Oktober 2010
zondag 24 januari 2010 om 12:57
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!
Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!
Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend
Wie sluit zich aan?
anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
vrijdag 28 mei 2010 om 11:38
sapperdevloekvloektiertiertier...
Kdv gebeld. Beide groepen zijn vol. Wachtlijst is heel lang.
In principe nemen ze alleen 2e/3e kinderen aan.
Mevrouw wist niet precies hoe lang, maar minstens een jaar.
Dus ik moet iets anders bedenken.
Een troost: als ik op de dag van de zwangerschapstest me had aangemeld, was ik ook te laat geweest..!
Kdv gebeld. Beide groepen zijn vol. Wachtlijst is heel lang.
In principe nemen ze alleen 2e/3e kinderen aan.
Mevrouw wist niet precies hoe lang, maar minstens een jaar.
Dus ik moet iets anders bedenken.
Een troost: als ik op de dag van de zwangerschapstest me had aangemeld, was ik ook te laat geweest..!
vrijdag 28 mei 2010 om 12:19
vrijdag 28 mei 2010 om 12:27
vrijdag 28 mei 2010 om 12:42
Jiminy, wat balen dat het kdv zo'n lange wachtlijst heeft. Hier is het ook zo prut. Zoontje mag in juli eindelijk naar het kdv bij ons in de buurt. Hij heeft dan ruim 3 jaar op de wachtlijst gestaan. Tot die tijd is hij naar een kdv in een ander deel van de stad geweest. Daar ging net een kdv open en daar waren we als de kippen bij. Ik heb daar destijds best over in de rats gezeten. 4 weken voordat ik moest gaan werken had ik nog steeds geen plekje gevonden. Ik hoop dat het jou iets voorspoediger zal gaan. Het hangt er ook erg van af voor welke dag je opvang wilt. Op woensdag en vrijdag kun je over het algemeen direct geplaatst worden. De dinsdag en donderdag zijn het lastigste.
vrijdag 28 mei 2010 om 12:48
jeetje........je zou toch denken dat ze dan iets aan die wachtlijsten zouden doen maar nee dus. Dat terwijl ik wel het idee heb dat de kinderdagverblijven als paddestoelen uit de grond schieten.
Caro, ik hoop echt dat je nog een beetje kan slapen en je bent een echte die-hard.......tosti....overgeven en dan gewoon weer opnieuw beginnen. Daar heb ik pas bewondering voor!
Caro, ik hoop echt dat je nog een beetje kan slapen en je bent een echte die-hard.......tosti....overgeven en dan gewoon weer opnieuw beginnen. Daar heb ik pas bewondering voor!
vrijdag 28 mei 2010 om 13:38
Caro, wat vervelend dat je tosti niet binnen is gebleven! Hoe is het met de tweede gegaan?
Jiminy balen zeg dat je zo lang moet wachten op een plekje in het kinderdagverblijf! Ik heb geluk dat ik in het noorden woon. Heb ook pas deze week daadwerkelijk gebeld en voor mij is er waarschijnlijk wel plaats omdat ze net hebben besloten om uit te breiden. Is er niet nog een ander kinderdagverblijf bij je in de buurt die je ook kan proberen?
Tjeempie, veel plezier met het zwemmen! Leuk om dat ff met zn tweeen te doen! quality time!
Eileen, gefeliciteerd met je sollicitatiegesprek! wanneer heb je het gesprek? Succes met het vinden van een kinderwagen! Ik ben zelf helemaal fan van de bugaboo denim! maar die is te duur en vind ik ook leuker voor een jongen dan een meisje... Wij hebben uiteindelijk maar 1 van marktplaats gekocht!
Ik heb een hulpvraag (met heel verhaal) op hyves gezet. Graag jullie mening en/of advies!
Jiminy balen zeg dat je zo lang moet wachten op een plekje in het kinderdagverblijf! Ik heb geluk dat ik in het noorden woon. Heb ook pas deze week daadwerkelijk gebeld en voor mij is er waarschijnlijk wel plaats omdat ze net hebben besloten om uit te breiden. Is er niet nog een ander kinderdagverblijf bij je in de buurt die je ook kan proberen?
Tjeempie, veel plezier met het zwemmen! Leuk om dat ff met zn tweeen te doen! quality time!
Eileen, gefeliciteerd met je sollicitatiegesprek! wanneer heb je het gesprek? Succes met het vinden van een kinderwagen! Ik ben zelf helemaal fan van de bugaboo denim! maar die is te duur en vind ik ook leuker voor een jongen dan een meisje... Wij hebben uiteindelijk maar 1 van marktplaats gekocht!
Ik heb een hulpvraag (met heel verhaal) op hyves gezet. Graag jullie mening en/of advies!
vrijdag 28 mei 2010 om 14:52
Ik heb er verder nog geen ervaring mee, maar op het kinderdagverblijf waar ik geïnformeerd heb, hebben ze al heel veel dingen voor de baby zoals luiers en eten ed (tenzij je speciale wensen hebt...). Denk dat je verder nog wat persoonlijke spulletjes meeneemt en dat dat wel te doen is op de fiets...
Bedenk me net wel dat het op zich al lastig is om met een baby te fietsen. Hoe had je dat in gedachten?
Bedenk me net wel dat het op zich al lastig is om met een baby te fietsen. Hoe had je dat in gedachten?
vrijdag 28 mei 2010 om 15:05
Op zich hoef je niet heel veel mee te nemen. Melk, flesje, speentje, knuffel en schone kleertjes voor het geval dat kindje verschoont moet worden. Maar dat is wel op elk kdv anders. Ik ken verhalen waar je luiers, slaapzakken, slabbetjes en alles mee moet geven. Dus 1 tas en dan je kindje mee.
Ik heb er zelf nooit over nagedacht. Maar dat komt omdat ik sowieso met de auto moet.
Ik zie bij ons op het kdv ook wel eens iemand met zo'n ding voor de maxi cosi op de fiets. Brrr, lijkt me wel doodeng.
Ik heb er zelf nooit over nagedacht. Maar dat komt omdat ik sowieso met de auto moet.
Ik zie bij ons op het kdv ook wel eens iemand met zo'n ding voor de maxi cosi op de fiets. Brrr, lijkt me wel doodeng.
vrijdag 28 mei 2010 om 15:49
zojuist een ingeving gehad: een fietskar!
en als je dan op beide fietsen een bevestiging hebt en de kar op kdv mag laten staan... probleem opgelost!
daar ga ik me maar eens in verdiepen.
Lief en ik fietsen langs zelfde route naar station/werk. En daar zitten nog wel wat kdv langs... Meer opties, meer kans.
en als je dan op beide fietsen een bevestiging hebt en de kar op kdv mag laten staan... probleem opgelost!
daar ga ik me maar eens in verdiepen.
Lief en ik fietsen langs zelfde route naar station/werk. En daar zitten nog wel wat kdv langs... Meer opties, meer kans.