vaste lasten 1 persoon

30-05-2010 14:30 12 berichten
Dag dames (en heren),

Ik betaal nu aan huur een vast bedrag incl. g/w/l.

Maar nu ga ik binnekort verhuizen naar iets wat excl. g/w/l is... en ik zou graag van mensen horen hoeveel ze hier aan kwijt zijn.. liefst van 1 persoonshuishoudens...

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
¤ 100- per maand voor een slecht geïsoleerd appartement. Wel met twee personen maar dat maakt volgens mij niet zoveel verschil. We letten ook goed op ons verbruik, daarom zijn de kosten relatief laag.
Ligt er ook aan hoe groot en hoe goed geïsoleerd je woning is. Heb je geen huurspecificatie waarin staat hoeveel je aan kale huur kwijt bent, en hoeveel aan g/w/e en servicekosten?

Voor één persoon in een één- of tweekamerappartement zou rond de 80 euro goed moeten kunnen.
This is an unacceptable timeline
Ik betaal echt alleen mijn verbruik, heb geen centrale verwarming maar een gaskachel.

In de zomer gebruik ik die niet en betaal ongeveer 25 euro aan water en licht. In de winter is het rond de 100 euro door het gas.
Hier een 1-persoons-huishouden op een goed geïsoleerde 50m²:

gas/elektra is door Eneco ingeschat op 58 euro per maand, maar door mij verhoogd naar 70. Water staat nu op 14 euro, maar nog geen eerste afrekening gehad, dat gaat waarschijnlijk nog wel naar beneden.
Hier een groot huis, 200.00 per maand, je betaalt niet alleen voor je gebruik, maar ook alle belastingen enzenz wat er bij komt.

Water 30 euro per maand.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
.
Zwup, lekker als je steeds zo'n bedrag terug krijgt!

Wij hebben ook deels incl, dus het precieze bedrag kan ik je niet zeggen.

Je kunt zelf iig besparen, door op te letten hoe je verbruikt. Wij hebben bijv in de keuken nooit de verwarming aan staan, tijdens het koken wordt het snel warm daar. Hetzelfde voor de kamers die niet gebruikt worden, daar staat de verwarming laag tot uit. Bevestig van dat zilverkleurige isolatiespul achter je verwarming, dat weerkaatst warmte, etc.

Veel plezier in je nieuwe stulpje!
.
Ik woon in een eengezins-hoekwoning en betaal ¤80/maand Nuon (=gas & electra) en PWN (water) ¤12/maand.
Zoals mijn voorgangster zegt

Het is bij mij gebaseerd op de gegevens van de vorige bewoner.

Ben hier een half jaar terug pas komen wonen maar het blijkt ook overeen te komen met de bovenbuurman .

Wel heb ik een 4kamer appartement.
¤ 80,- per maand voor gas en electra, maar krijg daar jaarlijks wel wat van terug. Appartement. Water is volgens mij circa 40,-per 2 maanden. Dit is inclusief waterschapsbelasting etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven