Ik heb een hangpot met aardbeien. En die trekken vogels aan. En hoewel merels, lijsters, etc. best leuke vogels zijn, had ik die aardbeien meer voor mezelf bestemd.
Aldus: heeft zo'n net ook zin bij een hangpot? of zijn daar andere innovatieve oplossingen voor?
(en voor wie het zich afvraagt - ik werk vandaag thuis, moet een mail tikken waar ik tegenop zie en open daarom twee topics op een dag. Vermaak en help mij!)
Ja, dat had ik ook al bedacht. Ik heb vandaag een plantentafeltje gekregen van mijn moeder. Zeer decoratief. Pot daarop zetten en het geheel netjes inpakken dan maar?
Anoniem_15888
maandag 31 mei 2010 om 16:46
Tja, ik vrees dat er weinig anders op zit
Wees blij dat je alleen last hebt van vogels. Ik was zo slim om de aardbeien in de buurt van de compostbakken te planten. Niet zo snugger dus, ivm muizen. Zucht.
met van die stokken een net erover heen. Ze pikken bij mij alle aalbessen uit de stuik.... mijn aardbijen willen nog niet zo goed maar dan gaat er zeker een net over! (of een oude klamboe)
Inderdaad, een kat nemen. Wij hebben ook een pot met aarbeien hangen maar hebben zelf een poes en ik geloof verder de hele straat ook, nergens last van. Maar ja, moet je wel willen, een kat.