Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Goodmorning ladies!

de zon schijnt en het is weeeeeekend Lief is vanmorgen zij bed ingerold en men o men ben ik blij dat hij thuis is. wat een nacht achter de rug *gaaaaap* ruziemakende pubers, kleinste man ziek, wakker wordende pubrs die moeten starten met werken om 7.00 *gaaaap* buurman met houtzaag dus komt u maar met de bamboestokken voor tussen mijn ogen. Vanavond een verjaardag dus denk dat ik tussen de middag ergens maar even ga voelen hoe fijn de bank ligt

Leuke plannen voor dit weekend?

Kloontje, fijn dat je het ukkie steeds meer voelt. Je hebt kans dat hij gewoon dwars door je buik heendraait hoor en dat het toeval is dat je hem in een stuit hebt zien liggen. Je voelt hem alleen maar onder omdat daar die placenta niet ligt maar normaal zou je de baby al steeds meer overal gaan voelen. Dus voorlopig no worries hebben over een stuitliggertje Je zal zien dat als de baby wat zwaarder en nog wat groter is je hem steeds meer op andere plaatsen gaat voelen omdat hij dan krachtiger kan schoppen.
Oh nee, wat een dramanacht Tjeemp!

Hopelijk krijg je vanmiddag de kans om even te gaan tukken op de bank! Hoe is het nu met je kleinste man?

Ik heb redelijk geslapen. Dochter heeft lekker tot kwart voor 9 geslapen en wij dus ook.

Mijn media player is gecrashed. Ik moet dus op zoek naar een nieuwe (ik download series en die zet ik op media player met harde schijf, scheelt heel veel lege dvd's en gedoe) want de zomer komt er aan en dan is er helemaal geen piep meer op tv. Of ik moet jullie nog meer gaan stalken

Verder geen plannen. De boodschappen zijn al gedaan, alleen het huis kan wel een sopje gebruiken dus manlief gaat de vloer doen en ik ga een beetje voor de vorm afstoffen En vanmiddag kruip ik ook maar weer lekker even in bed. Misschien doe ik dat straks wel eerst.

Fijn weekend allemaal! (al kom ik vast nog wel langs )
Oooowww, vergeet ik helemaal Anneke te feliciteren! Gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk! (maar dat even proosten met kinderchampagne hé! )
Anneke, gefeliciteerd meid met jullie katoenen/papieren bruiloft

Caat de kleine man vraagt nu weer om een saucijzenbroodje maar ziet wel wat pips. Gooi hem er straks nog maar even in.

Jij een rustig dagje met poetsen Ik moet ook maar voel mij dus een dweil ansich Ik ga zometeen maar even boodschappen doen zodat dat gedaan is en dan zien we wel weer verder. Morgen nog een dag.

jij succes met de mediaspeler. Ik heb geen idee hoe lief dat hier doet, hij doet de downloads en coverteert het zodat het op de hd gezet kan worden en die zit via de ps3 aan de tv gekoppeld dus ik kijk vanaf de tv. Heb je hem nog?
Tjeemp, ja ik snap hem (manlief niet, maar das niet gek haha) maar wij hebben helaas geen ps3, wij hebben een wii (die stof staat te happen, wachten op een beetje aandacht, alleen eendjes schieten doen we nog wel eens ) misschien maar eens kijken of dat daar ook mee kan.

Er zijn zoveel van die dingen, en reviews zijn eigenlijk nooit goed. Dus ik moet maar gewoon wat kopen en hopen dat het voldoet aan mijn eisen.

haha, kleine man lust wel een sauzijnenbroodje, hopelijk blijft die erin!
Hmm voor de wii is leuk Mario party want dat kan je met meerdere spelen. Ik vind de wii fit spelletjes ook leuk (behalve als ik zwanger ben en mega uitdij ;) ) Mario paper is ook leuk.

Ik heb een beetje de luxe dat man gadgetofiel is hier alledrie die stomme consoles staan. We hebben veel spelletjes maar sommige op de ene en sommige op de andere console. Ik speel nu heel veel Catan maar dan online via de ps3 en Guitar Hero vind ik ook leuk

Broodje zit erin met beker melk en hij zit nog steeds zoet tv te kijken Zo maar eens wat doen
Mario Galaxy ben ik trouwens ook groot fan van (zoals je ziet Mario fan)
He morning meiden! Hier aan het opladen voor een vrijgezellenfeest vanmiddag/vanavond. Gelukkig gaan we niet al te actief doen (beautydagje!) want het dweilgevoel is hier ook toegeslagen...

Caro, wij hebben er een van egreat via divxplayer.nl en zijn daar ontzettend tevreden over. Is wel ooit kapot geweest maar toen kregen we gewoon een nieuwe, zelfs buiten de garantietermijn.

Maak je geen zorgen over stuitligging nu hoor, beeb kan nog alle kanten op. Pas een paar weken voor de bevalling moet hij of zij er wel goed voorliggen, anders gaan ze soms proberen te draaien.

Oeh...heb ook bijna iets besteld bij kleertjes, maar toen ik mijn mandje vol had voor ruim 100 euro vond ik het wel weer veel geld en kon ik niet kiezen wat ik eruit gooide. Dus morgen maar even opnieuw kijken...
wii-fit vind ik ook leuk maar idd niet als ik zwanger ben dus het wii-fit bord staat al 4 mnd werkloos op de kast

Ik heb ook die nieuwe mario maar ik ben daar gewoon niet goed on haha. wii-fit plus is erg leuk! vooral sneeuwballengevecht

Tja, laat ik ook maar eens wat gaan doen. Ik moet eigenlijk ook nog naar de kapper. Maar dat kan maandag ook nog wel...

Ik heb zo geen zin!
hahahah happy met dweilgevoel on a roll bij kleertjes.com Doe je goed meid! Lekker genieten straks!

Beautydagje...schrijf op lijstje voor de maand juli/aug.. nu nog even een leuk complex vinden waar ze zwangere dames in de watjes leggen :-)
caat kapper gewoon doen! Geef kapper leuk de vrije hand en doe gek
Met mijn haar valt niet zoveel gek te doen hahahaha. Ik heb het al vrij kort en als ze een keer een ander kapsel knippen zit het welgeteld 1 dag zo, zodra ik weer onder de douche ben geweest is het effect weer weg.

Happy, ooeeehh, zo leuk hé, kleertjes.com. Ik zou de dingen die nog niet afgeprijsd zijn eruit gooien, want er komt in de zomer nog een ronde dat ze weer meer af gaan prijzen en dan in oktober geloof ik nog een keer. Ik heb 2 kleine pakjes besteld en de rest heb ik weer uit het mandje gegooid omdat de prijs nog wel verder naar beneden gaat.

Mijn meisje ligt keurig met hoofdje naar beneden. Baby van Kloontje ligt eigenwijs. Maar dat komt vast goed.
Pfff, nu moet ik nog met mijn pc aan de gang. Mijn mailprog doet het niet meer na een update. De hele week uitgesteld om dit probleem op te lossen maar nu begint het irritant te worden dat ik elke keer na het opnieuw opstarten van de pc systeemherstel moet doen. Manlief zou het voor me oplossen maar helaas (verder is ie best lief hoor haha)
Op de site van stofnestje kun je ook zelf stof aanleveren waar zij dan bekleding voor de bugaboo van maken, denk dat ik maar eens op zoek moet naar een stoffenwinkel met leuke stoffen!
Ik merk het alweer, er komt vandaag niks uit mijn handen.....ik zit nog in pyjama terwijl dochter alweer lekker ligt te tukken. Zit nu te twijfelen of ik ook zal gaan slapen of dat ik ga douchen en naar de kapper ga. Ik ben vandaag lang niet zo misselijk als afgelopen week dus misschien is douchen en wat nuttigs doen beter nu ik me redelijk voel...
Haha, zit hier heerlijk tegen mezelf te l*llen

Bedacht me net hoe lang het geleden is dat ik naar de kapper ben geweest dus ik ga toch maar.
Zou het dan eindelijk???? Vanmorgen 1 keer over gegeven en de rest van de dag blijft het eten al lekker zitten waar het hoort! Vanmiddag een dikke ijsco gegeten en net soep! En ik heb zowaar nog steeds zin in eten. Ik hoop zo dat ik het ergste heb gehad nu! Ben nu kipfilet aan het bakken. aardappels durf ik nog ff niet aan. Voor vanavond nog een lekker fruitsalade gemaakt van vers fruit.

Ik vrees wel dat als dit het was wat misselijkheid betreft ik uiteindelijk toch nog 30 kilo aan ga komen whahahaha. Nee hoor, daar pas ik wel voor op.
Caat gefeliciteerd. Wat goed man! Ik duim met je mee. Hier was het vanochtend ook weer raak, voor het eerst sinds bijna 2 weken.

Ik hoop dat alles wat je nog gaat eten lekker naar je meisje gaat.
Visje, balen dat je vanmorgen weer moest spugen! Hoop dat het eenmalig was!

(elke keer als ik je naam lees (Visje dus) moet ik aan dochter denken, die is helemaal gek van het liedje visje visje )
Oh mooi dan moet ik dus bij jou zijn. Dochter zingt het ook, maar ik ken het niet. Wat is de tekst en de melodie? Is dat van een ander liedje of heeft het een heel eigen melodie? Dan moet ik het namelijk you tuben of zo
Dochter zingt overigens alleen: Visje, visje in het water. En wat komt daarna?
Visje http://www.kinderliedjes.nu/0-2-jaar/visje-visje/

Caaaat hiep hiep voedsel! Ik hoop zo dat het erin blijft! Ik ben de halve middag op pad geweest, nu snel omkleden en dan naar verjaardag. Kom morgen denk ik pas weer buurten

xxx
Wat een drukte hier, gezellig.

Kloontje: ik voel mn kleintje heel vaak en goed trappelen, maar ook alleen maar helemaal onderin zeg maar. Ik voel hoger wel eens wat 'gerommel' maar dat getrap zit echt heel laag. We zullen maandag zien of hij/zij ook rechtop zit!

Tjeemp, lekker vroeg op bed vanavond? Je zult wel gesloopt zijn he.

Caro, wat goed! Hopelijk blijft het de goede kant op gaan. Heb je een leuk nieuw kapsel laten aanmeten?

Anneke gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk!

Visje, visje in de kom....visje, visje kan niet praten....visje, visje draai je om...zoiets toch? Haha, ik mag wel op herhalingscursus voordat ik mama word!

Wij hebben echt achterlijk veel lopen shoppen, haha! Het feest begon gistermiddag, toen heb ik even een nieuwe fiets uitgezocht. Ik doe dat via een fietsenplan op mn werk, dus handtekening zetten en klaar! Ik krijg hem over twee weken. Het is geen echte mama fiets, maar wel geschikt voor zitje. (batavus macchiato) Vanochtend met lief en mijn moeder naar baby-zaak om een kinderwagen uit te zoeken, want die krijgen we van haar. Het is een Mutsy transporter geworden. Hadden ze daar ook een leuk wit kamertje staan, kregen we die ook nog van mn moeder erbij omdat de kinderwagen behoorlijk in de aanbieding was!

Heb ik ook nog even een leuk wipstoel mee genomen (eentje die bijna helemaal plat kan, dus kunnen ze vrij snel in denk ik) en daarna doorgereden naar Ikea voor een kledingkast.

Hebben ze daar tegenwoordig ook tuinmeubelen! Dus ja.....vier houten stoelen erbij.

Nu helemaal uitgeteld op de bank.

Gister trouwens zwangerschapsyoga geregeld en formulieren opgestuurd voor poliklinisch bevallen. Het wordt steeds echter he!
visje visje
Oeps Tjeemp, ook nog een verjaardag er achter aan. Hopelijk daarna een lekker nachtje maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven