Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Spanje sucks.

Ik ben trouwens echt voor het eerst een beetje nerveus voor het belletje van de tweede corrector. In het verleden kreeg ik ALTIJD dat ik iets te streng was.

Nou...eh.... dit jaar niet.

Nou Noorwegen en Moldova mogen ook inpakken, sjee.
Woef woef! Ja, Jaap de look a like-labrador doet mee.

Alles kits met je kids, Cin? Nog op vakantie dit jaar?

Dat meneertje in mijn buik heeft nog alle ruimte, is heerlijk aan de buitel.
Sjonge, die Dobbelsteen is wel sloom hoor
Hi, heb ik nog wat spannends gemist? Alles tof met de BIBs?

Ponygebeuren was erg leuk, kan niet anders zeggen. Maatje nu groot genoeg voor de rijles en de miss ponyparkverkiezing, dus die reed na anderhalve dag in 'dr eentje op een pony door het bos, reuze stoer. En jaja, een gedeelde 4e (tm 8e ) prijs in de miss ponyparkverkieizing!

Enfin, zijn weer terug dus kom maar door met de laatste roddels. (morgen dan; nu nog even bankhangen en dan lekker slapen)
Miss Ponypark, ooooooo wat schattig

Fijn dat het leuk was!
Alleen paardrijden? (ok, ponyrijden) Wauw! :-) Knap hoor! Welverdiende vierde ekseekwooplaats! :-)

Met de kinders gaat alles voorspoedig. Nog vier weken en ze hebben vakantie! (hier altijd heel juli en augustus)

Van de week ouderavond gehad voor de jongens.

Gijs: leider-figuur (ik denk omdat ie ook de oudste is) met 3 vaste vrienden. Doet het goed, heeft alleen soms moeite met luisteren in een te vrije setting (gymles oid). De juf denkt dat hij toch behoorlijk intelligent is (terwijl ik 'm al bijna op de stratenmakerschool heb aangemeld ). Het niet luisteren zou ook kunnen komen door slecht horen want hij ademt alles door zijn mond dus daar moeten we voor naar de KNO-arts. En oja, hij zag niet goed. Ben benieuwd, straks moet er op dat hoofd ook nog een brilleke. (en hij ziet er al zo vaak kneuzig uit omdat hij altijd ziekig/verkouden is en dus snottert en bleek ziet). Dus ik ben benieuwd. :-) Gijs heeft het soms wel moeilijk met zichzelf en de wereld en ik denk eigenlijk dat dat wel de rest van zijn leven zal blijven. Ook al doet hij het heel goed, het is toch mijn zorgenkindje.

Cas: Die kreeg zo ongeveer het stempel 'superkind' mee. Verbaal belachelijk sterk, een niveau van empathie dat de juffen nog niet eerder hebben gezien bij een nog-niet-3-jarige. Zijn tijd ver vooruit. Altijd vrolijk, nooit boos of chagrijnig. Geniet van alles, van zichzelf en het leven. Ze verwachten bij hem een meer dan bovengemiddelde intelligentie. Het is ook echt een heel erg leuk en grappig kereltje. Alleen moeten wij thuis hem echt een beetje gaan opvoeden. Op 'een ander' is hij echt heel voorbeeldig maar thuis af en toe wel een draak. En dat is echt onze schuld, wij hebben er zelf ook gewoon niet veel zin in qua opvoeding, we vinden 'm te lollig en we infantiliseren 'm soms ook teveel. Dus daar letten we nu wat meer op. Zo is hij bijvoorbeeld al een jaar op school zindelijk. NOOIT ongelukjes. En thuis weigert hij op de wc te plassen/poepen en heeft hij een luierbroek aan. En dat is ook echt onze schuld. We hebben er gewoon geen zin meer in. :-)

(echt, deze zomer maak ik 'm zindelijk, echt .... nouja ... of Eduard moet het maar even doen )

Sam mag gewoon door naar het volgende leerjaar en scoort op alles ook bovengemiddeld. Zij is echt een hele lieve meid, doet eigenlijk nooit iets verkeerd. Zij gaat alweer naar de derde klas (groep 5 in NL, denk ik).

Gijs gaat naar de tweede kleuterklas en Cas naar de eerste kleuterklas.

De tijd vliegt!
Haaai Cin, welkom

Ja zeg, die knieën, ik kan er ook niet tegenop kopen. Ze lopen nu met lappen op de knie en vinden dat nog stoer ook. Helaas zit er dan een week later precies onder die lap een gat....

En met de WE ben ik helemaal klaar, want ik heb een jas besteld en nog een keer over gebeld en nooit meer wat gehoord. Voor L dus,niet voor mezelf. Nou, klaar ermee ben ik dan.

Alsof ik hen daarmee heb haha, maargoed.

Zo, lekker gegeten, kwam redelijk snel en eignelijk niet zo heel erg, want ik hoefde nou uuuuuren ergens te zitten.

Au, kind wil er links in mijn zij weer uit, oeioeioei.

Geert stemmers zijn er hier niet volgens mij Cin. Ik doe met jou mee.
Wazig 2x
Ik koop nu 3/4-broeken, dan vallen ze gewoon netjes hun eigen knieen kapot. Veeeeeeeeel goedkoper.

:-)
Duimen jullie even dat het heel hard regent morgen?

Sam zou met de Heilig Bloed Processie (don't ask ) meelopen morgen en ik heb ZO geen zin om te gaan kijken. En als het regent gaat het niet door want die vlaggen enzo zijn antiek en die mogen niet nat worden.

Oja! En Gijs heeft morgen zijn Eerste Kinderfeestje! Leuk he? Zo schattig, hij was zo blij met de uitnodiging. :-)

(overigens, als het niet doorgaat doen ze het 3 juni weer en dan kan Eduard mooi mee want die is dan vrij :-) )
Hier gaat het heel erg regenen,bij jou vast ook

Leuk Jaap gewonnen. Goed nummer hoor!
Hmmm hier is het droog Cin, maar ik ben dan ook een heel end van jullie vandaan... Regen is vast bij jou! (Maar Heilig Bloed processie klinkt wel enigszins... ehm... spannend? )

Gisteravond verjaardag. Was gezellig, lag er alleen te laat in. En nu al even klaarwakker, dus maar met kindjes naar beneden. Vandaag maar even relaxen...

Helen Star: leuke foto's op de site!
En goedemorgen dus ook!
Goedemorgen!

Dat de regen maar heeeeeeel snel richting jullie gaat Cin..

Het ziet er hier niet best uit :(
Meld
Hoe was braderie Bam?
Vooralsnog goed, maar ik heb nog 1 dag te gaan, en als het zo blijft regenen, dan wordt het helemaal niks vandaag ben ik bang......

Eens kijken wat buienradar voorspelt.........
Mogge

Vorig jaar ook rotweer toch Bam? Jammer hoor! Hoop dat het toch gezellig wordt!

Ik ben een beetje moe... De kleine snotlap had het vannacht echt moeilijk en mama dus ook. Maar goed, hopelijk snel over.

Hel, fijn dat het leuk was! En dat Maatje op gedeelde zoveelste miss park plaats staat is ook raar?!? De eerste plaats, daar hoort ze!

Cin, fijne katholieke toestand daaro vandaag

En lekker dat de kinderen het zo goed doen. In je omschrijving van Cas herken ik Meetje wel trouwens, das (als ze geen druipend snot heeft) ook zo'n blije. Lekker gezellig wel!

Amaal, lekker geslapen?

Kokos, die Lianne is ook een donderstraal zeg. Krijgt ze dan vreselijk op haar kop als ze alles uit de kasten trekt? Of zennnnn je er "het is een faaaaaaase" doorheen

Star, Eetje geen last van prik gehad? Hoe groot was ze nu?

Nog nieuwe kunstjes?

Bridge ook moe dus. Straks een dutje als je meneer beneden is? Fijn dat het gezellig was en nog van harte met de man!

Naat, ik las nog ergens dat het gezellig is bij jullie: fijn!!

Juud, hoe is het met de boebies? Helpt die zalf die je moet smeren nu echt?

Jin, hoest trouwens met been van oudste? Doet hij nu al wat meer ermee? Hier vroeg mijn oudste naar jou oudste (ze vond de geverfde steen) dus vertel eens: hebbie nog reisplannen deze kant op?

Enka, je bent al weg maar toch nog even: veeeeeeel plezier!!

Mal, is het niet alweer bijna testtijd? Hoe voelt u zich?

Compu, wat jammer dat jullie regelmatig van inzicht verschillen maar wat goed van je dat je de vrede weet te behouden door tot 10 te tellen! En dat met jou horrormonen

ff posten
Iemand zit hier te jammeren en in dr ogen te wrijven. Eens zien of ik haar in bed krijg...
Gelukt! Hopelijk doet ze een lekker dutje zodat we straks gezellig naar een feestje kunnen van vriendinnetje van Jeetje.
Het reeeegent, het reeeeegent dus Cinneke wordt niet nat

goed geregendanst, dames!
Jullie zijn allemaal al leuke dingen aan het doen?

Had ik al verteld dat ik vorige week idd met Jeetje naar de boerderij geweest ben? Was leuk maar ik moest wel even slikken toen ik dus leerde dat de koeien helemaal niet meer in de wei lopen daar... Want dan krijg je een te wisselende samenstelling van de melk (en dat kost geld)

Kan je ook scharrelmelk kopen? Campina moet je dan dus niet hebben (al geven die op site aan dat 80% van de melk van hun koeien wel door weidekoeien gemaakt wordt). Ik moet er echt wat mee. Ik zal van de week ook eens langs de boer hier verderop. Hij slacht eens in de zoveel tijd een koe en dan kan je er vlees kopen. En die koe heeft dus altijd lekker in de wei staan grazen.

Hoe zou dat met kaas zitten?
quote:Cin31 schreef op 30 mei 2010 @ 11:43:

Het reeeegent, het reeeeegent dus Cinneke wordt niet nat

goed geregendanst, dames!

Fijne dag dan maar Cin!
Zo, crocjes besteld voor Jeetje: gouden Mary Janes (fuchsia uitverkocht..) en de

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven