Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
zaterdag 29 mei 2010 om 19:22
Agnez, lekker geshopt!!! Lief van je moeder zeg!
Ik voel het bewegen ook vaak heel laag, de laatste paar dagen ook hoog. Ik denk dat ons meisje mijn blaas als boksbal gebruikt
Tjeemp, succes met de verjaardag. Je zal wel flink kapot zijn na een middag op pad te zijn geweest.
Nog even dochter aandacht geven, ze heeft geslapen tot 5 uur dus hoeft niet zo heel vroeg naar bed.
Ik voel het bewegen ook vaak heel laag, de laatste paar dagen ook hoog. Ik denk dat ons meisje mijn blaas als boksbal gebruikt
Tjeemp, succes met de verjaardag. Je zal wel flink kapot zijn na een middag op pad te zijn geweest.
Nog even dochter aandacht geven, ze heeft geslapen tot 5 uur dus hoeft niet zo heel vroeg naar bed.
zaterdag 29 mei 2010 om 19:36
jep totally busted maar nu mezelf in king louie jurk gehezen en dan kan ik er weer mee dor.
Fijn dat shoppen! Wij hebben vanmiddag de kinderstoel gekocht kinderstoel Toch maar niet roze maar eentje die in het Tjeemp interieur past.
Ook nog voor mezelf geshopt en 3 nieuwe jurkjes gekocht jurkjes en dan kijken naar de:
Georgina Chinese crane black
Georgina blanche blossom black
Georgina butterfly black
Dus ik ben weer zielsgelukkig (jurkjes make me soooo happy) (kinderstoel is een fijne )
Maar goei, nu weg en waarschijnlijk pas laat erin want ik moet naar Zaandam maar wel gezellig
Meiden geniet van jullie avond!
xxxx
Fijn dat shoppen! Wij hebben vanmiddag de kinderstoel gekocht kinderstoel Toch maar niet roze maar eentje die in het Tjeemp interieur past.
Ook nog voor mezelf geshopt en 3 nieuwe jurkjes gekocht jurkjes en dan kijken naar de:
Georgina Chinese crane black
Georgina blanche blossom black
Georgina butterfly black
Dus ik ben weer zielsgelukkig (jurkjes make me soooo happy) (kinderstoel is een fijne )
Maar goei, nu weg en waarschijnlijk pas laat erin want ik moet naar Zaandam maar wel gezellig
Meiden geniet van jullie avond!
xxxx
zaterdag 29 mei 2010 om 19:45
zaterdag 29 mei 2010 om 22:48
Meiden even helemaal ego: een vriendin ( die in maart is getrouwd) is gister bevallen van een dochter na een zwangerschap van bijna 41 weken. Heb altijd geroepen dat het een jongen zou worden en ineens had ik deze week zo'n gevoel dat *naam vriendin* heeft een dochter gekregen veel logischer/ natuurlijker zou klinken om te zeggen dan *naam vriendin* heeft een zoon gekregen. Dus toen ging ik erg twijfelen of mijn eerste gevoel wel goed was. Nou blijkbaar niet.
Ben helemaal in jubelstemming en ga morgen lekker babysnuffelen. Heb al foto's gezien en kan me niet voorstellen dat wij over een maand of 4 ook allemaal weer zo'n klein hupje in onze armen hebben.
Heb een leuke kraammand gemaakt ( althans vind ik zelf) en nu maar hopen dat de kraamvrouw dat ook vindt.
Fijne avond/ nacht.
Ben helemaal in jubelstemming en ga morgen lekker babysnuffelen. Heb al foto's gezien en kan me niet voorstellen dat wij over een maand of 4 ook allemaal weer zo'n klein hupje in onze armen hebben.
Heb een leuke kraammand gemaakt ( althans vind ik zelf) en nu maar hopen dat de kraamvrouw dat ook vindt.
Fijne avond/ nacht.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 29-05-2010 22:51
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
zaterdag 29 mei 2010 om 23:00
Oooooh, Visje, wat leuk! Ik zag al iets op je hyves staan maar nu weet ik dus hoe of wat Gefeliciteerd en veel plezier morgen!
Ik heb net ruzie met manlief gemaakt. Om schoonouders. Ik heb servies kapot gegooid, nooit geweten dat ik dat in me had zeg! en nu kan ik niet meer stoppen met janken. bah!
Ik ga naar bed en ik hoop dat manlief nog lang niet gaat want als ie gaat snurken ga ik misschien wel een raam ingooien (ben ik vast niet toe in staat maar dat dacht ik van dat servies ook)
Truste...
Ik heb net ruzie met manlief gemaakt. Om schoonouders. Ik heb servies kapot gegooid, nooit geweten dat ik dat in me had zeg! en nu kan ik niet meer stoppen met janken. bah!
Ik ga naar bed en ik hoop dat manlief nog lang niet gaat want als ie gaat snurken ga ik misschien wel een raam ingooien (ben ik vast niet toe in staat maar dat dacht ik van dat servies ook)
Truste...
zaterdag 29 mei 2010 om 23:09
Och Carootje toch.....hopelijk kun je een beetje slapen...en kun je binnenkort samen heel hard lachen om deze avond.
Was de reden van de ruzie wel serieus en erg genoeg om zo ruzie om te maken of ook deels hormonaal beïnvloed?
Enne...laat de ramen maar heel ja. Lijkt me het beste.
Visje, gefeliciteerd wat leuk! Ik heb pas een nichtje gekregen, helemaal super he, om het allemaal zo mee te maken terwijl je zelf zwanger bent.
Was de reden van de ruzie wel serieus en erg genoeg om zo ruzie om te maken of ook deels hormonaal beïnvloed?
Enne...laat de ramen maar heel ja. Lijkt me het beste.
Visje, gefeliciteerd wat leuk! Ik heb pas een nichtje gekregen, helemaal super he, om het allemaal zo mee te maken terwijl je zelf zwanger bent.
zaterdag 29 mei 2010 om 23:23
Nou, ik vind van wel (maar natuurlijk nog steeds boos) zijn ouders wonen naast ons, meestal geen probleem, zie mijn eigen ouders vaker dan zijn ouders, en mijn ouders wonen 60 km verderop, maar soms........Nu kwam een familiereunie van mijn kant ter sprake, mijn ouders hadden gevraagd of dat bij ons kon ivm de ruimte. Man wil dit niet. Ik ging vandaag eindelijk de confrontatie maar eens aan waarom hij dat niet wil want als we het hier niet doen kan ik er waarschijnlijk ook niet meer bij zijn eind augustus (als ik uitga van in welke toestand ik me de vorige keer bevond een maand voor de uitgerekende datum) omdat het dan wel bij mijn ouders in de buurt wordt gedaan. wij hebben bij de geboorte van dochter een kraamfeest gegeven en nu hoorde ik dus van man dat schoonouders daar boos over waren geweest want al die lui (vrienden en familie van man en mij) kwamen alleen maar uit nieuwsgierigheid voor het huis (iedereen heeft het hier heus wel eens gezien, kom op, het zijn vrienden en familie) en dan vraag ik me af waar de arrogantie vandaan komt dat ze denken dat die mensen voor het huis komen om te gluren (zoals de waard is......) ipv onze geweldige dochter die net geboren is. Ze schijnen ook niet te begrijpen dat er echt mensen zijn die echt niet jaloers zijn op het huis (ik zou veel liever in een dorp of stad wonen ipv achteraf waar je vaak in je uppie zit te koekeloeren en niet alles in de buurt hebt, altijd met de auto moet voor een boodschap en bovendien al mijn vrienden en familie die ik in mijn geboorteplaats heb achtergelaten) en de plek waar het staat. Maar goed, het gaat dus vooral om de arrogantie en om het feit dat ik dit anderhalf jaar na dato pas hoor. En dat wij dus blijkbaar toch niet kunnen doen wat we willen omdat man dan trammelant krijgt met zijn ouders, want oh jee, er staan dan wat auto's op het erf.
Maar oke, ik geef toe, ik ben natuurlijk ook deels hormonaal beïnvloed
Maar oke, ik geef toe, ik ben natuurlijk ook deels hormonaal beïnvloed
zaterdag 29 mei 2010 om 23:30
Ja, je reactie is misschien wel hormonaal beïnvloed ja, maar ik begrijp wel dat je hier goed pissig om bent.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat jullie dit soort dingen moeten gaan laten vanwege dit soort redenen.
Je kan toch gewoon tegen ze zeggen dat je een familiedag hebt bij jullie thuis?
Hopelijk draait je man ook bij na een nachtje slapen.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat jullie dit soort dingen moeten gaan laten vanwege dit soort redenen.
Je kan toch gewoon tegen ze zeggen dat je een familiedag hebt bij jullie thuis?
Hopelijk draait je man ook bij na een nachtje slapen.
zaterdag 29 mei 2010 om 23:36
Ja, jammer van de schaaltjes ook!
Nee, man draait niet bij. Hij is niet echt het type om bij te draaien en zeker niet met dit soort dingen. Maar ik heb wel besloten om vanaf nu ook niet meer toe te geven. Ik word er een beetje moe van dat ik altijd wel water bij de wijn doe mbt zijn familie. (mee gaan naar een verjaardag terwijl ik zo beroerd was dat ik amper op mijn benen kon staan terwijl diezelfde mensen het niet nodig vinden om bij ons te komen, nog niet eens een telefoontje of sms'je, dit gaat om zijn zus!!) Ach, ik kan er een boek over schrijven maar heb besloten dat ik vanaf nu aan mezelf en aan mijn kindjes ga denken, laat ze toch in de *piep* zakken. (man niet, daar ga ik het nog wel goed mee maken )
Nee, man draait niet bij. Hij is niet echt het type om bij te draaien en zeker niet met dit soort dingen. Maar ik heb wel besloten om vanaf nu ook niet meer toe te geven. Ik word er een beetje moe van dat ik altijd wel water bij de wijn doe mbt zijn familie. (mee gaan naar een verjaardag terwijl ik zo beroerd was dat ik amper op mijn benen kon staan terwijl diezelfde mensen het niet nodig vinden om bij ons te komen, nog niet eens een telefoontje of sms'je, dit gaat om zijn zus!!) Ach, ik kan er een boek over schrijven maar heb besloten dat ik vanaf nu aan mezelf en aan mijn kindjes ga denken, laat ze toch in de *piep* zakken. (man niet, daar ga ik het nog wel goed mee maken )
zaterdag 29 mei 2010 om 23:43
zaterdag 29 mei 2010 om 23:47
Ja, ach, zoals ik al zei, dat ze naast ons wonen is alleen met dit soort dingen een probleem want verder zien of horen we ze bijna nooit. Dochter is gek op ze en gaat graag daar even spelen of met opa de kipjes voeren dus eigenlijk geen probleem. Alleen die arrogantie snap ik niet en het ergste vind ik eigenlijk nog dat man dit dus toen al wist en gewoon niks zegt. Maar goed, dit soort dingen komen gelukkig niet vaak voor.
Pfff, wat goed van je! Op zaterdagavond 2 kasten uitmesten!
Slaap lekker!
Pfff, wat goed van je! Op zaterdagavond 2 kasten uitmesten!
Slaap lekker!
zondag 30 mei 2010 om 09:45
Goedemorgen meiden! Vrijgezellendag was heel gezellig gisteren. Hoewel ik met de beautydag ivm zwangerschap niet alles mee kon doen, had het centrum wel een aangepast programmaatje voor mij (babyolie maken!) dus dat was wel heel leuk. En 's avonds lekker in een strandtent gegeten. Was ondanks de regen ook heel geslaagd. Nu even rustig wakker worden en dan straks lekker even shoppen!
zondag 30 mei 2010 om 09:49
O en Caat, wat balen van die ruzie met je man. Wij hebben normaal bijna nooit ruzie, maar nu tijdens de zwangerschap ook al een paar flinke knallers te pakken. Bij ons gaat het vaak ook over familie. Je hebt groot gelijk dat je niet over je kant laat gaan, in jullie eigen huis moet je toch kunnen doen wat je zelf wil qua feestjes geven enzo? Hoe gaat het nu qua overgeven? Hebben die lollies trouwens helemaal niet gewerkt of zijn ze nog steeds niet binnen?
Visje, leuk die kleine. Gaat voor ons allemaal nu ook lekker dichtbij komen...
Visje, leuk die kleine. Gaat voor ons allemaal nu ook lekker dichtbij komen...
zondag 30 mei 2010 om 12:29
Caatjelief dikke knuffel voor jou. Ik snap je wel, zou denk ik ook zo reageren. Enne bij jou zijn het de schaaltjes, bij mij was waarschijnlijk het hele servies erdoorheen gegaan (heb ook weleens een fles ketjap naar den kop van ex gegooid , kan je verzekeren dat je dat niet wil op een plavuizenvloer) Maar probeer je er niet te druk om te maken.
Ken je het gezegde schoonouders zijn net kunstgebiiten.... het wordt nooit eigen? Ik zou zeggen als jij een feest wil dat je het daar alleen met lief over hoeft te hebben en niet met zijn ouders. Het huis is toch van jullie? Als zij willen denken dat mensen alleen maar uit nieuwsgierigheid komen dan daar fijn boven gaan staan. Jij weet wel beter en dat zij dat niet doen is meer hun tekortkoming dan de jouwe.
Hebben jullie het inmiddels wel bijgelegd? En heb je alles lekker binnen kunnen houden?
Mevrjansen, ik koop de jurkjes niet daar hor, zoek ze alleen uit en koop ze via een MP adresje waar ik gemiddeld 55 euro per jurkje betaal. Anders koop ik er geen 3 tegelijk (en dan krijg ik nog een korting omdat ik er meer afneem. Dus als je het adresje wilt let me know via hyves
Agnez, twee kasten uitgemest... kom je hier ook langs? Ik moet dat ook doen maar heb zo niet de puf. Komt hopelijk straks wel als ik nesteldrang krijg.
Happy, was het lekker gisteren? Wat heb je allemaal voor lekkers gedaan. Waar heb je gegeten?
Hier gelukkig ook zelden ruzie tussen mij en lief maar als er ruzie is dan gaat het nooit over onszelf maar altijd over de kinderen. Een in de puberteit, ander ook maar dat is hij al 7 jaar met zijn gedragsafwijking en dan het kleine mannetje.De jongste zorgt zelden voor probelmen maar die oudste twee kunnen ons behoorlijk tegen elkaar uitspelen en als we dat even niet door hebben is het feest. Gelukkig hebben we wel eea geleerd in de loop van de tijd en komt het zelden voor. Ik heb echt een bloedhekel aan ruzie.
Ik heb vandaag een relaxdag, even niets met lief op de bank en beetje spelletjes doen
Ken je het gezegde schoonouders zijn net kunstgebiiten.... het wordt nooit eigen? Ik zou zeggen als jij een feest wil dat je het daar alleen met lief over hoeft te hebben en niet met zijn ouders. Het huis is toch van jullie? Als zij willen denken dat mensen alleen maar uit nieuwsgierigheid komen dan daar fijn boven gaan staan. Jij weet wel beter en dat zij dat niet doen is meer hun tekortkoming dan de jouwe.
Hebben jullie het inmiddels wel bijgelegd? En heb je alles lekker binnen kunnen houden?
Mevrjansen, ik koop de jurkjes niet daar hor, zoek ze alleen uit en koop ze via een MP adresje waar ik gemiddeld 55 euro per jurkje betaal. Anders koop ik er geen 3 tegelijk (en dan krijg ik nog een korting omdat ik er meer afneem. Dus als je het adresje wilt let me know via hyves
Agnez, twee kasten uitgemest... kom je hier ook langs? Ik moet dat ook doen maar heb zo niet de puf. Komt hopelijk straks wel als ik nesteldrang krijg.
Happy, was het lekker gisteren? Wat heb je allemaal voor lekkers gedaan. Waar heb je gegeten?
Hier gelukkig ook zelden ruzie tussen mij en lief maar als er ruzie is dan gaat het nooit over onszelf maar altijd over de kinderen. Een in de puberteit, ander ook maar dat is hij al 7 jaar met zijn gedragsafwijking en dan het kleine mannetje.De jongste zorgt zelden voor probelmen maar die oudste twee kunnen ons behoorlijk tegen elkaar uitspelen en als we dat even niet door hebben is het feest. Gelukkig hebben we wel eea geleerd in de loop van de tijd en komt het zelden voor. Ik heb echt een bloedhekel aan ruzie.
Ik heb vandaag een relaxdag, even niets met lief op de bank en beetje spelletjes doen
zondag 30 mei 2010 om 12:57
Tjeempie, gelukkig hebben wij normaal gesproken ook niet vaak ruzie. Maar soms...pff! Man is erg goed in het net doen of er niks aan de hand is dus het is nog niet helemaal uitgepraat, daar wacht ik mee tot dochter in bed ligt (en dat is bijna, man doet haar nu de slaapzak aan)
En ik vind dat hij mee uit eten moet gaan om het goed te maken, hij kan toch niet 2 dagen achter elkaar weigeren om mee uit eten te gaan??
Weet je wat het probleem is, man krijgt ontzettend veel gezeur met zijn ouders en daarom wil hij het dus ook niet. Maar ik vind dus dat hij best even aan ze kan gaan overleggen. Ik kan dat ook wel doen maar dat heeft geen zin, tegen mij zouden ze ja en amen zeggen en dan weer tegen man gaan zeuren. Gelukkig zijn het niet zulke hele moeilijke mensen hoor (ahum ahum ahum ahum)
Ik heb wel al het eten binnen kunnen houden gister. Vanmorgen wel weer over gegeven maar voel me nu weer goed.
Hoe was de verjaardag gister? Kon je het nog een beetje volhouden?
Happy, je dag klinkt leuk! Lief dat ze een speciaal programmaatje voor je hadden!
Ik ga even een gesprekje met man aanknopen en dan filmpje kijken en hopen dat ie nog mee uit eten wil. (ook zo egoïstisch, heb ik eindelijk zin in uit eten wil hij niet mee, normaal gesproken vind ik dat niet zo erg maar ik merk dat ik toch nog wel heel boos ben, misschien ook maar beter niet uit eten, of ik ga wel met een vriendin)
En ik vind dat hij mee uit eten moet gaan om het goed te maken, hij kan toch niet 2 dagen achter elkaar weigeren om mee uit eten te gaan??
Weet je wat het probleem is, man krijgt ontzettend veel gezeur met zijn ouders en daarom wil hij het dus ook niet. Maar ik vind dus dat hij best even aan ze kan gaan overleggen. Ik kan dat ook wel doen maar dat heeft geen zin, tegen mij zouden ze ja en amen zeggen en dan weer tegen man gaan zeuren. Gelukkig zijn het niet zulke hele moeilijke mensen hoor (ahum ahum ahum ahum)
Ik heb wel al het eten binnen kunnen houden gister. Vanmorgen wel weer over gegeven maar voel me nu weer goed.
Hoe was de verjaardag gister? Kon je het nog een beetje volhouden?
Happy, je dag klinkt leuk! Lief dat ze een speciaal programmaatje voor je hadden!
Ik ga even een gesprekje met man aanknopen en dan filmpje kijken en hopen dat ie nog mee uit eten wil. (ook zo egoïstisch, heb ik eindelijk zin in uit eten wil hij niet mee, normaal gesproken vind ik dat niet zo erg maar ik merk dat ik toch nog wel heel boos ben, misschien ook maar beter niet uit eten, of ik ga wel met een vriendin)
zondag 30 mei 2010 om 13:31
Tjeemp, toevallig sprak ik zaterdag op het evenaarfestival iemand van uk. Volgens haar zou er per januari wel plek zijn op archipel. Dus dat is zeker een optie voor ons. Ze hebben een aparte babygroep voor babies tot 8 maanden, dus daar zit redelijk wat doorloop in. Ze worden vanzelf oud genoeg voor de volgende groep...
Dat vooruitzicht en de nieuwbouw van Gelaarsde kat hebben mij al weer een stuk blijer gemaakt. Maandag ga ik met ze bellen.
Het zou gaan om 3 dagen opvang. Liefst di-wo-do (net als de rest van de werkende ouders...), maar we zijn op zich wel flexibel.
Dat vooruitzicht en de nieuwbouw van Gelaarsde kat hebben mij al weer een stuk blijer gemaakt. Maandag ga ik met ze bellen.
Het zou gaan om 3 dagen opvang. Liefst di-wo-do (net als de rest van de werkende ouders...), maar we zijn op zich wel flexibel.
zondag 30 mei 2010 om 16:55
Caro, fijn dat het eten eindelijk een keer binnen is gebleven gister! Wel vervelend dat je zo ruzie hebt gehad met je man. Hopelijk lukt het om het goed uit te praten en dat je toch nog lekker samen uit eten kunt gaan nu je er eindelijk zelf zin in hebt.
Jiminy, wat een geruststelling nu je wat meer informatie hebt ingewonnen en er toch nog wel mogelijkheden zijn. Zal je wel wat rust geven!
Agnez, fanatiek hoor! Op zaterdagavond nog zo actief!
Happy, wat leuk dat ze zelfs een aangepast programma hadden voor jou! Wat voor dingen mocht je bijv niet gebruiken dan?
Kloontje, hier ook een baby in stuitligging bij de 20-weken echo. Heb wel het gevoel dat het al wat gedraaid is. Het is steeds een loterij waar het volgende schopje zich voor zal doen... En we hebben ook al gemerkt dat dochter eigenwijs is! Ligt ze voortdurend te schoppen, legt manlief zijn hand op mijn buik om ook even te voelen en dan gebeurt er niks tot die hand we is... Vind het wel grappig maar soms ook wel een beetje sneu.
Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad. Het weer was lekker dus we zijn lekker naar de stad gewandeld. Hebben lekker tapas gegeten 's middags net als op de avond dat hij mij ten hunwelijk vroeg. En 's avonds hebben we bij een restaurantje mediteraans gegeten net als vorig jaar op de bruiloft. En ik kreeg een enorme bos roze rozen! Wij hebben echt een ding voor rozen en normaal vooral rode, maar die waren op dus werden het heel toepasselijk roze!
We zijn gisteren ook nog een aantal babyzaakjes afgeweest om wat extra informatie in te winnen over babybedjes ed. Ons werd aangeraden om een matras met pocketvering te kopen met een dichtheid van minstens 25 kg (oid...). Bij de prenatal kost deze geloof ik 160 euro. We hebben later ook nog bij de ikea gekeken en daar is die een stuk goedkoper, maar ook 3cm dunner... Heeft iemand ervaring met ikea babymatrasjes? Verder werd ons ook zo'n ademend matrasbeschermer te kopen zodat de baby ook op de buik kan ademen. Zijn hier al ervaringen mee?
Jiminy, wat een geruststelling nu je wat meer informatie hebt ingewonnen en er toch nog wel mogelijkheden zijn. Zal je wel wat rust geven!
Agnez, fanatiek hoor! Op zaterdagavond nog zo actief!
Happy, wat leuk dat ze zelfs een aangepast programma hadden voor jou! Wat voor dingen mocht je bijv niet gebruiken dan?
Kloontje, hier ook een baby in stuitligging bij de 20-weken echo. Heb wel het gevoel dat het al wat gedraaid is. Het is steeds een loterij waar het volgende schopje zich voor zal doen... En we hebben ook al gemerkt dat dochter eigenwijs is! Ligt ze voortdurend te schoppen, legt manlief zijn hand op mijn buik om ook even te voelen en dan gebeurt er niks tot die hand we is... Vind het wel grappig maar soms ook wel een beetje sneu.
Gisteren hebben we een heerlijke dag gehad. Het weer was lekker dus we zijn lekker naar de stad gewandeld. Hebben lekker tapas gegeten 's middags net als op de avond dat hij mij ten hunwelijk vroeg. En 's avonds hebben we bij een restaurantje mediteraans gegeten net als vorig jaar op de bruiloft. En ik kreeg een enorme bos roze rozen! Wij hebben echt een ding voor rozen en normaal vooral rode, maar die waren op dus werden het heel toepasselijk roze!
We zijn gisteren ook nog een aantal babyzaakjes afgeweest om wat extra informatie in te winnen over babybedjes ed. Ons werd aangeraden om een matras met pocketvering te kopen met een dichtheid van minstens 25 kg (oid...). Bij de prenatal kost deze geloof ik 160 euro. We hebben later ook nog bij de ikea gekeken en daar is die een stuk goedkoper, maar ook 3cm dunner... Heeft iemand ervaring met ikea babymatrasjes? Verder werd ons ook zo'n ademend matrasbeschermer te kopen zodat de baby ook op de buik kan ademen. Zijn hier al ervaringen mee?
zondag 30 mei 2010 om 17:53
Klinkt romantisch Anneke, leuk! Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen, wij hebben wel een matrasje bij de ikea mee genomen gister, maar ik vraag me af of daar ook nog zo'n aero-sleep-ding op moet.
Ik heb erg het idee dat er op je hormonen ingespeeld wordt....'als je écht het beste wilt voor je kindje moet je .... kopen..' Pffff
Ik hoor ook geluiden dat dat hele aero-sleep gebeuren flauwekul is.
Tjeemp lekker relaxdagje? Haha, moet lachten om je ketjap en kunstgebitten verhaal.
Wij hadden net lekker schoonzusje en zwager met baby op bezoek, lekker even zitten knuffelen
Caro, ben je uit eten? Of toch maar thuis gebleven?
Happy, klinkt leuk babyolie maken!
Ja fanatiek van mij die opruimwoede he! Maar we zitten nu alweer een paar maanden in de zooi omdat we de hele bovenverdieping zo'n beetje opnieuw hebben ingedeeld, nieuwe kozijnen etc...
Gisteravond de kledingkast in het babykamertje inelkaar, dus kon ik eindelijk al die losse spulletjes (ondertussen toch al best wat kadootjes, kleertjes, beddegoed etc etc verzameld) uit de verpakkingen halen en opruimen. Ik was zeg maar al een half jaar bezig om allerlei zooi onder in onze hangkast te proppen (en dan goed aanstampen steeds he)
Echt overal stond wat! Het einde begint nu in zicht te komen gelukkig. Dus daar kwam mijn energie-boost vandaan denk ik!
Ik heb erg het idee dat er op je hormonen ingespeeld wordt....'als je écht het beste wilt voor je kindje moet je .... kopen..' Pffff
Ik hoor ook geluiden dat dat hele aero-sleep gebeuren flauwekul is.
Tjeemp lekker relaxdagje? Haha, moet lachten om je ketjap en kunstgebitten verhaal.
Wij hadden net lekker schoonzusje en zwager met baby op bezoek, lekker even zitten knuffelen
Caro, ben je uit eten? Of toch maar thuis gebleven?
Happy, klinkt leuk babyolie maken!
Ja fanatiek van mij die opruimwoede he! Maar we zitten nu alweer een paar maanden in de zooi omdat we de hele bovenverdieping zo'n beetje opnieuw hebben ingedeeld, nieuwe kozijnen etc...
Gisteravond de kledingkast in het babykamertje inelkaar, dus kon ik eindelijk al die losse spulletjes (ondertussen toch al best wat kadootjes, kleertjes, beddegoed etc etc verzameld) uit de verpakkingen halen en opruimen. Ik was zeg maar al een half jaar bezig om allerlei zooi onder in onze hangkast te proppen (en dan goed aanstampen steeds he)
Echt overal stond wat! Het einde begint nu in zicht te komen gelukkig. Dus daar kwam mijn energie-boost vandaan denk ik!
zondag 30 mei 2010 om 19:17
Zo ben net thuis en heb voor het eerst het hele stuk gereden ( 2 uur). Het was met vlagen erg slecht weer in Belgie dus het was best vermoeiend.
Maar wat was ze lief en zo klein: ze was zwaarder dan dochter bij de geboorte maar als je het in je armen hebt, dan weegt het helemaal niets. Ik kan me bijna niet voorstellen dat wij over een aantal maanden ook weer zo'n puk in onze armen hebben. Of had ik dat al gezegd?
Dochter was bij mijn ouders geweest en die hebben dus net voor hun vakantie ook weer hun opa en oma liefde kunnen botvieren op dochter. Mijn moeder vond het dus helemaal niet erg dat ik zo vlak voordat ik wilde komen, belde of het uitkwam.
Heb vanavond niet de puf om te reageren. Heb wel bijgelezen.
Agnez, ben jij onze hekkensluiter morgen? Heel veel succes en plezier morgen. Ik duim voor een goede echo ook voor jou. En nog een jongetje zou wel leuk zijn voor de verdeling. Kom je morgen verslag doen?
Caat, wat vervelend dat je ruzie met man hebt ( gehad). Is het nu weer bijgelegd?
Meiden, ik ga zo dochter op bed doen en dan ploffen man en ik op de bank.
Fijne avond.
Ben wel bijgelezen, maar heb de puf vanavond niet meer om te reageren.
Maar wat was ze lief en zo klein: ze was zwaarder dan dochter bij de geboorte maar als je het in je armen hebt, dan weegt het helemaal niets. Ik kan me bijna niet voorstellen dat wij over een aantal maanden ook weer zo'n puk in onze armen hebben. Of had ik dat al gezegd?
Dochter was bij mijn ouders geweest en die hebben dus net voor hun vakantie ook weer hun opa en oma liefde kunnen botvieren op dochter. Mijn moeder vond het dus helemaal niet erg dat ik zo vlak voordat ik wilde komen, belde of het uitkwam.
Heb vanavond niet de puf om te reageren. Heb wel bijgelezen.
Agnez, ben jij onze hekkensluiter morgen? Heel veel succes en plezier morgen. Ik duim voor een goede echo ook voor jou. En nog een jongetje zou wel leuk zijn voor de verdeling. Kom je morgen verslag doen?
Caat, wat vervelend dat je ruzie met man hebt ( gehad). Is het nu weer bijgelegd?
Meiden, ik ga zo dochter op bed doen en dan ploffen man en ik op de bank.
Fijne avond.
Ben wel bijgelezen, maar heb de puf vanavond niet meer om te reageren.