Hier een prachtige kaart van de Chinese muur, zoooo ontzettend mooi! I love it!
jaaah mien keajl is een vlegel ;) ach komt wel goed maak ik mij niet druk om, begin nu wel zijn laptop beter te snappen haha!

Het is hier mooi rustig vandaag, moest net aardig wat bijlezen! Ik heb vandaag trouwens een kaart uit China gekregen he blijf blij als er weer iets in mijn brievenbus ligt...

Oeh ik ga toch even een kaartje aanvragen, heb ik zo even wat te doen, het kaartje mag naar... (haha dit komt in het volgende berichtje te staan want het lukt me niet 2 schermen te openen, hihi)
Duitsland en Italie :D

moet zeggen dat Italie een nieuw land voor mij is, leukleuk!

en Jokejacket, altijd fijn als je een kaart krijgt wat volledig aan je wensen voldoet :D ik hoop ooit een pipi langkous kaart te ontvangen haha!
Nounou vandaag alweer een kaart. Helemaal vanuit Japan. En nog een vlotte ook. 5 dagen geleden gepost.

Verder geen hurrays vandaag.

Ik ga me snel klaarmaken voor een verjaardag. Fijne avond allemaal!
Ik heb een anomieme hyves aangemaakt omdat ik ook graag lid wil worden van jullie postcrossinghyves..

Ik zag al wel dat vrijwel iedereen haar 'echte' hyves gebruikt, hopelijk vinden jullie mijn 'anonieme' hyves niet erg?

Wat is hier weer lekker veel gepost!

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten om alles te lezen.

Gisteren lag er een kaart uit Rusland op de mat. En mijn kaart naar Taiwan is in 2 dagen (!!!) overgekomen! Net 4 nieuwe adressen aangevraagd, USA - Australië - Canada - Taiwan.

Mijn vorige kaart naar de USA is al 65 dagen onderweg en heb 4 dagen geleden al een berichtje gestuurd maar nog niets terug.
Ehj Juuf!

ik had in eerste instantie ook een " anonieme' hyves hoor, maar had me perongeluk op de vivahyves aangemeldt met mijn ' echte' hyves dus toen dacht ik, laat ook maar vind het wel prima zo haha!

en Taiwan binnen 2 dagen :O wow!!
Zoww ben weer thuis van het werk..

De pc-hyves uitnodigingen heb ik geaccepteerd, er zijn dr weer een aantal bij.

Gezellig!

(nu eventjes bijlezen )
Wat een niet-zo-lieve-vriend-actie was dat dan van je vriend, Chayuz..

Wel weer lief dat je de zijne mag gebruiken nu .
2 dagen naar Taiwan, wow, respect!
Ow noa, ik wilde net even vragen of je me wilde toevoegen, maar ik ben er al bij!
Ja snel he Chayuz!

Mijn nieuwe kaart naar Taiwan zal er wel langer over doen. Beginnende postcrosser zonder tekst op zijn/haar profiel. Ik weet niet eens of het een man of vrouw is. Dus maar een Idrukker-kaartje...
Hehe...eindelijk een hurray. Iemand uit Rusland die de groeten uit Holland kaart erg leuk vindt

JJ, voel je je al beter?

En jij Ligaa? Migraine lijkt me echt zwaar k*t.

Noa_Lynn, leuk, die hyve!

Fijne avond nog!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Joepie ik had vandaag 2 kaarten, een offical uit de USA en een kaartje van tine om mij van mijn ontwenningsverschijnselen af te helpen, lief!

En ook nog een hurray uit NL na 3 dagen.

Ik ga nu snel X-factor kijken, doei!
Juuf: mijn hyves is wel een echte maar die gebruik ik eigenlijk alleen maar voor jullie hoor (heb het druk genoeg met facebook).

Hier geen pc nieuws.
Snjókorn falla, á allt og alla
Vandaag een multiview uit Helsinki en een prachtige tempel uit Japan.

Ook een hurray uit Wales en mijn nieuwe kaart mag naar een starter met een leuk profiel in Canada. Een creatief type die graag iets arty of een homemade kaart van een zelfgemaakte foto wil. Ik ga eens in mijn foto-archief neuzen.

Ga zo mijn bed in, het was een lange dag. Dochter is hockeykampioen in haar klasse geworden en dat is uitbundig gevierd. Morgen vroeg op, ik ga met schoonzus uit Basel naar de Art Amsterdam in de RAI, daar exposeert andere schoonzus werken uit haar galerie.
Taiwan in twee dagen? Leuk maar wel snel zeg.

JJ. beterschap

Hier geen hurray's en ook geen kaarten.
quote:Janna80 schreef op 29 mei 2010 @ 20:09:

JJ, voel je je al beter?

En jij Ligaa? Migraine lijkt me echt zwaar k*t.

Ja, is echt k*t.

Maar nu ik gestopt ben met de ad-medicatie is mijn migraine verdwenen. He he, eindelijk!

Ik heb even de uitslag van het songfestival gezien, die lena was wel behoorlijk koekoe.
Goedemorgen...!

Gisteravond een heel gezellige allereerste housewarming-date gehad met een vriend van me.

Was echt heel gezellig.

Hebben samen naar X-factor en de puntentelling van het songfestival gekeken (intussen ook gewoon heel heel heel veel gepraat en gelachen )

Lena was echt van de wijs volgens mij, zag een filmpje van maart dit jaar en deed ze ook al zo heel druk, wazig enzo .
Goedemorgen!!

Als we dan toch een hyve hebben, is het vast weer tijd voor een hyves ruil
quote:Janna80 schreef op 30 mei 2010 @ 12:17:

Goedemorgen!!

Als we dan toch een hyve hebben, is het vast weer tijd voor een hyves ruil

Ik stem voor!

Wie is/ wordt deze keer de host??

Vorige keer waren dr meerdere vrijwilligers toch.
En misschien kun diegene er dan een soort van overzicht/systeem in aanbrengen (of is dat er al)? Dat je kan zien wie wie al eerder had en dat je op een bepaalde manier handig door kan schuiven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven