Postcrossing 5
zondag 30 mei 2010 om 23:52
quote:sweetcandy schreef op 30 mei 2010 @ 22:22:
PS: er is als het goed is een lijstje ook wie-wie al heeft gehad met de hyvesruil. Ik hoop dat de persoon die het als laatste heeft georganiseerd dit ook gewoon heeft bijgehouden Wel zo leuk om steeds verschillende mensen te krijgen.Zit er een systeem in? Dat zou wel makkelijk zijn.
PS: er is als het goed is een lijstje ook wie-wie al heeft gehad met de hyvesruil. Ik hoop dat de persoon die het als laatste heeft georganiseerd dit ook gewoon heeft bijgehouden Wel zo leuk om steeds verschillende mensen te krijgen.Zit er een systeem in? Dat zou wel makkelijk zijn.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
maandag 31 mei 2010 om 08:47
Ik heb mijn eerste kaartje op mijn nieuwe adres binnen, woehoe!! Het was een erg leuk kaartje, met een zwemmend baby-eendje (zo'n lekkere fluffy eend, zo schattig). Het kwam uit Duitsland.
Ik ga vandaag weer een nieuw adres aanvragen. Mijn kaart naar Thailand staat nu op 52 dagen dus die zal wel voor de ''expired'' gaan....
Ik ga vandaag weer een nieuw adres aanvragen. Mijn kaart naar Thailand staat nu op 52 dagen dus die zal wel voor de ''expired'' gaan....
maandag 31 mei 2010 om 09:58
maandag 31 mei 2010 om 11:23
Heb de postzegels netjes afgegeven aan harja.. met pijn in mijn hart hahaha . Mijn postzegels voor binnen europa zijn alweer bijna op, bestel dan zo voor mezelf weer nieuwe...
Zo had er nog maar 2 onderweg, 1 was er aangekomen, dus nieuwe adressen aangevraagd. Daar komt de lijst :
Singapore is 18 dagen onderweg de rest 1:
Belarus
Finland
Japan
Duitsland
Italie ( de nummer 2 )
Tsjechie
Canada
China
USA
Estland
Rusland
Japan.
Geen een naar NL... hahaha die had ik wel verwacht. Maar ja. Heb ze nu alle 13 onderweg dus nu maar weer afwachten.
Alle zieken beterschap!! Nog even en we hebben weer mooi weer, dus dat moet goed gaan.
Oja ik wil ook wel mee doen aan de hyvesruil!!
Zo had er nog maar 2 onderweg, 1 was er aangekomen, dus nieuwe adressen aangevraagd. Daar komt de lijst :
Singapore is 18 dagen onderweg de rest 1:
Belarus
Finland
Japan
Duitsland
Italie ( de nummer 2 )
Tsjechie
Canada
China
USA
Estland
Rusland
Japan.
Geen een naar NL... hahaha die had ik wel verwacht. Maar ja. Heb ze nu alle 13 onderweg dus nu maar weer afwachten.
Alle zieken beterschap!! Nog even en we hebben weer mooi weer, dus dat moet goed gaan.
Oja ik wil ook wel mee doen aan de hyvesruil!!
maandag 31 mei 2010 om 13:33
Een kaart uit Nederland die maar een kaart stuurde met haar levenspassie (muziek). Ik heb maar in de hurray gezegd dat ik niet wist dat ik een moeilijk profiel heb. Omdat ze op de kaart schreef dat ze niet wist wat voor een kaart ze moest sturen..
En een RR van Unesco, 6kaarten. Helaas had ik ze al allemaal.
En een RR van Unesco, 6kaarten. Helaas had ik ze al allemaal.
maandag 31 mei 2010 om 16:24
Hier nog geen hurrays.. Of er post is weet ik niet.. Nog even aant werk.
Toadette, wat leuk zeg! Wat voor kaartje was het?
Chrisy1, al post??
Steph, Israel, gaaf zeg! En wat raar hoe ze dat op die kaart schreef zeg... Heb zei geen fantasie ofzo...
Kaatje, gaaf Canada! Hoop voor je dat hij snel aan komt!! Heb je een leuke passende kaart gevonden?
JJ, me to:) Sinds ik aan postcrossing doe scrhijf ik ook aan familie veel mee kaartjes! Jou familie is ook vast weer blij met jou en de kaartjes:)
Nou nog even een spelletje met de kits en dan zit het er weer op voor vandaag!
Toadette, wat leuk zeg! Wat voor kaartje was het?
Chrisy1, al post??
Steph, Israel, gaaf zeg! En wat raar hoe ze dat op die kaart schreef zeg... Heb zei geen fantasie ofzo...
Kaatje, gaaf Canada! Hoop voor je dat hij snel aan komt!! Heb je een leuke passende kaart gevonden?
JJ, me to:) Sinds ik aan postcrossing doe scrhijf ik ook aan familie veel mee kaartjes! Jou familie is ook vast weer blij met jou en de kaartjes:)
Nou nog even een spelletje met de kits en dan zit het er weer op voor vandaag!
maandag 31 mei 2010 om 17:14
Jaja heel druk mee geweest hahaha... Bijna allemaal wel leuke profielen, zat er niet een bijtussen waar ik dacht van.. wat moet ik daaaaaaar nu weer mee..
Leuk hoor dat ze zelf die kaartjes schrijven, doet mijn dochter van 8 ook. Alleen schrijf ik het adres en ID nummer, anders zou het jammer zijn als dat niet te lezen is
Leuk hoor dat ze zelf die kaartjes schrijven, doet mijn dochter van 8 ook. Alleen schrijf ik het adres en ID nummer, anders zou het jammer zijn als dat niet te lezen is
maandag 31 mei 2010 om 17:20
maandag 31 mei 2010 om 17:51
Geen post vandaag maar wel een leuke Hurray van het hartenmeisje uit Taiwan! Die heeft er 13 dagen over gedaan, dat valt me reuze mee!
Nu snel koken want ik ga vanavond skeeleren.... het is ruim 10 jaar terug dat ik het voor het laatst gedaan heb maar de skeelers heb ik nog..... verslag volgt later vanavond!
Nu snel koken want ik ga vanavond skeeleren.... het is ruim 10 jaar terug dat ik het voor het laatst gedaan heb maar de skeelers heb ik nog..... verslag volgt later vanavond!
maandag 31 mei 2010 om 20:12
quote:kaatje_85 schreef op 31 mei 2010 @ 08:47:
Ik heb mijn eerste kaartje op mijn nieuwe adres binnen, woehoe!! Het was een erg leuk kaartje, met een zwemmend baby-eendje (zo'n lekkere fluffy eend, zo schattig). Het kwam uit Duitsland.
Jeeee!! Ein-de-lijk!!!
Oh, balen die bijna expired...
Jeeee!! Ein-de-lijk!!!
Oh, balen die bijna expired...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!