hangaardbeien + vogels = soks

31-05-2010 16:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hangpot met aardbeien. En die trekken vogels aan. En hoewel merels, lijsters, etc. best leuke vogels zijn, had ik die aardbeien meer voor mezelf bestemd.

Aldus: heeft zo'n net ook zin bij een hangpot? of zijn daar andere innovatieve oplossingen voor?

(en voor wie het zich afvraagt - ik werk vandaag thuis, moet een mail tikken waar ik tegenop zie en open daarom twee topics op een dag. Vermaak en help mij!)
soks?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
soks=sucks, maar dan fonetisch
Oh, ok

Verder geen ervaring trouwens
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
http://www.vijveridee.nl/ ... a.asp-artikelID%3D112.htm

Maarja, jij hebt een hangpot....dussseeeh ik zeg; neerzetten dat ding
Ja, dat had ik ook al bedacht. Ik heb vandaag een plantentafeltje gekregen van mijn moeder. Zeer decoratief. Pot daarop zetten en het geheel netjes inpakken dan maar?
Tja, ik vrees dat er weinig anders op zit

Wees blij dat je alleen last hebt van vogels. Ik was zo slim om de aardbeien in de buurt van de compostbakken te planten. Niet zo snugger dus, ivm muizen. Zucht.
met van die stokken een net erover heen. Ze pikken bij mij alle aalbessen uit de stuik.... mijn aardbijen willen nog niet zo goed maar dan gaat er zeker een net over! (of een oude klamboe)
Een kat in de tuin
Inderdaad, een kat nemen. Wij hebben ook een pot met aarbeien hangen maar hebben zelf een poes en ik geloof verder de hele straat ook, nergens last van. Maar ja, moet je wel willen, een kat.
Een kat moet je:

1. Kopen

2. Voeren

3. in geval van jong: zindelijk maken

Lijkt zo'n net me toch minder werk... Al is een kat wel decoratiever. *pieker, peins*
quote:dangeensuus schreef op 31 mei 2010 @ 16:52:

Een kat in de tuin Ik heb er twee!
quote:Sarah Scott schreef op 31 mei 2010 @ 16:55:

[...]

Ik heb er twee! maar helpen tegen de muizen, ho maar
Teveel muizen voor 2 katten, gok ik (en nee niet dat het een vuilnisbelt is bij ons in de tuin hoor, maar grote tuin, en daarachter het kerkhof )
hahahahahahaha.

iig genoeg wormen om je compost te... eeh... composteren. Ook handig als je een keer wilt vissen.
quote:Nachttrein schreef op 31 mei 2010 @ 16:54:

Een kat moet je:

1. Kopen

2. Voeren

3. in geval van jong: zindelijk maken

Lijkt zo'n net me toch minder werk... Al is een kat wel decoratiever. *pieker, peins*Katten zijn uit zichzelf zindelijk. Da's handig!
quote:Nachttrein schreef op 31 mei 2010 @ 17:05:

hahahahahahaha.

iig genoeg wormen om je compost te... eeh... composteren. Ook handig als je een keer wilt vissen.
zo'n net vliegen de vogels in, komen vast te zitten met hun pootjes en je moet ze losmaken,

misschien wat alu-strips tussen de aarbeien, of zouden ze daar te snel aan wennen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Stuur die vogels naar mij, dan mogen ze mijn aardbei-lovin' slakken oppeuzelen!
Als het nou postduiven waren, zou het misschien lukken. Of hebben merels ook een uitzonderlijk richtingsgevoel enz?
Ik las hangaambeien en iets met sokken De vogels kon ik al niet plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven